abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65178887
Voor ons geen nappywrapper of wat dan ook............gewoon een curveremmer en een rol plastic zakjes. als het even kan direct de kliko in met de vieze luiers~!
pi_65181943
Wij hebben thuis zo een grote luieremmer waar 1 normale vuilniszak in gaat en dan met iedere luier die je er in doet moet je de bovenkant een draai geven. Er zit dus een hendel aan en die trek je van de ene kant omhoog naar de andere kant. Dat ding staat in de badkamer onder het raam en de enige luiers die wij er in doen zijn de plasluiers. De poepluiers kan je er nog in doen tot ze aan het vaste voedsel gaan beginnen. Dan wil je er echt geen enkele poepluier in hebben, je hele badkamer is vergeven naar de strontlucht. Wij doen de poepluiers in zo een lekker ruikend zakje van de etos en flikkeren die dan in de kliko buiten. De plasluiers moet je als nog 2 keer per week naar buiten doen. Want het is zeker niet luchtdicht verpakt hoor. Zodra je de volgende luier er in deponeert en die hendel een zwaai geeft komt er een pislucht je neus in waar je onpasselijk van wordt. Maar zo als ie onder het raam staat en je blijft met je tengels van de hendel af is het nog te doen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:34:35 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70833221
Begrijp ik nu goed dat door de diaper champ heen nog steeds een naar luchtje komt?
Ik zit nl erg te twijfelen tussen een diaper champ en nappy wrapper. En na het herlezen van dit topic nog erger!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70837979
Rocka ik vind van wel. Die van ons is ondertussen verkocht.
pi_70839284
Heb de nappywrapper via mp gekocht en gebruiken m denk ik ook voor de poepluiers.
Laatst heb ik bij de action al van die geparfumeerde luierzakjes gekocht voor een paar cent, lijkt me ook wel handig mee te nemen in de luiertas ofzo denk ik.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:58:13 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70845577
Rocka, wij hebben de nappy wrapper en ik vind hem super!! Je ruikt echt niets, behalve dan als je hem opent om de zak eruit te halen . Ik vind het qua kosten gebruik cassettes ook erg meevallen

Het nieuwe model is volgens mij nog beter/mooier trouwens.
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:00:24 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_70845639
Hier de wrapper en zeer tevreden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:17:03 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70846223
Rocka, ik heb nog een nappy wrapper gekregen van mijn zus staan die ik niet ga gebruiken ivm katoenen luiers
pi_70846239
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat door de diaper champ heen nog steeds een naar luchtje komt?
Ik zit nl erg te twijfelen tussen een diaper champ en nappy wrapper. En na het herlezen van dit topic nog erger!
Het verrotte van de Diaper Champ vind ik dat de onderkant breder is dan de bovenkant. Als je vuilniszak vol zit met luiers, moet je de bredere onderkant van de zak door een kleiner gat naar buiten trekken. De zak scheurde bij mij hierdoor standaard uit omdat ie bleef hangen aan een van de onderdelen. En dat is niet fijn, als je alsnog al die vieze luiers bij elkaar moet rapen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_70846447
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef beefcake het volgende:

[..]

Het verrotte van de Diaper Champ vind ik dat de onderkant breder is dan de bovenkant. Als je vuilniszak vol zit met luiers, moet je de bredere onderkant van de zak door een kleiner gat naar buiten trekken. De zak scheurde bij mij hierdoor standaard uit omdat ie bleef hangen aan een van de onderdelen. En dat is niet fijn, als je alsnog al die vieze luiers bij elkaar moet rapen
Ja dat had ik idd ook. Maar had dan eerst ook van die dunne goedkope zakken. Nu gebruik ik de gewone vuilniszakken en gebeurd dat niet meer. Of tenminste toen M. nog niet zindelijk was. Maar dat stinken heb ik nooit gehad. Deed om de luiers altijd een geurzakje.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70846481
Dat is wel heel onhandig zeg, Beefcake

Faja, waarom gebruik je losse zakjes als ze toch meteen in de container gaan? Is dat niet een beetje overkill?
pi_70846559
Nou ik had het ook met KOMO zakken
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:27:12 #113
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70846585
Wij doen het nog steeds met het bakje van de ikea en het gaat nog steeds goed. Ben blij dat we niks speciaals hebben gekocht, scheelt ook wel veel ruimte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_70846645
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:26 schreef beefcake het volgende:
Nou ik had het ook met KOMO zakken
Oh nee dat had ik niet. Je moet die zakken er ook met liefde uithalen
Liefde
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:41:28 #115
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_70847078
Gewoon een simpele luier emmer (met een pedaalemmerzak erin).
Eerst had ik ook gewoon het idee om elke luier meteen in de kliko te gooien maar Iris gebruikt best veel luiers dus is zo'n luier emmer wel handig.
pi_70848189
Ik moet zeggen dat ik ook niet het gevoel heb dat we omkomen door de stank en wij doen toch echt alle luiers gewoon in de keukenpedaalemmer die meestal een keer per dag geleegd wordt.

Losse luierzakjes gebruik ik wel als we bij andere mensen zijn maar, en dan ben ik echt geen milieufreak, ik vind om élke luier een apart zakje echt een beetje verspilling
pi_70848266
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef owlet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet het gevoel heb dat we omkomen door de stank en wij doen toch echt alle luiers gewoon in de keukenpedaalemmer die meestal een keer per dag geleegd wordt.

Losse luierzakjes gebruik ik wel als we bij andere mensen zijn maar, en dan ben ik echt geen milieufreak, ik vind om élke luier een apart zakje echt een beetje verspilling
Als je de luier meteen buiten in de klikko gooit dan vind ik dat ook niet nodig. Maar als je van de kleine babyluiers hebt gaat een vuilniszak best lang mee. En ik vind het zonde om een halve zak weg te gooien Dus dan overal een zakje omheen zodat jede vuilniszak goed vol kan proppen
Liefde
pi_70848356
Hier gaat om de poepluiers een zakje, plasluiers niet.
pi_70848411
Ik doe alleen luierzakjes om de poepluiers. En sinds ik de Diaper Champ niet meer gebruik, gebruik ik gewoon een ouderwetse luieremmer met pedaalemmerzak. En omdat zo'n ding maar klein is en zo vol zit, gaat het ook niet zo stinken.
pi_70848497
Volgens mij deed ik bij M toen ie nog zo klein was ook geen extra zakje om de luiers. Zit dan zo'n klein beetje in. Maar toen ie meer ging eten wel
Liefde
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:39:54 #121
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70849074
Hier om de poepluiers een zakje (om de zure tandenluiers liefst 2) en anders zo in de diaperchamp. Wel altijd goed opletten dat je 'm goed aanduwt zodat ie weer luchtdicht afsluit.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:14:49 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70854325
Ik vind dat gestink gewoon echt zo erg dat ik er dus nu wel geld aan uit wil geven. Heb geen zin me weer 2-3 jaar te ergeren aan die luchtjes (en dan vooral als de luieremmer effe opengaat Hoe goed en vaak je het ook schoonmaakt!).

Denk dat ik toch voor de wrapper ga na bovenstaande gelezen te hebben. Tnx <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70863479
Hier hebben we een standaard luieremmer en daarin doe ik de groene zakjes van de AH (pedaalemmerzak), die past precies.

1 leer in de 2 dagen per kind de zak dichtmaken en klaar ben je. Heb geen last van de stank, ben daar sowieso niet zo gevoelig voor, dus voor ons is dit de handigste oplossing, goedkoper krijg je het niet.
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef Asyniur het volgende:
Rocka, ik heb nog een nappy wrapper gekregen van mijn zus staan die ik niet ga gebruiken ivm katoenen luiers
Ben zo blij dat ik pampers kan gebruiken, wat een werk met katoenen luiers! Je doet jezelf wel wat aan.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 08:05:52 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70870256
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef willempjewever het volgende:
Hier hebben we een standaard luieremmer en daarin doe ik de groene zakjes van de AH (pedaalemmerzak), die past precies.

1 leer in de 2 dagen per kind de zak dichtmaken en klaar ben je. Heb geen last van de stank, ben daar sowieso niet zo gevoelig voor, dus voor ons is dit de handigste oplossing, goedkoper krijg je het niet.
[..]

Ben zo blij dat ik pampers kan gebruiken, wat een werk met katoenen luiers! Je doet jezelf wel wat aan.
Valt wel mee hoor
De wasmachine (en evt droger) doen het meeste werk
pi_70870419
ik gebruik de nappywrapper die ik bij de kringloopwinkel kocht zonder plastic zak als luieremmer voor mijn katoenen luiers

En veel werk? nee joh. De vieze luiers verzamelen in een wasnet in de luieremmer, ze gaan met net en al in de was en afhankelijk van het weer en mijn bui met net en al in de droger en daarna met net en al in de luiermand.

Minder werk dan luiers meesjouwen in de supermarkt en steeds maar weer vuilniszakken wegbrengen
En gek genoeg ook minder stank, een vuile katoenen luier ruikt echt anders en minder vies dan een vuile wegwerpluier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')