Als er nou iets meer gepost wordt kun je meer TT's makenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:19 schreef Vogue het volgende:dieven
![]()
Maarja, ik barst natuurlijk van de goede ideeën mbt TT's
Solly, het ligt ten noorden van OSL, maar hoever wist ik dus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef Fogel het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Beetje sneeuw, ijs en wind kunnen vliegtuigen prima hebben.
Trondheim (TRD) ligt trouwens in centraal Noorwegen, niet in het noorden
Maar als je met de trein gaat, kan je onderweg nog een beetje werken, da's lastiger als je meerdere keren van vervoermiddel moet wisselen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
4 uur op een dag ben je hier toch ook al snel wel kwijt aan reistijd om 'even' langs te gaan bij een kantoor in het oosten, noorden of zuiden. Probeer zoveel mogelijk te tele- en videoconferencen tegenwoordig, maar dat werkt nog lang niet in alle gevallen even goed.
Tuurlijk, daar heb je deze machines voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
TRD is toch helemaal in het noorden? Kan je daar nu wel landen en opstijgen
Met de auto ca 500-500km.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solly, het ligt ten noorden van OSL, maar hoever wist ik dus niet
Die zullen wel helpen jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar heb je deze machines voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=> http://www.safelink.net/kodiak/
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:19 schreef Vogue het volgende:dieven
![]()
Maarja, ik barst natuurlijk van de goede ideeën mbt TT's
Ja ik houd meestal wel wat korte aantekeningen bij. Vnd het altijd leuk om terug te lezen en soms om er een wat uitgebreider reisverslag van te maken. Heb vaak een 'oh-ja moment' bij het teruglezen, maar soms vind ik het ter plekke zonde van m'n tijd om er aandacht aan te besteden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Lijkt me toch niet een slecht idee om een reisverslag bij te houden voor de komende reizen. Niet voor de vakanties op tropische eilanden waar ik vrij weinig uitvoer elke dag, maar als ik op vakantie ga en culturele plaatsen bezichtig of een rondreis maak.. daarna de foto's erbij zetten b.v. en alles komt dan weer veel beter boven water als je terugdenkt aan je reis dan enkel wat foto's zien. (bij mij althans)
Zijn er meer mensen die dit doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |