Waren er maar 2: borisz en mcyodoggquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PAOK - Olympiakos einduitslag 1-1
Had zoals velen toch een zege voor Olympiakos verwacht, degenen die dit goed hadden gefeliciteerd
Tsja Chelsea in de benen en dan tegen een tegenstander in je eigen land spelen die je bloed wel kunnen drinken. Kwam op een slecht moment voor Olympiakos,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PAOK - Olympiakos einduitslag 1-1
Had zoals velen toch een zege voor Olympiakos verwacht, degenen die dit goed hadden gefeliciteerd
en dan zet je maar 10 punten inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Waren er maar 2: borisz en mcyodogg
eensquote:Op maandag 25 februari 2008 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben tegen
Daarom is 2x in de week leuk, zit er tempo in het spelletje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:13 schreef jojomen4 het volgende:
Helemaal leuk deze reeks enzo maar is het misschien geen idee om gewoon 1x per week weddenschappen te doen. Het gaat nu in zo'n snel tempo dat de helft de topics niet eens ziet. Ik ben daar 1 van en heb afgelopen weekend dus niks geplaats. Weg 50 knaken ofzo.
Ik bedoel, we willen toch zeker niet dat we "gok-moe" worden.
Ik ben ook tegen. Ik wil ook punten.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef Tomhoog het volgende:
als de rest niet tegen stemt schenk ik Vaduz 200 punten
Mininaam 30% van de users moet tegen stemmen anders is de motie ongeldig verklaard en mag Vaduz zijn punten opeisen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |