Het verrotte van de Diaper Champ vind ik dat de onderkant breder is dan de bovenkant. Als je vuilniszak vol zit met luiers, moet je de bredere onderkant van de zak door een kleiner gat naar buiten trekken. De zak scheurde bij mij hierdoor standaard uit omdat ie bleef hangen aan een van de onderdelen. En dat is niet fijn, als je alsnog al die vieze luiers bij elkaar moet rapenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat door de diaper champ heen nog steeds een naar luchtje komt?
Ik zit nl erg te twijfelen tussen een diaper champ en nappy wrapper. En na het herlezen van dit topic nog erger!
Ja dat had ik idd ook. Maar had dan eerst ook van die dunne goedkope zakken. Nu gebruik ik de gewone vuilniszakken en gebeurd dat niet meer. Of tenminste toen M. nog niet zindelijk was. Maar dat stinken heb ik nooit gehad. Deed om de luiers altijd een geurzakje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het verrotte van de Diaper Champ vind ik dat de onderkant breder is dan de bovenkant. Als je vuilniszak vol zit met luiers, moet je de bredere onderkant van de zak door een kleiner gat naar buiten trekken. De zak scheurde bij mij hierdoor standaard uit omdat ie bleef hangen aan een van de onderdelen. En dat is niet fijn, als je alsnog al die vieze luiers bij elkaar moet rapen
Oh nee dat had ik niet. Je moet die zakken er ook met liefde uithalenquote:
Als je de luier meteen buiten in de klikko gooit dan vind ik dat ook niet nodig. Maar als je van de kleine babyluiers hebt gaat een vuilniszak best lang mee. En ik vind het zonde om een halve zak weg te gooienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef owlet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet het gevoel heb dat we omkomen door de stank en wij doen toch echt alle luiers gewoon in de keukenpedaalemmer die meestal een keer per dag geleegd wordt.
Losse luierzakjes gebruik ik wel als we bij andere mensen zijn maar, en dan ben ik echt geen milieufreak, ik vind om élke luier een apart zakje echt een beetje verspilling
Ben zo blij dat ik pampers kan gebruiken, wat een werk met katoenen luiers! Je doet jezelf wel wat aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef Asyniur het volgende:
Rocka, ik heb nog een nappy wrapper gekregen van mijn zus staan die ik niet ga gebruiken ivm katoenen luiers
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef willempjewever het volgende:
Hier hebben we een standaard luieremmer en daarin doe ik de groene zakjes van de AH (pedaalemmerzak), die past precies.
1 leer in de 2 dagen per kind de zak dichtmaken en klaar ben je. Heb geen last van de stank, ben daar sowieso niet zo gevoelig voor, dus voor ons is dit de handigste oplossing, goedkoper krijg je het niet.
[..]
Ben zo blij dat ik pampers kan gebruiken, wat een werk met katoenen luiers! Je doet jezelf wel wat aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |