Kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Nog een 3FM luisteraar merk ik![]()
Sterkte ermee Marloes!!
Hier ook niet alles goed hoor.
Doe eens lief! Zeur niet zo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben ik nu wel echt aan de beurt!
@ Kiwi, je kan wel zo zeuren over de opticiën maar je kan ook gewoon jezelf de schuld geven dat je zulke kut ogen hebt. Hetzelfde geld voor het tentamen, door jou kut voorbereiding stress je je nu.
De drukte in je hoofd is een ander verhaal. Als je maar lang genoeg zo denkt dan neemt die vazelf toe!
niet happenquote:
okquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel, ik heb honger en heb zin om te happen!
He?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Jezus Eer-ik kun je die irritante frontpage-redactie posten ook even wissen! Want dat geTVP daar word ik niet veel geiler van! Daarnaast gaven jullie als mods aan dat kwaliteit gewaarborgt moest worden. Dat gebagger doet die maar op de frontpage!
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Jezus Eer-ik kun je die irritante frontpage-redactie posten ook even wissen! Want dat geTVP daar word ik niet veel geiler van! Daarnaast gaven jullie als mods aan dat kwaliteit gewaarborgt moest worden. Dat gebagger doet die maar op de frontpage!
Dat ge-tvp hier telkens van die dude met dat kuiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He?
Wat?
Waar heb je het in godsnaam over?
Whehe!!1quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Al vind ik het geloofwaardiger dat ik ophoudt met uitstellen, dan dat jij aan het werk gaat.
Ja, ik moet toch wat om dat topic in MyAT te gooien?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ge-tvp hier telkens van die dude met dat kuiken.
Ik zag het toevallig op de laatste bladzijde @ vorige topic ja..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ge-tvp hier telkens van die dude met dat kuiken.
Wauw, dat was het?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi: sorry !
Deze collega van jou, TVP't al 3 x op rij (in de beide net gesloten topic en in deze). Kaheem vindt dat het forum, als zijnde het presenteer blaadje van Fok! een beetje netjes gehouden moet worden. Zulk bagger-gedrag kan wel gedaan worden, maar doe het in zaken die minder het visitekaartje van Fok! zijn (de frontpage, het weblog etc.).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
tvp
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wat om dat topic in MyAT te gooien?![]()
edit: Zolang er geen knop is om dat topic in MyAT te gooien, doen we dat nog altijd met een TVP. Nieuw op Fok, zeker?![]()
Je even voorstellen en leuk meepraten word veel beter gewaardeerd Renéquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
edit: Zolang er geen knop is om dat topic in MyAT te gooien, doen we dat nog altijd met een TVP. Nieuw op Fok, zeker?![]()
Voor mij de laatste wekenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wauw, dat was het?
Geen verdere discussie.
Dat doe ik goed
Voor wie is dit/zijn dit nu de laatste week/laatste weken van zijn/haar stage eigenlijk?
Ok. Ik ben dus SharQueDo, en ik uhm.. Tsja.. En, uhh.. Hmm. Tsja, hmm. Ja, ja.. Iets met ICT en stage lopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Hij had zich op zijn minst eerst even voor kunnen stellen!
Ik ben hier niet nieuw en ik weet ook wel dat ik hier nutteloos bezig ben. Maar volgens mij leven we tegenwoordig nog in zo'n vrijheid dat we mogen proberen tegen het systeem in te gaan. Of vergis ik me?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
ik ben al klaar met m'n stagequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Voor wie is dit/zijn dit nu de laatste week/laatste weken van zijn/haar stage eigenlijk?
Ah, zo. Nog wel, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben hier niet nieuw en ik weet ook wel dat ik hier nutteloos bezig ben. Maar volgens mij leven we tegenwoordig nog in zo'n vrijheid dat we mogen proberen tegen het systeem in te gaan. Of vergis ik me?
Sharquedo, Sharqy voor vrienden (quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder alweer een Groninger. Nu die misselijke Brabanters eindelijk de deur gewezen zijn word het hier wel een heel noordelijk onderonsje. Welkom Sharqudinges, zie je wel dat je het kunt. Nu valt me wel op dat de laatste 2 ICTërs niet echt spraakzaam zijn met hunzelf voorstellen. Is er dan toch wat waar van de vooroordelen?
Nee heb gewoon zin om heel de wereld ten onder te laten gaan! Verder ben ik best vrolijk hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:26 schreef eer-ik het volgende:
Kaheem
Iets met bed en been vandaag ofzo?
Wel blijven komen hier he! Anders moet ik ruzie met je gaan makenquote:
En ook jij blijft hier posten, pfewquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben al klaar met m'n stageen toch zit ik op stage
Ok, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zin om heel de wereld ten onder te laten gaan! Verder ben ik best vrolijk hoor.
Heb er gewoon genoeg van, die stage schiet niet op....
Ik loop heel geen stage zelfsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wel blijven komen hier he! Anders moet ik ruzie met je gaan maken
[..]
En ook jij blijft hier posten, pfew
Voor jou kom ik alle dagen terugquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wel blijven komen hier he! Anders moet ik ruzie met je gaan maken
Ben jij autistisch, zwijgend, verlegen en heb je het idee dat weinig mensen jou als vriend zien, waag je dan niet aan een sociaal leven maar creëer je leven om een karakter op het wereld wijde web. Van een complete no naar een online hero met WOW!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sharquedo, Sharqy voor vrienden (![]()
![]()
).
Als je het hebt over een ietsje ondermatig sociaal level, mwhoa.![]()
Dat gevoel heb ik vandaag ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zin om heel de wereld ten onder te laten gaan! Verder ben ik best vrolijk hoor.
Heb er gewoon genoeg van, die stage schiet niet op....
En gelukkig kom ook jij hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik loop heel geen stage zelfs
Nooit gedaan ook
Er is niet veel the matter. Het is een prima instelling waar veel mensen graag hun werk vervullen. Alleen ik heb al zins het begin er geen binding mee gehad. Ik voel me er gewoon niet op mijn plaats en als het mijn werk was had ik 2 maand geleden al ontslag genomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, kan gebeuren.
What's the matter daar...
als ik klaar ben denk ik niet lang meer hoorquote:
Kan je niet 2 weken ziekmeldenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er is niet veel the matter. Het is een prima instelling waar veel mensen graag hun werk vervullen. Alleen ik heb al zins het begin er geen binding mee gehad. Ik voel me er gewoon niet op mijn plaats en als het mijn werk was had ik 2 maand geleden al ontslag genomen.
Moet trouwens nog 2 weken!
Licht autistisch (PDD-NOS achtig), in meeste gevallen zwijgend (niet zozeer door verlegenheid, eerder geen zin om discussies en dergelijke aan te gaan, maar ik sta wel m'n mannetje waar het nodig is, tegen wie dan ook), verlegen was ik vroeger, nu niet meer, en dat ik weinig echte vrienden heb kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben jij autistisch, zwijgend, verlegen en heb je het idee dat weinig mensen jou als vriend zien, waag je dan niet aan een sociaal leven maar creëer je leven om een karakter op het wereld wijde web. Van een complete no naar een online hero met WOW!
Al geprobeerd, maar als ik me nog 1 x ziekmeld hoef ik niet weer te komen:Pquote:
Ja, dat is prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar als ik me nog 1 x ziekmeld hoef ik niet weer te komen:P
Ik ga morgen en donderdag weer gewoon thuis bezig! Lekker op mijn kamertje, kacheltje lekker warm, koffie erbij, eigen muziek aan! Wat wil je nog meer.
Als ik toch met een verslag bezig ben kan ik me die 2,5 uur reizen ook wel besparen neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is prima.
Beetje thuiszitetn voor wrkwerkwerk
dat wel ja, maar de eind stage stress bevalt me ook niet echt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hans
Beter dat dan hele dagen vervelen!
Goh school, wat mis ik dat. Gezellig om een uur of 2 met een kater aan komen, een vette hap naar binnen werken een bakje koffie of een biertje nemen en dan even een college volgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef HansU het volgende:
[..]
dat wel ja, maar de eind stage stress bevalt me ook niet echt.
Ik kan niet wachten om weer 5 dagen in de week naar school te mogen.
Dat is dus iig al 4 dagen aangezien de dinsdag altijd al roostervrij is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Tijd niet op,.
de 1e week school ga ik hard partyen, toch tenminste dronken worden op maandag, woensdag en donderdag. Dat naast het weekend dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goh school, wat mis ik dat. Gezellig om een uur of 2 met een kater aan komen, een vette hap naar binnen werken een bakje koffie of een biertje nemen en dan even een college volgen
Mijn school begint heel mooi. De eerste week ben ik nog op stage, gelukkig is er dan week 2 waarin ik dinsdag, woensdag en donderdag nacht feest heb!
Ah, zeg dat danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik eet nooit gebak, dus ik heb dat al een tijd niet op.
best welquote:
quote:Conflicten in Organisaties, Y.H. Gramsbergen, H. Blom, H.T. van der Molen, Wolters Noordhoff, 2005 ISBN 90 01 34 601 4
Nee, die heb ik niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
heb jij toevallig het boek
[..]
of kopietjes?
Foto's (doe het even voor je Dean)!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woei, mijn bestelling van de H&M is binnen!
En alles past en is mooi !
Wat is afvallen toch leuk!
Ik heb al ervaring in die branche, en ik vind dat wel leuk om te doen jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel leuk Eer-ik, ben je zo'n verkoper dan?
Zienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb al ervaring in die branche, en ik vind dat wel leuk om te doen ja
Ik reageer zo even op je pm trouwens, ben heel effe druk
Afvallen is best ftw ja, zeker als je er niet al te gek voor hoeft te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Misschien maak ik die wel, ik beloof nietsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Foto's (doe het even voor je Dean)!
Zie bovenstaande.quote:
Dat is zeker netjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Afvallen is best ftw ja, zeker als je er niet al te gek voor hoeft te doen.
Ik schrok van mijn gewicht na oud en nieuw en had toen besloten om daar wat aan te gaan doen.
Sindsdien gewoon heel fatsoenlijk gegeten, netjes 2 stuks fruit de dag en ben gaan hardlopen, ben nu 6 kilo afgevallen
Vind 't toch best netjes, zeker als ik zie wat ik ervoor gedaan heb.
ik wel denk ik. Conflict hantering heb ik gehad. Is het toevallig een roze boek met hard cover?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
best wel![]()
heb jij toevallig het boek
[..]
of kopietjes?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Misschien maak ik die wel, ik beloof niets
[..]
Zie bovenstaande.
Nee, ik denk dat je daarbij conflicthantering & onderhandelen bedoeld?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wel denk ik. Conflict hantering heb ik gehad. Is het toevallig een roze boek met hard cover?
(daar staat me iets van bij)
21 wtf.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes!
Ik ben nu 21 kilo kwijtEn voel me echt onwijs goed!
Maar heb er wel wat voor moeten doen, echt ander eetpatroon aanleren etc!
je hebt gelijk (denk ik)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daarbij conflicthantering & onderhandelen bedoeld?
Doe heb ik ook.
Dat is de goede instelling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
21 wtf.
Dat is wel een hoop.
Ik wil in totaal 15 kwijt, moet te doen zijn.
Ben bijna op de helft
Nou dat herken ik maar al te goed inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef HansU het volgende:
[..]
je hebt gelijk (denk ik)
Was weer een boek van 40 of 50 euro waarin ik niet verder dan de inhoudsopgave ben gekomen..
lang leven het HBO
ik heb geen idee, ik weet allen de titel en isbn en schrijvers enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wel denk ik. Conflict hantering heb ik gehad. Is het toevallig een roze boek met hard cover?
(daar staat me iets van bij)
Uhm weinig brood eten. Veel yoghurt, crackers en fruit. Avond eten gewoon normaal, niet 2 x opscheppen. Niet snoepen en veel water drinken. Daarnaast wandel ik elke dag 45 a 60 min met mijn honden en zwem ik 2 x per week.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is je eetpatroon nu trouwens Marloes? En wat voor soort eten eet je dan?
Staat je goed!!quote:
Ga ik dat ook eens wat proberen. 2e keer opscheppen doe ik sowieso al niet. Snoepen ook niet, tussendoortjes ook niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhm weinig brood eten. Veel yoghurt, crackers en fruit. Avond eten gewoon normaal, niet 2 x opscheppen. Niet snoepen en veel water drinken. Daarnaast wandel ik elke dag 45 a 60 min met mijn honden en zwem ik 2 x per week.
Dat moet ik zeker nog lang aanhoren he, dat ik dat gisteren vroeg?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik snoep eigenlijk nooit. Maar ik eet wel veel brood en drink heel veel (nee niet alleen alcohol loesje) fris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |