Vind dit soort locaties net wel werken met mooie intieme muziek. Als het publiek wat meewerkt toch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Norrage het volgende:
Hmm open lucht met dit soort integere muziek...dat lijkt me niet echt een heel geschikte combinatie...
Ik vind het geluid altijd waardeloos buiten. Dan moet je echt een harde stadionband zijn anders werkt het gewoon niet. Of een goed afgesloten arena waar de wind niet zoveel vat heeft, maar dat zal hier wel niet echt zijn als ik het plaatje zo zie...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vind dit soort locaties net wel werken met mooie intieme muziek. Als het publiek wat meewerkt toch.
Zou zelf ook wel willen gaan maar ja, dan moet ik ook sowieso overnachten en wordt het wel erg duur.
Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Indien er wat deftig gemixt wordt kan het echt mooi klinken. In het Rivierenhof in Antwerpen vorig jaar nog een prachtig concert van Paolo Nutini buiten gezien, het kan dus iig wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het geluid altijd waardeloos buiten. Dan moet je echt een harde stadionband zijn anders werkt het gewoon niet. Of een goed afgesloten arena waar de wind niet zoveel vat heeft, maar dat zal hier wel niet echt zijn als ik het plaatje zo zie...
Ik heb een paar keer het tegendeel ervaren, maar het heeft natuurlijk ook te maken met de geluidstechniciquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Indien er wat deftig gemixt wordt kan het echt mooi klinken. In het Rivierenhof in Antwerpen vorig jaar nog een prachtig concert van Paolo Nutini buiten gezien, het kan dus iig wel.
Welke? Ik dacht dat het nog niet af was. Bedoel je Lady Of The Sunshine?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef Zocalo het volgende:
Kick. Angus heeft ook een solo album uit, welke nu bij mij naar binnen druppelt.
Maar volgens zijn site nog niet uit?quote:
Ik heb hem vorige week al kunnen vinden. Dit keer onder zijn eigen naam, geen Lady of the Sunshine.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar volgens zijn site nog niet uit?
Is het niet een bootlegding?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week al kunnen vinden. Dit keer onder zijn eigen naam, geen Lady of the Sunshine.
Ja, dat is de Red Berries bonus discquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:35 schreef Fraulein het volgende:
Ik zoek een goede kwaliteit alternatieve versie van Wasted.
Reggae achtig is het.
Voorbeeld: alleen is in de versie die ik zoek voornamelijk de man aan het zingen is.
Kan iemand mij helpen?
maakt niet uit, ik vind em geweldig! herinneringen enzo.quote:
Dat is niet duidelijk. Onlangs stond er een artikel in de Metro of Spits en daaruit bleek dat het duo-verhaal een opstapje was om solo carrieres te lanceren maar Julia sluit niet uit dat ze weer samen gaan doen alleen voorlopig even niet(en dat vind ik erg jammer)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef Norrage het volgende:
Gaan ze trouwens ooit nog samen wat opnemen? Ik vind dat tweestemmige nog het leukste van ze, die soloplaten vind ik maar erg gemiddeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |