abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209557
Ruud heeft met Astrid (zijn begeleidster?) gesproken, maar ik kan niet horen waar het over ging want de stream schakelde over naar de tuin. Willem vraagt voor de derde keer of ze de bal terug mogen want ze willen nog oefenen.
Bianca stelde al eerder voor om te gaan monopolyen en nu roept Ruud iedereen om dat te gaan doen, geen reactie, Bianca roept nog een keer. En iedereen komt.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 15:02:00 #27
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209558
De bal is over de schutting, dus nu gaan ze monopolieën. Twee bij twee, Maurice en Bianca, Moon en Ruud, Karin en ...shit, weer niet verstaan! Oh, Willem en Mona i.p.v. Ruud. Bianca wil aan het hoofd van de tafel en Karin is de bank. Bart en Ruud samen. Tsjeezus, wat een organisatie. Bianca heeft alweer een andere plaats bedacht en men weet Karin niet te plaatsen!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_209559
quote:
op 10-28-1999 om 02:44 PM schreef Barbie het volgende:
Dank je wel Sombie en Binky

Niets te danken, graag gedaan.
Momenteel zijn ze nog aan het monopolyen, niet echt interessant.
Zojuist was de camera weer beelden vanuit de tuin aan het schieten,wanneer niet, en het viel mij buiten de camper op dat er nogal veel auto's staan. Staan deze auto's daar normaal ook? Ikzelf heb geen idee, iemand wel??

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_209560
ze nu momenteel om 15:20 een spelletje monopoly te spelen om straks een voorbeeld met 250.000 gulden kunnen speculeren zie je het voor je dat Ruud straks je huisbaas is.
kan je de hele dag In de stank van zijn scheten zitten..
aloha een zonnig bericht
pi_209561
Stream 1 geeft beelden van buiten de schutting. Je ziet daar verschillende auto's en allemaal mensen lopen. De bewoners zijn nog steeds aan het monapolyen.
pi_209562
15:45
Wat wat er op stream 1 aan de hand?
Ik zag mensen, auto's en inderdaad een soort
busje met een antenne. Is dit de gewone BB-crew of speelt er meer?

De bewoners spelen nog steeds monopoly.

pi_209563
Misschien komt de man van Mona haar moed inzingen!! grapje!!
Nou, dit was mijn bijdrage tot zover, weekend!!!. Ik wens de avond en nacht dienst veel kijk maar vooral veel schrijf plezier, ik kijk er weer naar uit om het te lezen.
Laatste wijziging, zojuist liep er een vreemde tussen de schutting en het blauwe doek? Iemand nog meer gezien???

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 28 Oktober 1999).]

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

donderdag 28 oktober 1999 @ 16:20:00 #33
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_209564
Moon heeft het zwaar en zit alleen in de vrouwen slaapkamer op het bed. Ze heeft haar koffers nog niet gepakt maar denkt er volgens mij wel hard over. Kom op Mona laat je niet gek maken !
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_209565
quote:
op 10-28-1999 om 02:37 PM schreef binky het volgende:
Ruud dacht dat BB 1x per week uitgezonden werd. Nee, zegt Mona elke dag.

Pfff... wat een helder licht, die Ruud...

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_209566
quote:
op 10-28-1999 om 03:55 PM schreef binky het volgende:

Laatste wijziging, zojuist liep er een vreemde tussen de schutting en het blauwe doek? Iemand nog meer gezien???

welk blauw doek????? ik reageer hier zo panisch op, omdat een zogenaamd blue screen vaak gebruikt wordt om beelden op te projecteren. zoals bijvoorbeeld weermannen eigenlijk voor een blauw doek staan in plaats van voor nederland met wolkjes. dus denk ik nu meteen dat de bewoners gewoon in de studio zitten, en veronica ondertussen almere/polder op de blue screen projecteert.

[Dit bericht is gewijzigd door hobbes (Datum 28 Oktober 1999).]

pi_209567
Mona huilt nu ook af en toe en ze kijkt alsof de wereld over een uur vergaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 28 Oktober 1999).]

donderdag 28 oktober 1999 @ 16:30:00 #37
1306 Felix
tja, kan d'r niks aan doe
pi_209568
[quote]op 10-28-1999 om 04:27 PM schreef hobbes het volgende:
welk blauw doek?????

Mischien het antidoorkijkdoek/ spionagedoek
om het BB-huis heen????

ff denken
pi_209569
Ruud moet nu naar de dagboekkamer komen.
Wat zal hij daar moeten doen?
pi_209570
Misschien moeten we dit wel op boek uit brengen. Fok! presents: tatadada Big Brother, the book
  donderdag 28 oktober 1999 @ 16:46:00 #40
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_209571
Nog steeds wordt er druk Monopoly gespeeld. Enorme discussies over huur, kopen van panden en bedragen betalen.
Op stream 4 geen geluid, alleen maar een hoop ruis? Mona was eerst te zien op stream 3 + 4, maar nu alleen nog maar op stream 2. Aan het licht te zien, wordt de IR-camera gebruikt, dus zit ze in het donker te huilen..
Mona zit zo te zien enorm te denken, ogen kijken vaak naar links-horizontaal of naar beneden..
Het begint een beetje een patroon te worden: zuchten, naar beneden kijken, naar de kamera kijken, zuchten, naar beneden kijken, etc..
Aha! AKTIE! De kamera zoomt uit op Mona. Hm. In de woonkamer wordt nog steeds enthousiast gemonopolied(sp?). Geluid is nergens te krijgen..

Verder geen nieuws..
Samenvatting: Mona ligt op bed te denken/treuren, de rest vermaakt zich met Monopoly..

Murphy

donderdag 28 oktober 1999 @ 16:53:00 #41
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_209572
quote:
op 10-28-1999 om 04:46 PM schreef MrMurphy het volgende: (bla bla ...)zuchten, naar beneden kijken, naar de kamera kijken, zuchten, naar beneden kijken, etc..(bla bla ...)

Voor zij die geen streams hebben, deze scene is voor het nageslacht bewaard op http://people.a2000.nl/rppannek/software/monadroevig.zip (2,2Mb gezipt, 11MB uitgepakt)

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 16:58:00 #42
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_209573

Maurice vraag aan Mona of ze bij de groep wil komen?
Weer discussies over Monopoly.. Maurice staat aan de vrouwendeur te luisteren?
Mona komt de slaapkamer uit. Op kamera 2: vliegtuigjes die rond het huis vliegen, met sleep-spandoek (onleesbaar),.
Mona en Maurice hebben het over weggaan.
Mona; "…gelijk naar huis..verder valt het me heel erg tegen".
Maurice: "je kan het moeilijk van je afzetten heh"
Mona: " …psychologisch moeilijk.."
Maurice: "…even zitten enneh.."
De Stem roept Mona: of ze even naar buiten wil kijken. Veel geroep en gelach: de bewoners zien de vliegtuigen ("wat leuk!", "geweldig!")
Bianca: "Ja Bart, wat nu, je kan NL niet teleurstellen. Je kan ons niet teleurstellen"
Bart: "brombrom" Bart wil niet komen of zo?
Bianca: "Sooooo.. hij moet gewoon overgehaald worden!"
Iedereen staat achterin de tuin naar de planes te kijken.
Willem: We moeten gaan Bart"… "schijterd"
.....
Gepraat van Mona op de achtergrond: "ik weet het niet.." nog meer gepraat, heel slecht te verstaan..

Murphy

donderdag 28 oktober 1999 @ 18:01:00 #43
631 GHaven
pi_209574
Ze zitten te eten. Ruud houdt een verhandeling over zijn sterke sluitspier. Bianca vindt hem "zielig"

oops, alles op testbeeld. This sucks.

pi_209575
ik krijg alleen maar testbeeld online te zien
;(
pi_209576
Karin werdt naar de DBK geroepen I.v.m. de zenders en werdt er gezegt, er is gelijk een mededeling. Karin weg, twee minuten later alles op kleurenbalk. Het is steeds duidelijker dat we alleen te zien krijgen wat niet zo belangrijk is. En VOO is steeds handiger geworden in het aan en uitschakelen van de info.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 18:08:00 #46
631 GHaven
pi_209577
De streams zijn er weer. Mona is weer vrolijk of doet net alsof.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 18:09:00 #47
631 GHaven
pi_209578
foutje, sorry

[Dit bericht is bla bla(bla)]

[Dit bericht is gewijzigd door GHaven (Datum 28 Oktober 1999).]

pi_209579
Danny,

Fantastische topic, daystreams. Alleen het downloaden van de hele topic neemt redelijk van tijd in beslag.

Kan jij soms de sortering van deze topic veranderen. Van nieuw naar oud?!

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_209580
Van de officiele BB-site:

Er staat iets heftigs te gebeuren in het Big Brother-huis. De sfeer is niet goed, en de bewoners lijken de moed op te geven. Zowel tijdens de televisie-uitzending van 20.00 uur als die van 22.30 wordt er LIVE naar het huis doorgeschakeld. Daar hebben de programma-makers een goede reden voor. Wat deze reden is, zal vanavond tijdens de uitzendingen duidelijk worden. Maar dat er iets dramatisch staat te gebeuren, is vrijwel zeker…….

pi_209581
18.40 u: de bewoners minus Mona zijn druk aan het oefenen voor de weekopdracht. Karin viel met een salto mortale van de draad af, maar heeft zich kennelijk niet (ernstig) bezeerd. Bart zit erbij met een air van 'ík hoef dit niet te oefenen, want ik kan het al, en jullie zijn zielig dat jullie het nog steeds niet lukt'

19.00 u: Bart en willem voetvolleyen. De rest is binnen, maar niet te zien op de streams

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 28 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')