zijn luiers niet deels van plastic?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:56 schreef MarMar het volgende:
gewoon meteen in de groene container pleuren zonder zakje eromheen werkt ook prima. Met zakje kunnen ze daar niet meer in overigens.
Ik vraag me af... waarom?!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:40 schreef tinny het volgende:
tot zelfs hele vacuum systemen...
Klopt niet. met dergelijke systemen wordt iedere luier apart vacuum verpakt, dus helemaal geen stank meer.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vraag me af... waarom?!
Dan pomp je alle stank *uit* de emmer en *in* je kamer
tegenwoordig is het ademend alomquote:Op maandag 28 januari 2008 19:59 schreef simmu het volgende:
[..]
zijn luiers niet deels van plastic?
maar de laatste keer dat ik een luier verschoonde was in 1988
toen was ikke 16, maar mijn broertje 0quote:Op maandag 28 januari 2008 20:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
tegenwoordig is het ademend alom
Er zitten wel deeltjes aan die niet tot compost kunnen worden verwerkt, maar die worden er uitgefilterd zegt de brochure van de gemeente waar ik in woon.
Enneh in '88 was ik 12... denk dat ik toen ongeveer voor mijn eerste keer een luier verschoonde.
Die hebben wij dus ook hier en we zijn er erg tevreden over. We hadden eerst een gewone luieremmer, maar ik vond het toch teveel stinken.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Wij hebben de diaper champ. bener erg tevreden over. kn een gewone vuilniszak in (50 L is ons formaat (20 cent per 50 of zo bij de blokker, ietsjes duurder, maar geen rib uit je lijf, zeg maar)), dus je hoeft niet zoals met zo'n nappywrapper ding steeds dure navulverplakkingen kopen. luier erin, hengsel draaien en je ruikt niets meer!
Ons (mijn) idee was als je steeds een deksel omhoog moet gooien, dan zit je iedere keer in de stank. En zeker poepluiers even op de commode laten liggen, liever nier
Maarreh, gefeliciteerd met de aanstaande aanwinst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |