Ik vrees dat ze nog teveel "underground" zijn en dat ze dus op geen enkel bekend lijstje komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd of ze hoge ogen gaan gooien in de diverse eindejaarslijstjes die straks gaan opduiken. Heb het idee dat de plaat overal goed ontvangen is.
Bedoelt Methodmich niet de meer indielijstjes van bladen als OOR?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze nog teveel "underground" zijn en dat ze dus op geen enkel bekend lijstje komen.
Dat weet ik niet. Dat kan ik er niet uit opmakenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedoelt Methodmich niet de meer indielijstjes van bladen als OOR?
Daarnaast is albumjaarlijstjes maken toch ook iets meer voor de indiescene.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat kan ik er niet uit opmaken
quote:1. Private Lawns
2. Babylon
3. Paper Aeroplane
4. Take You Away
5. My Malakai
6. Lonely Hands
7. Little Bird
8. Chocolates And Cigarettes
9. Old Friend
10. Choking
11. Mango Tree (American Version)
12. Heart Full Of Wine
13. All Of Me
Dankquote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die ze live gaan zien vanavond: Veel plezier! Heb ze in Brussel mogen aanschouwen deze maandag en het was absoluut prachtig
Zou graag even een datum, niet in Groningen, die wat geschikter is voor mij willenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arn0 het volgende:
Wow, en er is alweer een nieuwe tour in de planning volgend jaar na de Australische festivals. Parijs was al eerder aangekondigd maar nu ook blijkbaar Brussel op 2 mei.. Cirque Royal dit keer, 2000 plaatsen in de venue, doen ze goed. Meteen tickets gekocht![]()
Een of meerdere Nederlandse datums zullen vast niet uitblijven.
Misschien ben ik de enige maar wow.. Wat ben ik gecharmeerd door deze videoclip, prachtigquote:we found a bunch of old footage in our grandparents cupboard at the start of the year-- our friend johnny edited some of the footage together to santa monica dream... it is so beautiful to watch them when they were our age living and loving each other... with the little children... surfing out on the beaches... sailing out on pittwater....l.... crazy stuff--- the playfulness in their eyes... which they still have now... their faces and bodies have changed a little, yet they are exactly the same in every other way.
hope you enjoy this as much as we do. there are also some photos from different places on this recent tour. from snow fields on the tops of ridges outside brighton... to cobblestone Netherlands streets... to warm london pubs... to this and to that...
Ik hoop het. Ik zou gister namelijk gaan, maar was ziek gvdquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arn0 het volgende:
Wow, en er is alweer een nieuwe tour in de planning volgend jaar na de Australische festivals. Parijs was al eerder aangekondigd maar nu ook blijkbaar Brussel op 2 mei.. Cirque Royal dit keer, 2000 plaatsen in de venue, doen ze goed. Meteen tickets gekocht![]()
Een of meerdere Nederlandse datums zullen vast niet uitblijven.
Nou, het was ongelofelijk goed. Dacht echt niet dat ze hun vorige concert konden verbeteren (was voor mij het beste concert van 2010) maar ze deden het toch ook! Zou hier wel een reeks clichés (prachtig! ontroerend! grappig! etc) kunnen opsommen maar dan blijf ik bezig. Je moet het gewoon zelf zien, ik nomineer het alvast voor het beste concert van het jaar. Vorige keer openden ze met Santa Monica Dream, mijn absolute favoriet, en nu was het de afsluiter wat het nummer zo mogelijk nog prachtiger maakte. De setlist verschilde wel wat met vorige keer, en ook requests werden gewilligd. De arrangementen van enkele nummers waren ook weer met succes aangepast, waar ze de inspiratie vandaan halen.. Ik weet het niet! Feit blijft dat ze nog steeds ijzersterk live zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arn0 het volgende:
Parijs was al eerder aangekondigd maar nu ook blijkbaar Brussel op 2 mei.. Cirque Royal dit keer, 2000 plaatsen in de venue, doen ze goed. Meteen tickets gekocht![]()
Een openluchttheater blijkbaar, ziet er tof uit:quote:
Een kutlocatiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |