Haha, wij rollen m ook eerst dicht maar ons klein meisje verspreidt over het algemeen een luchtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:37 schreef Mammietje het volgende:
Meestal rollen we de inhoud er niet los in, maar vouwen we de luier eerst dicht, Marlieske.![]()
Maar eh... Maak je borst maar nat als het tijd wordt voor het potje!
Hier ruik je gewoon de poeplucht hoor, na een tijd, dus voor de emmer vol zit. Ondanks de 'belofte' van het winkelpersoneel dat de groene navullingen sterker zouden maskeren, zitten we nog steeds met geurtjes...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:09 schreef Lishe het volgende:
Da's dus ook een nadeel bij de Nappy Wrapper, die navulsystemen, daar zit een 'verbergluchtje' aan. Ik vind het niet stinken, maar je ruikt dus de hele tijd dat luchtje.
Wij hebben die ook, inclusief de zakjes van de Blokkerquote:Op maandag 28 januari 2008 20:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Wij hebben de diaper champ. bener erg tevreden over. kn een gewone vuilniszak in (50 L is ons formaat (20 cent per 50 of zo bij de blokker, ietsjes duurder, maar geen rib uit je lijf, zeg maar)), dus je hoeft niet zoals met zo'n nappywrapper ding steeds dure navulverplakkingen kopen. luier erin, hengsel draaien en je ruikt niets meer!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:19 schreef Jelief het volgende:
Wij hebben de diaperchamp maar ik denk dat een 'gewone ' afvalemmer met kanteldeksel ook had gewerkt. Zeker in het eerste half jaar, borstvoedingspoep stink niet zo heel erg. En nu stop ik de poepluiers in een luierzakje omdat de kamer anders alsnog naar poep ruikt. Peuterpoep ruik je gewoon door de diaperchamp heen
Ik hou hier mijn hart al vast... ik vind het allemaal wel stinken. Te verdragen, dat wel, maar toch, stinkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef E.T. het volgende:
Hier gewoon vuilnisbakje met zo'n ronde 'rol' deksel. Mooi klein maatje zodat ie vaak genoeg geleegd moet worden.
Het eerste half jaar stinken poepluiers nog niet (of amper) doordat ze geen bijvoeding krijgen.. Sinds de bijvoeding gaan de poepluiers in een luierzakje.
Ik ga ook met een doekje door de draaibak zeg maar. Verder hoef ik hem niet schoon te maken. Heb onderin een geurzakje van zwitzal liggen en poepluiers doe ik in een poepzakjequote:Op woensdag 6 februari 2008 15:29 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb ff een vraagje voor de mensen die de diaper champ gebruikn:
hoe houden jullie dat ding schoon? ik gooi er nu regelmatig een baby wipe of ander doekje tegenaan, maar haal hem niet uit elkaar. doen jullie dat wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |