Juist en op basis daarvan neem je een beslissing die van toepassing is op je eigen situatie. Niemand anders kan die keuze voor je maken en niemand anders kan bepalen of jouw keuze wel de juiste is... Dat doe je helemaal zelfquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
En dat je weet wat de risico's zijn en de voor- en nadelen.
Hear hear.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:12 schreef Sjeen het volgende:
Als we nu eens gewoon allemaal bepalen wat het beste is voor ons kind... En verder niet willen bepalen wat het beste is voor het kind van de buren... Als je flesvoeding wilt geven, geef je flesvoeding... Als je borstvoeding wilt geven, geef je borstvoeding. Het allerbelangrijkste is dat je er zelf achter staat, niet wat anderen denken dat moet.
Vrijdag dertien blijft gevaarlijk, van veel lezen word je blindquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:36 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Iets minder gevaarlijk.
En kan de baby ook krijgen door flesvoeding.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vrijdag dertien blijft gevaarlijk, van veel lezen word je blind
Trouw je met je achternichtje krijg je een ongelukkig kind
Als ik maar geen lekke band krijg en stink ik niet uit m'n mond
Ben ik niet te laag verzekerd, dokter ben ik wel gezond
Van tomaten krijg je puistjes, van veel koffie word je rood
Van sigaretten zieke longen en van leven ga je dood
Met dank aan Robert Long.
Omdat iedereen voor zichzelf bepaalt welke risico's aanvaardbaar zijn en welke niet. Dat is geloof ik een van de grondrechten van de mensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar waarom dan wel panisch doen over het eten van rood vlees, rauwe kaas,...
Dat mag, maar daarvoor moet je de risico's eerst kennen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat iedereen voor zichzelf bepaalt welke risico's aanvaardbaar zijn en welke niet. Dat is geloof ik een van de grondrechten van de mens
Dat levert dan ook gevaar op. Het geven van flesvoeding echter niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat mag, maar daarvoor moet je de risico's eerst kennen.
En mag ik het dan gek vinden dat mensen wel worden aangevallen op het eten van een biefstuk of op het niet nemen van foliumzuur?
Jawel, dat zei ik juist eerder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat levert dan ook gevaar op. Het geven van flesvoeding echter niet.
Doe eens een linkje... dat ben ik hier namelijk nou nog nooit tegengekomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat mag, maar daarvoor moet je de risico's eerst kennen.
En mag ik het dan gek vinden dat mensen wel worden aangevallen op het eten van een biefstuk of op het niet nemen van foliumzuur?
Dat gevaar vind ik vergelijkbaar met het risico wat je neemt door de straat op te gaan. Je kunt nooit alle gevaar uitsluiten. Om nu over "het risico van kunstvoeding" te spreken vind ik nogal opgeblazenquote:
zoals in de tekst van Robert Long: van leven ga je dood.quote:
Google eens op ''Enterobacter sakazakii.''quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doe eens een linkje... dat ben ik hier namelijk nou nog nooit tegengekomen.
Dat is het juist. Waarom is het risico op listeriose erger dan het risico op een andere kiem?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zoals in de tekst van Robert Long: van leven ga je dood.
je hebt risico's en risico's. Waarom gaan vrouwen die zwanger zijn nog de straat op? Stel je voor dat ze een ongeluk krijgen en er iets met de babvy gebeurt? Eigenlijk zouden ze gewoon 9 maanden opgenomen moeten worden in het ziekenhuis, zodat er altijd medische hulp is als er iets gebeurt....
Jeetje, je kunt het ook overdrijven allemaal, en dat kun jij echt heel erg goed.
quote:Als poedervormige zuigelingenvoeding niet juist bereid of na het bereiden niet juist bewaard wordt, kan de bacterie in het gebruiksklare product uitgroeien. Vooral het bewaren van al bereide voeding kan risico’s met zich meebrengen. Als de voeding echter hygiënisch wordt bereid en onmiddellijk wordt gegeven zijn de risico’s voor gezonde baby’s thuis verwaarloosbaar klein. Bij pasgeboren of te vroeg geboren baby’s die met een verminderde weerstand in het ziekenhuis liggen, is het risico groter.
Dat bedoelde ik niet... ik bedoelde en linkje naar topics waarin mensen worden aangevallen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Google eens op ''Enterobacter sakazakii.''
Het leuke is (OUD-symptoon) dat je continue mensen hoort over dat ze aangevallen worden door de BV-maffia, de Quinny-maffia en de anti-dekbed-maffia, maar dat je dat eigenlijk heel weinig ziet gebeuren. Veel huilen voordat je geslagen wordt, dus. Enkele hardliners als Bass-Miss (sorry BM, maar eh, fanatiek ben je wel!) daargelaten valt het allemaal wel mee hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet... ik bedoelde en linkje naar topics waarin mensen worden aangevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |