Ik ga me morgen even inschrijven als vrijgevestigd tandarts bij de Kamer van Koophandel om daarna lekker nota'tjes op te sturenquote:Een tandarts uit Amsterdam heeft voor mogelijk honderdduizenden euro's aan valse nota's gedeclareerd. Verzekeraar CZ heeft alarm geslagen bij justitie en de Nederlandse Zorgautoriteit.
De rekeningen van de tandarts vielen op omdat ze gemiddeld 5000 euro bedroegen. Uit navraag bij patiënten bleek dat de gedeclareerde behandelingen niet waren uitgevoerd. Sommige patiënten waren nog nooit bij de tandarts geweest. De nota's gingen direct naar de verzekering.
CZ denkt dat de tandarts ook bij andere zorgverzekeraars heeft gesjoemeld. De tandarts is bij de FIOD/ECD aangeklaagd voor oplichting.
Je krijgt gratis een kop koffie met een koekje (1 koekje), waarna ik de verzekering meld dat je een verschrikkelijke wortelkanaalbehandeling hebt ondergaan die 1250 euro kostte. Hier krijg jij 500 euro van, ik 500 euro, en die 250 euro zijn voor het kopje koffie met het koekjequote:
Maar mag het ook thee zijn?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Je krijgt gratis een kop koffie met een koekje (1 koekje), waarna ik de verzekering meld dat je een verschrikkelijke wortelkanaalbehandeling hebt ondergaan die 1250 euro kostte. Hier krijg jij 500 euro van, ik 500 euro, en die 250 euro zijn voor het kopje koffie met het koekje
Zeker. Maar dan geen koekje.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar mag het ook thee zijn?
Zo ja: deal. Snel verdiend
Die wil ik sowieso nietquote:
Het betreft hier een Mariakaakjequote:Op maandag 28 januari 2008 21:28 schreef borbit het volgende:
of geen drinken maar wel 2 koekjes?
Wat voor koekjes hebben we het over?
Die zijn ranzig en droogquote:Op maandag 28 januari 2008 21:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Het betreft hier een Mariakaakje
[ afbeelding ]
Je wil geen koekje, en dusquote:Op maandag 28 januari 2008 21:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die wil ik sowieso nietIs slecht voor je tanden
moet je niet zeurenquote:
Okee, okee.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Je wil geen koekje, en dus
[..]
moet je niet zeuren
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef JaapjeK het volgende:
op zich niet eens verkeerd wel betalen maar niet behandeld worden, scheelt weer een blauwe bek en 2 dagen yoghurt eten
van tandpasta krijg je kanker, algemeen bekendquote:Op maandag 28 januari 2008 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je poetst gewoon je tanden eens, smeerlap
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef JaapjeK het volgende:
[..]
van tandpasta krijg je kanker, algemeen bekend
Zeker! Maar dat wordt een zware behandeling, iedere week terugkomen voor een nieuw kunstgebit. Kosten: 10.000 euro per keer, 4000 voor jou, 5000 voor mij, 1000 euro voor de koffie en het koekje.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:48 schreef ehqo het volgende:
Ik wil graag polio aan mijn gebit bestellen, kan dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |