Eens kijken hoeveel geile KSC'ers je toevoegenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
doet es?
[..]mijn msn staat in mijn profiel
Ik ben geen spits dus verder zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[GEZ] Spits die ballen d'r in kopt.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel geile KSC'ers je toevoegen
M'n piem0l hangt al ongeveer in de cam.quote:
Jonge, doe niet zo mal. Iedereen hier is aangeschoten of dronken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Dude, even serieus. Sociale fobie of mag jij mij niet.
Tijd om de bong even te pakkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jonge, doe niet zo mal. Iedereen hier is aangeschoten of dronken.
You're so welcome to join the club!
Moet je wel vaker komen hè
Als je een beetje bekend bent buiten deze SC weet je dat ik 24/7 op FOK! zit. moet lukken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jonge, doe niet zo mal. Iedereen hier is aangeschoten of dronken.
You're so welcome to join the club!
Moet je wel vaker komen hè
hehe, pak jij 'm er ff bij jongequote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tijd om de bong even te pakken
Hatsikidee, in de fik d'r mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
hehe, pak jij 'm er ff bij jonge
* ff z'n AT checktquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend bent buiten deze SC weet je dat ik 24/7 op FOK! zit. moet lukken.
Pass eens door naar BX, die wel wel een hijsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hatsikidee, in de fik d'r mee.
Die is druk met andere dingen johquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pass eens door naar BX, die wel wel een hijs
Veelal ONZ en KLB, daar kom ik niet zo vaak neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend bent buiten deze SC weet je dat ik 24/7 op FOK! zit. moet lukken.
Ik pas me snel aan, aan het niveau hier.quote:
* mokerslag tevoorschijn tovertquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pass eens door naar BX, die wel wel een hijs
Daar weet ik alles van jongequote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is druk met andere dingen joh
Dan schenk ik mijn glaasje nog even bijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
ff whiskey halen brbrbrbrbrbrb
Nah kai. is best tof soms.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Veelal ONZ en KLB, daar kom ik niet zo vaak nee
Slapen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah kai. is best tof soms.
iemand anders deze week vrij? ik heb serieus geen idee wat ik verder kan doen vandaag eigenlijk.
Ik ben deze week vrij ja, eindelijk eensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah kai. is best tof soms.
iemand anders deze week vrij? ik heb serieus geen idee wat ik verder kan doen vandaag eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |