Maar hey, iedereen is vrij om dat "risico" voor zijn of haar kind te willen nemen, toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Dus heeft water koken weinig nut voor deze kiem die in het poeder kan zitten.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar hey, iedereen is vrij om dat "risico" voor zijn of haar kind te willen nemen, toch?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar hey, iedereen is vrij om dat "risico" voor zijn of haar kind te willen nemen, toch?
Een beetje off-topic, maar K_I_M, ik vind je echt stoerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik zal het onthouden. Als ik van mijn kind afwil, hoef ik me niet meer bij de Bijenkorf naar beneden te storten, maar kan ik ook gewoon een bus Nutrilon kopen.
Het is niet altijd mogelijk om borstvoeding te kunnen of willen geven. Iedereen moet daar toch gewoon zelf over kunnen beslissen, zonder dat daar door allerlei omstanders kritiek op wordt gegeven. Het aanpraten van een schuldgevoel bij toch al (door hormonen) labiele jonge ouders wordt al genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hier in OUD zijn de mensen doorgaans erg voorzichtig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Verida het volgende:
En hier in Oud zeggen dat je flesvoeding geeft of hebt gegeven is inderdaad genoeg om een heel topic vol met verwijten te krijgen. Dus houdt iedereen die anders over borstvoeding en flesvoeding denkt maar weer zijn mond.
Wel eens meegelezen in het bvtopic? Daar worden de dames die toch overstappen op flesvoeding echt niet met de nek aangekeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet altijd mogelijk om borstvoeding te kunnen of willen geven. Iedereen moet daar toch gewoon zelf over kunnen beslissen, zonder dat daar door allerlei omstanders kritiek op wordt gegeven. Het aanpraten van een schuldgevoel bij toch al (door hormonen) labiele jonge ouders wordt al genoeg gedaan.
En hier in Oud zeggen dat je flesvoeding geeft of hebt gegeven is inderdaad genoeg om een heel topic vol met verwijten te krijgen. Dus houdt iedereen die anders over borstvoeding en flesvoeding denkt maar weer zijn mond.
Dat valt nogal mee. Zie dit topic bijvoorbeeld eens. Maar tegenwoordig is het inderdaad wel wat minder geworden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier in OUD zijn de mensen doorgaans erg voorzichtig.
Doorgaans zei ik ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat valt nogal mee. Zie dit topic bijvoorbeeld eens. Maar tegenwoordig is het inderdaad wel wat minder geworden.
Iedereen? Ik ken in ieder geval niemand die het water niet kookte.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:40 schreef Bass-Miss het volgende:
En hoeveel mensen koken het water?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Een beetje off-topic, maar K_I_M, ik vind je echt stoer!!! Ik hou wel van die humor.
Ja onder bepaalde voorwaarden:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier in OUD zijn de mensen doorgaans erg voorzichtig.
Goh, raar dan dat mijn ma BV heeft gekregen en óók borstkankerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het risico op een open ruggetje (hét argument voor foliumzuur kennelijk) is ook heel laag. Misschien tegenwoordig zelfs lager dan het risico op borstkanker. Iets waar bv tegen kan beschermen, trouwens..
Jamaar Vivi, dat komt omdat..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, raar dan dat mijn ma BV heeft gegeven en óók borstkanker heeft gekregen
ik kan me heel goed je gevoel gedachten gang voorstellen, maar wil wle even rechtzetten dat jarno bedoelt dat het geven van BV de kans wta verkleint.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, raar dan dat mijn ma BV heeft gekregen en óók bordstkanker
Wacht nou ff met quoten, Ik was mijn typo nog aan het verbeterenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jamaar Vivi, dat komt omdat... ehh,....
.
. Nouja eh
. OMdat eh....
.
Zie mijn editquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik kan me heel goed je gevoel gedachten gang voorstellen, maar wil wle even rechtzetten dat jarno bedoelt dat het geven van BV de kans wta verkleint.
verkleinen wil niet zeggen dat het niet alsnog kan komen hoe spijtig ook.
Ik vind anders niet dat BM zich in dit topic tolerant opstelt ten opzichte van mensen die voor flesvoeding kiezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Jelief het volgende:
Marlieske ik heb echt al een hele tijd niet meer gezien dat er iemand zo werd aangevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |