abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56431447
Haha, het zou wat zijn..

Sibon doet een trainerscursus en had een analyse van een Grunn wedstrijd gemaakt, loopt vandaag stage bij de FC aldus Jans in dat interview.

Ben benieuwd wie de spits is waarmee ze bezig zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:12:10 #177
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56431788
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:00 schreef venomsnake het volgende:
Haha, het zou wat zijn..

Sibon doet een trainerscursus en had een analyse van een Grunn wedstrijd gemaakt, loopt vandaag stage bij de FC aldus Jans in dat interview.

Ben benieuwd wie de spits is waarmee ze bezig zijn.
Interessant, dat wist ik helemaal niet

Maar het is gewoon ff afwachten wie er nog gepresenteerd zal worden. Ik ga nergens van uit om zo teleurstellingen te voorkomen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56432846
Om 16.00 een persconferentie.. Het zou gaan om Berry Powel..

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, die gaat vaste bankzitter worden vrees ik met Nijland en Matavz achter zich.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:55:46 #179
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56432903
Tsja niet die spits uit Noorwegen?
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:56:20 #180
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56432921
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Om 16.00 een persconferentie.. Het zou gaan om Berry Powel..

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, die gaat vaste bankzitter worden vrees ik met Nijland en Matavz achter zich.
Oe dat zou ik echt zo'n net niet aankoop vinden die nog te duur is ook.
pi_56432979
quote:
Berry Powel naar FC Groningen

DOETINCHEM - Berry Powel, aanvaller van De Graafschap, vertrekt per direct naar FC Groningen. De Graafschap ziet het vertrek van de 27-jarige aanvaller met lede ogen aan. "Maar wij hebben niets te vertellen", aldus directeur voetbalzaken Han Berger van de Doetinchemse club. "Toen we Berry in 2006 aantrokken hadden we geen cent en hij is destijds extern gefinancierd.

Er zijn toen ook bepaalde clausules in zijn contract opgenomen. Hij kon voor een bepaald bedrag tussentijds weg."

Powel is zeer belangrijk geweest voor de Achterhoekers. Vorig seizoen werd hij topscorer van de eerste divisie met 29 doelpunten. Hij had daarmee een belangrijk aandeel in het kampioenschap van De Graafschap. Ook dit seizoen scoorde hij in 22 duels al zesmaal in de eredivisie.

Powel, die nog wel medisch gekeurd moet worden in Groningen, speelde in totaal 58 wedstrijden voor De Graafschap. Eerder kwam hij ook uit voor FC Den Bosch en het Engelse Millwall FC.

Han Berger baalt van het late vertrek van de aanvalsleider, omdat de transfermarkt donderdagavond om 24.00 uur sluit. "Ik heb het al eerder gezegd, maar dit systeem is waardeloos. Wij staan nu voor het blok. De competitie is op deze manier een heel andere dan voor de winterstop. De kans is heel klein dat wij voor donderdagavond nog een vervanger kunnen aantrekken. Ik doe nog wel een poging met een speler die we voor volgend seizoen wilden halen, maar de kans is klein dat het lukt."

Berger hoopt ook nog op de Letse aanvaller Girt Karlsons. Die is transfervrij en mag dus ook na 31 januari worden aangetrokken. "Ik hoop dat we Karlsons volgende week kunnen aantrekken."

De Gelderlander
Hoop niet dat ze er teveel voor betalen..
ben benieuwd hoe hoog die clausule is..
pi_56433045
Miskoop.
pi_56433099
Ben er ook niet kapot van.. Heb ik veel liever dat Nijland en Matavz de kans krijgen..
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:07:12 #184
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56433235
Powell dus.. Afwachten hoe die het zal doen, maar ik reken er wel op dat ie geregeld speeltijd zal krijgen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56433249
Maargoed, hopen dat er nu niemand meer vertrekt zodat er weer wat rust komt rondom de FC.
We hebben best een aardige selectie en veel geld zal Powel ook niet kosten. (wel enorm lullig voor De Graafschap trouwens. )

Berry succes!!
pi_56433303
Nou al die mooie verhalen over het scoutingsapparaat kunnen in ene keer de prullebak in
Ik ben hier niet om vrienden te maken
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:12:31 #187
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56433357
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik vind het niks. meer een type berg dan een balvast spits lijkt me.

En bovendien een ajaxstreek richting de graafschap

al is het geen directe concurrent
pi_56433432
HOeveel hebben ze voor hem betaald?
pi_56433520
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Grulez het volgende:

Dat is minder inderdaad. !

Maargoed, ik geef hem gewoon de kans.
Sowieso verwacht ik niet dat hij snel een basisplek krijgt aangezien Nijland en Berg het meer dan uitstekend doen.
pi_56433661
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Grulez het volgende:
Misschien zijn ze er wel heel blij mee
Ik ben hier niet om vrienden te maken
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:25:08 #192
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56433677
Wel een goede spits hoor, erg verassend
pi_56433759
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel een goede spits hoor
Nee hoor
pi_56433866
quote:
De Graafschap-trainer Jan de Jonge is verbijsterd over de overgang van zijn spits. 'Dit is het meest bizarre wat me in mijn carrière is overkomen', zegt hij tegen VI.nl. 'Om vijf over tien zat Berry nog in het krachthonk en om half elf was hij weg. Deze transfer toont aan dat dit systeem nergens over gaat en dat er snel verandering in moet komen.'
Eensch!
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:34:15 #195
82589 S-Two
barba macacu
pi_56433890
Berry Powel , lijkt me niets voor Groningen, maar we zullen het zien.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56434217
300.000 euro vermoedelijk.
Ik moet het nog maar zien en lekker voor De Graafschap
pi_56434656
God wat ben ik blij als de transferperiode is afgelopen zeg.
Ergens bekruipt me het gevoel dat we nog wel eens meer verassingen kunnen krijgen in de komende uren.

Ben blij als het 0.00 is!

Hopelijk begint Holla zondag direct in de basis, ben blij dat hij terug is.
Was er al niet blij mee dat hij verhuurd zou worden, acheraf gezien misschien wel beter aangezien hij nu een hoop wedstrijden heeft gespeeld en zoals hij zelf aangaf daar beter van is geworden.
Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat invullen op de plek van Lindgren.
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:06:02 #198
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56434686
Theo Janssen schijnt ook in Groningen rond te lopen...t zou toch niet!?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56434755
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef Elvislives het volgende:
Theo Janssen schijnt ook in Groningen rond te lopen...t zou toch niet!?
Gaan allemaal geruchten nu, zo zou Groningen ook rond zijn met Vayrynen..

Geruchten
Maar wel spannend..
pi_56434819
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:23 schreef latin_LiZzY het volgende:

[..]

Misschien zijn ze er wel heel blij mee
Niet echt, We hebben twee geblesseerde spitsen (Tarva en De Groot), nu gaat Powell ook weg en zaterdag 1 van de belangrijkste wedstrijden van het jaar (Excelsior uit).

Groningen bedankt!
Bloed, zweet en tranen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')