Goed plan meis, ik ga er ook afquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:37 schreef BrandX het volgende:
ik moet zo ook maar eens gaan geloof ik, wil ik morgen nog wat waard zijn
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed plan meis, ik ga er ook af
Had hem op mijn pc gevonden en vond hem ook wel tofquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vind 'm cool
Hehe, ik ben een beetje muziek aan het luisteren en aan het bedenken wanneer ik ga slapenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Had hem op mijn pc gevonden en vond hem ook wel tofik ben trouwens aan het painten. keitof.
niet slapen kan ook. nja. als je om dit tijdstip gaat painten krijg je dit soort dingenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik ben een beetje muziek aan het luisteren en aan het bedenken wanneer ik ga slapen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:30 schreef MASD het volgende:
[..]
niet slapen kan ook. nja. als je om dit tijdstip gaat painten krijg je dit soort dingen
[ afbeelding ]
Het is ONZ mod zG btw.
blijft paint hequote:
Hehe, dat is waarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:40 schreef MASD het volgende:
[..]
blijft paint heen touchpad van de laptop helpt ook niet echt mee.
Dorst.even wat drinken.
Ja dat is niet helemaal goed idd. Ik was vanavond gewoon ff over m'n slaap heen, normaal slaap ik wel goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:51 schreef MASD het volgende:
Dorst weg
Ik zit er serieus aan te denken slaappillen ofzo aan te vragen. Dit gaat al een paar maanden zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |