abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56383318
Ja, mijn overgrootvader pafte twee pakken sigaretten per dag en hij is in de negentig geworden!
pi_56383320
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Jelief het volgende:
Marlieske ik heb echt al een hele tijd niet meer gezien dat er iemand zo werd aangevallen.
Kan me nog levendig voor de geest halen dat ik me vol overgave heb zitten verdedigen op OUD voor de keuze fv.
Ik trok het me toen erg aan omdat ik barste van de hormoontjes en omdat ik dus gewoon geen bv kan geven ivm medicatie en mijn algehele gezondheid. Maar nog voor je dat uitgelegd hebt.... poeh ik vond het niet echt "vriendelijk" vragen ofzo.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:51:39 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56383323
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zie mijn edit .

en wat betreft die weerstand.. denk ik idd dat er ook andere factoren een rol spelen, Arwen heetf een hoop.. maar ze is nog maar een keer ehct ziek ziek geweest
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 januari 2008 @ 12:52:21 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56383349
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind anders niet dat BM zich in dit topic tolerant opstelt ten opzichte van mensen die voor flesvoeding kiezen.
Klopt... maar ik denk ook niet dat BM representatief is voor OUD... Toch?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56383364
Ik weet er echt helemaal niks van, en ik wil me er ook nog lang niet in verdiepen, maar ik wil toch even zeggen dat ik het raar vind dat mensen de bron van het eerste artikel afzeiken omdat hij voor Numico werkt, maar dan wel ter verdediging van borstvoeding gaan quoten van www.borstvoeding.com, wat toch ook niet een geheel neutrale site is .
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 januari 2008 @ 12:53:18 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56383376
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, mijn overgrootvader pafte twee pakken sigaretten per dag en hij is in de negentig geworden!
Echt... ongenuanceerde en generaliserende heb ik het zelden gezien...
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:54:16 #157
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56383407
Die zet ik erbij op mijn lijstje. Roken is vergelijkbaar met flesvoeding.

Man, dát is goed nieuws! Kan ik gewoon weer gaan roken na de bevalling .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:55:50 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56383442
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef marlieske het volgende:

[..]

Kan me nog levendig voor de geest halen dat ik me vol overgave heb zitten verdedigen op OUD voor de keuze fv.
Ik trok het me toen erg aan omdat ik barste van de hormoontjes en omdat ik dus gewoon geen bv kan geven ivm medicatie en mijn algehele gezondheid. Maar nog voor je dat uitgelegd hebt.... poeh ik vond het niet echt "vriendelijk" vragen ofzo.
En ik denk persoonlijk dat je er dan te zwaar zelf aan tilt, je iets eerder als een aanval ziet.
Jij stond/staat erachter, fuck die rest jij weet waarom.
Daarbij is het veelal bedoelt denk ik om tips te geven, van heb je dat al nagevraagd of misschien kan het zus of zo. Niet als oordeel, maar als een leidraad .
Omdat mensen misschien denken ze wil wel , maar kan niet misschien met wat zoekwerk zou ze wel een manier vinden dat het wel kan , omdat je het het liefste wel zou willen bijv.
Op een forum zijn veelal geschreven woorden en hoor je niet de intonatie en zie je niet de gezichtsuitdrukkingen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_56383630
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:54 schreef k_i_m het volgende:

Kan ook tijdens de zwangerschap als is dat natuurlijk niet zo goed.
Echter heb ik tijdens mijn zwangerschap op advies van de mld-arts iedere dag braaf 1 sigaretje gerookt.
Omdat dit mijn CU onderdrukt en JA dat is wetenschappelijk bewezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Colitis_ulcerosa
of
http://www.mlds.nl/pages/aandoeningen.php?rID=8&aID=50&char=C

dus voor de een slecht voor de ander een mogelijkheid om zwanger te zijn en zonder medicijngebruik 9 maanden door te komen.
Het is dus nooit echt zwart/wit.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:07:48 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56383776
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:54 schreef k_i_m het volgende:

Na de bevalling? Ik zou meteen een pakje halen Kim, wat zeg ik, ik zou er een sigaar op opsteken. En dan wel lekker inhaleren, ook al hoort het eigenlijk niet!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56383877
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:

Vervolgens hebben de borstgevoedde vriendjes van het KDV mijn zoontje het ene virus na het andere terwijl die van mij nog nooit wat heeft gehad (*afklopt).

Dus ik denk dat die weerstand wel met wat meer factoren te maken heeft hoor.
maar de vergelijking die je moet maken is dus niet tussen jouw fvgevoede zoon en een ander bvgevoed kind, maar tussen hetzelfde kind wat bv krijgt en de situatie die je gehad had als het fv had gekregen. En statistisch gezien zouden die bv-kinderen bij jouw zoon dan nog eens ongeveer anderhalf keer zo vaak ziek zijn geweest.
pi_56383894
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef marlieske het volgende:

[..]

Kan me nog levendig voor de geest halen dat ik me vol overgave heb zitten verdedigen op OUD voor de keuze fv
Moet je ook lekker niet doen natuurlijk. Echt, dat snap ik niet. Je zit op een discussieforum (en dan nog FOK! ook )dus like duh, dat mensen ergens tegen in gaan en vol overgave iets verdedigen. Ik ga in PTA ook niet tegen hardrijders schoppen en dan verontwaardigd roepen dat de hardrijdmaffia mij het leven onmogelijk maakt. Kom op. Als je iets besloten hebt, heb je daar je redenen voor en het laatste wat je dan moet doen is dat verantwoorden jegens een paar labielo's op een internetforum. In ieder geval niet als je je daar rot bij voelt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56383940
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:

Vervolgens hebben de borstgevoedde vriendjes van het KDV mijn zoontje het ene virus na het andere terwijl die van mij nog nooit wat heeft gehad (*afklopt).
Mijn nichtje (kv) is om de drie weken ziek, Anna amper. Wat is je punt?
quote:
Dus ik denk dat die weerstand wel met wat meer factoren te maken heeft hoor.
Tuurlijk. Het gaat hier immers om kansen en hoe je deze kunt vergroten of verkleinen dmv bepaalde voeding.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:14:47 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56383980
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:10 schreef anneja het volgende:

[..]

maar de vergelijking die je moet maken is dus niet tussen jouw fvgevoede zoon en een ander bvgevoed kind, maar tussen hetzelfde kind wat bv krijgt en de situatie die je gehad had als het fv had gekregen. En statistisch gezien zouden die bv-kinderen bij jouw zoon dan nog eens ongeveer anderhalf keer zo vaak ziek zijn geweest.
Dus dat BV kind had om te beginnen al minder weerstand dan mijn FV zoon? Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:16:36 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56384024
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mijn nichtje (kv) is om de drie weken ziek, Anna amper. Wat is je punt?
[..]

Tuurlijk. Het gaat hier immers om kansen en hoe je deze kunt vergroten of verkleinen dmv bepaalde voeding.
Precies, en door een sjaal om te doen als het vriest, niet te roken, geen kogelvis te eten....
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:17:21 #166
14746 k_i_m
pi_56384046
En binnen blijven! Vooral binnen blijven!
In my life
Why do I smile
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 januari 2008 @ 13:18:43 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56384074
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dus dat BV kind had om te beginnen al minder weerstand dan mijn FV zoon? Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Dat zou inderdaad zomaar zo kunnen zijn Isa heeft een half jaar BV gehad, maar we sukkelen van de ene infectie naar de andere
pi_56384075
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Precies, en door een sjaal om te doen als het vriest, niet te roken, geen kogelvis te eten....
Bijv. Of door bv te geven aan een pasgeborene, zoals regelmatig wetenschappelijk is vastgesteld.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:20:20 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56384120
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Bijv. Of door bv te geven aan een pasgeborene, zoals regelmatig wetenschappelijk is vastgesteld.
Je valt in herhaling . Of denk je dat ik niet weet waar dit topic over gaat? Door dingen vaker te zeggen worden ze niet belangrijker t.o.v al die andere factoren die net zo goed meespelen hoor.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:20:46 #170
14746 k_i_m
pi_56384131
Goed. Nu weer even serieus; dat hele gehannes wat om die borstvoeding heen hangt met gezeur en gejammer van andere mensen is voor mij een serieuse afknapper om er nog tijd en moeite in te gaan steken als het van mijzelf al niet zo nodig hoeft.

Als borstvoeding vroeger niet lukte, gingen kinderen gewoon dood. Dan ben ik toch blij dat er de mogelijkheid is om iets anders aan te bieden wat dan in de meeste mensen hun ogen niet vergelijkbaar is, maar ruimschoots voldoende om kinderen gezond op te laten groeien.
In my life
Why do I smile
pi_56384165
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet er echt helemaal niks van, en ik wil me er ook nog lang niet in verdiepen, maar ik wil toch even zeggen dat ik het raar vind dat mensen de bron van het eerste artikel afzeiken omdat hij voor Numico werkt, maar dan wel ter verdediging van borstvoeding gaan quoten van www.borstvoeding.com, wat toch ook niet een geheel neutrale site is .
mogelijk, maar die heeft geen winstoogmerk. Nutricia en meneer Sauer (dit is echt niet de eerste keer dat hij uit de bocht vliegt) heeft dat wel.

Maar ik ben het verder met je eens. Verwijzen naar Pubmed is al goed genoeg. Overigens komt veel (maar niet alles) van wat op borstvoeding.com staat ook van pubmed.
pi_56384168
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je valt in herhaling . Of denk je dat ik niet weet waar dit topic over gaat?
Ik bevestig je punt alleen maar hoor.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:22:46 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_56384196
Ik heb al het water gekookt voordat de voeding werd aangemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56384203
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je valt in herhaling . Of denk je dat ik niet weet waar dit topic over gaat? Door dingen vaker te zeggen worden ze niet belangrijker t.o.v al die andere factoren die net zo goed meespelen hoor.
Misschien heeft Jarno zelf geen bv gekregen en daardoor een lager IQ?
Mama van Isa en Ties
pi_56384218
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dan lees je toch niet helemaal goed geloof ik. Jij zegt dat die weerstand van meer factoren afhankelijk is. Dat klopt. Daarom is het ene kind, onafhankelijk van de voeding, vaker ziek dan het andere. Krijgt het vervolgens geen bv, dan is het nog weer vaker ziek dan als het dat wel had gehad, snappie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')