Interessant, dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:00 schreef venomsnake het volgende:
Haha, het zou wat zijn..![]()
Sibon doet een trainerscursus en had een analyse van een Grunn wedstrijd gemaakt, loopt vandaag stage bij de FC aldus Jans in dat interview.
Ben benieuwd wie de spits is waarmee ze bezig zijn.
Oe dat zou ik echt zo'n net niet aankoop vinden die nog te duur is ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Om 16.00 een persconferentie.. Het zou gaan om Berry Powel..
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, die gaat vaste bankzitter worden vrees ik met Nijland en Matavz achter zich.
Hoop niet dat ze er teveel voor betalen..quote:Berry Powel naar FC Groningen
DOETINCHEM - Berry Powel, aanvaller van De Graafschap, vertrekt per direct naar FC Groningen. De Graafschap ziet het vertrek van de 27-jarige aanvaller met lede ogen aan. "Maar wij hebben niets te vertellen", aldus directeur voetbalzaken Han Berger van de Doetinchemse club. "Toen we Berry in 2006 aantrokken hadden we geen cent en hij is destijds extern gefinancierd.
Er zijn toen ook bepaalde clausules in zijn contract opgenomen. Hij kon voor een bepaald bedrag tussentijds weg."
Powel is zeer belangrijk geweest voor de Achterhoekers. Vorig seizoen werd hij topscorer van de eerste divisie met 29 doelpunten. Hij had daarmee een belangrijk aandeel in het kampioenschap van De Graafschap. Ook dit seizoen scoorde hij in 22 duels al zesmaal in de eredivisie.
Powel, die nog wel medisch gekeurd moet worden in Groningen, speelde in totaal 58 wedstrijden voor De Graafschap. Eerder kwam hij ook uit voor FC Den Bosch en het Engelse Millwall FC.
Han Berger baalt van het late vertrek van de aanvalsleider, omdat de transfermarkt donderdagavond om 24.00 uur sluit. "Ik heb het al eerder gezegd, maar dit systeem is waardeloos. Wij staan nu voor het blok. De competitie is op deze manier een heel andere dan voor de winterstop. De kans is heel klein dat wij voor donderdagavond nog een vervanger kunnen aantrekken. Ik doe nog wel een poging met een speler die we voor volgend seizoen wilden halen, maar de kans is klein dat het lukt."
Berger hoopt ook nog op de Letse aanvaller Girt Karlsons. Die is transfervrij en mag dus ook na 31 januari worden aangetrokken. "Ik hoop dat we Karlsons volgende week kunnen aantrekken."
De Gelderlander
Dat is minder inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Grulez het volgende:
En bovendien een ajaxstreek richting de graafschap![]()
Misschien zijn ze er wel heel blij meequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Grulez het volgende:
En bovendien een ajaxstreek richting de graafschap![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel een goede spits hoor
Eensch!quote:De Graafschap-trainer Jan de Jonge is verbijsterd over de overgang van zijn spits. 'Dit is het meest bizarre wat me in mijn carrière is overkomen', zegt hij tegen VI.nl. 'Om vijf over tien zat Berry nog in het krachthonk en om half elf was hij weg. Deze transfer toont aan dat dit systeem nergens over gaat en dat er snel verandering in moet komen.'
Gaan allemaal geruchten nu, zo zou Groningen ook rond zijn met Vayrynen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef Elvislives het volgende:
Theo Janssen schijnt ook in Groningen rond te lopen...t zou toch niet!?
Niet echt, We hebben twee geblesseerde spitsen (Tarva en De Groot), nu gaat Powell ook weg en zaterdag 1 van de belangrijkste wedstrijden van het jaar (Excelsior uit).quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:23 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er wel heel blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |