abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209532
Dit moet natuurlijk 28/10 zijn

Alleen Karin is momenteel uit bed. Stream 2+3+4 achtertuin

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_209533
De bewoners zitten momenteel aan het ontbijt.Behalve Mona, zij ligt nog in. Ze was gisteravond volgens Bianca met de gedachte naar bed gegaan dat ze niet kon slapen. En dan slaap je volgens haar ook niet. Verder wordt er gepraat over slapen. Bianca merkte op dat dit project veel gesprek stof zou zijn voor psychologen. Volgens Karin kwamen er bij haar veel dingen op van vroeger. (Mona komt net binnen, morgen)Vreemd, bij Mona was dit gister ook het geval. Zou dit project dan echt werken op back to basic basis, van je psyche???
Ze weten dat er 25 minuten per dag wordt uitgezonden van hun op tv. De kinderen van Mona moesten maar aan hun vader vragen om dit uit te leggen, waarom er maar 25 minuten uitgezonden wordt, terwijl Mona daar langer zit, volgens karin.
Ze praten nu over hoe ze hun kinderen uitleg hebben gegeven waar, en waarom hun vader/moeder weggegaan zijn van hun.

Ze gaan nu uitleg geven aan de kinderen waarom ze knuffelen. Ruud wilt aan de DBK vragen of dit uitgezonden kan worden, als dit niet het geval wilt hij graag de videioband hebben waar dit opstaat. Dit doen ze dmv een papier, en een krijtje.Dit schrijven ze ongeveer op: Deze mensen zijn een beetje familie van ons geworden, Ruud maakt altijd grapjes, ze helpen elkaar, ze missen hun gezinnetje wij houden alleen maar van jullie thuis, het is hier heel leuk en soms zijn we verdrietig, en daarom troosten wij elkaar.
We knuffelen (Ruud)hier. Naar papa moeten ze luisteren, want de kinderen op school weten niet waarover ze praten (zei karin ongeveer)Zie Topic voer voor psychologen XII
Om 12.00 uur moet Mona naar de dagboekkamer.
De kinderen van karin en Mona kijken elke dag naar BB. Nu wordt er over onzinnige dingen gepraat.
------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 28 Oktober 1999).]

what's life without BB

donderdag 28 oktober 1999 @ 10:54:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_209534
Bedankt weer hiervoor . Hou ons op de hoogte.
Life is a moment in space

pi_209535
Hey Bink op welke planeet zit jij??
Hier op aarde is het donderdag 28 oktober en de daystream topic van die dag bestaat al.
fake a dream
pi_209536
Sorry, Phileine kun jij dit svp wijzigen.
Stom. Ik heb net verlof gevraagt voor morgen dus vandaar.
what's life without BB

pi_209537
Deze moet toch weer naar boven, anders komt er misschien een dubbele topic.

Bianca leest,en heeft veel pret Belgen moppen leest ze voor. Ruud speelt gitaar, en Willem zit erbij. Stream wordt afgewisseld met buiten en binnen, kortom, ellende om te volgende. Er staat een camper op de pakeerplaats

what's life without BB

pi_209538
Het is mij vanochtend ook al even opgevallen. Er staat buiten het blauwe hek een camper met een mast(zendmast). Is dit exstra bewaking soms en weet iemand sinds wanneer dat ding er staat. De kamera achter in de tuin laat als hij beelden van buiten de hekken laat zien, de camper door het beeld heen gaan. Het ding staat op het open terrein, richting bosrand.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 12:30:00 #8
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_209539
Iedereen bedankt voor het verslaan van de streams!! Heel handig voor mensen als ik die ze niet rechtstreeks kunnen volgen!
pi_209540
Ja, die camper kwam verschillende keren in beeld, en de camera was ook de omgeving aan het "verkennen", zoals Tanjalies zich ook al afvroeg, hoelang dit ding er al staat, ben ook benieuwd.
Nou, piccolo, geen dank hoor. In de nachtelijke uren zijn er andere mensen in de weer een geweldig verslag uit te brengen, en ik vindt dat er best iets voor hun terug gedaan mag worden, natuurlijk ook voor diegene, die niet kunnen kijken. Dit geluk heb ik gelukkig wel.
Maar Laatste nieuwe: Bianca Willem, en Maurice trappen een balletje buiten, en zoals vanouds: alle 4 de streams staan op die drie gericht. Ruud vroeg wel nog aan Mona wanneer zij naar de DBK wilde gaan. Ze wist niet dat dit aangemeld moest worden.
Dus zogauw er weer wat te melden is horen jullie dit. En jawel hoor, alle 4 de streams op regenboogkleuren.
what's life without BB

pi_209541
Ik zag net iemand buiten de schutting lopen en daarna idd Maurice, Ruud en Bianca een balletje trappen (wat zijn ze allemaal actief vandaag hè? Behalve Bart dan.). Nu heb ik vier keer testbeeld.

(En idd, bedankjes zijn niet nodig. Ik breng als ik kan verslag uit en dat doen anderen ook. Zo helpen we elkaar.)

pi_209542
Dat de streams alle 4 om 13.00 uur weer gelijk op kleurenbalk geschakeld werden verbaast mij niet. In volle afwachting als we waren op het gesprek van Mona/Ruud in de DBK i.v.m. hun reaktie op de brief aan Mona en het verzoek tot duidelijkheid thuis, was het aan te nemen dat we niet mee mochten kijken. Niet dat ik had verwacht dat we beelden uit de DBK zouden krijgen, nee maar de reakties van de rest van de groep zou veel verklaren. Helaas, de het heeft niet zo mogen zijn. Het is nu zo'n half uur later en aannemende dat de eerste reakties achter de rug zijn, wat we kunnen konstateren aan het weer hebben van beelden, alleen natuurlijk de tuin, verwacht ik langzaam dat we weer over gaan tot de normale stand van zaken. Onbelangrijk gelul en nietszeggende beelden
pi_209543
Mona zegt net tegen Karin" het is wat met dat gejank" Er zijn dus, zoals ik al vermoede emotionele zaken aan de orde geweest in de periode dat we geen beeld hadden. We blijven het op de voet volgen.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 14:12:00 #13
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_209544
uit de camper kwam een man met een hele lange trap. Daarna zag je de camera weer naar de tuin gaan. Ruud stond een beetje te klooien met ballen ( niet zijn, maar die waar Bart de weekopdracht mee heeft gedaan).
Die caravan staat er nog maar er is niemand meer te zien ( ps: stream 1 en 2 doen bij mij niets)
Vrij verstandig, neuk een appel !

donderdag 28 oktober 1999 @ 14:13:00 #14
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209545
Hoeraaaa!!! Koorddans kleren!! Er gebeurt zowaar iets!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 28 oktober 1999 @ 14:14:00 #15
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_209546
de groep is nu de pakjes aan het passen van de weekopdracht. Willem heeft een mooie witte broek en een goed glinsterend gillet. Ruud draagt een Adriaan ( van Bassie) outfit.

pi_209547
Ze staan circuskleren te passen en Karin vertelt dat V wil weten (na het weekend) wat er met de opbrengst van de cd moet gebeuren, naar welk goed doel het moet gaan. Karin zegt tegen Mona, dat V heeft gezegd dat zij zelf moet beslissen of ze naar huis gaat of doorgaat want zij kent haar partner het best. Ze noemt het ook hard dat Mona niet met haar partner kan overleggen maar dat V zegt dat dat de regels zijn.
De rest is nu heel enthousiast bezig met de kleren voor de weekopdracht terwijl Mona een beetje stilletjes op de bank zit.
pi_209548
14:18

Bart wordt in een door de dames in een pak gehesen. Maurice heeft een soort spaans danserpak aan. Ruud oefende in de tuin, maar is inmiddels weer binnen.

Mona kijkt vanaf de bank toe. Hoe zit dat nu met Mona en de weekopdracht?

donderdag 28 oktober 1999 @ 14:29:00 #18
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209549
quote:
op 10-28-1999 om 02:17 PM schreef sombie het volgende:
Karin zegt tegen Mona, dat V heeft gezegd dat zij zelf moet beslissen of ze naar huis gaat of doorgaat want zij kent haar partner het best. Ze noemt het ook hard dat Mona niet met haar partner kan overleggen maar dat V zegt dat dat de regels zijn.

Wat is er dan met de man van Mona, heeft dat iets met die brief te maken?

When I rush it hits me
pi_209550
Karin vertelt dat iedereenen iedere dag 5 minuten schrijven in de dagboekkamer waar dan pen en papier ligt. Dit mag niet worden meegenomen uit de dagboekkamer. Na het schrijven moeten ze het even voor de camera, daarna dubbelvouwen en hun naam erop zetten en in een doos doen. Het wordt voor ze bewaard. Dit kan na het weekend.
Bart had gevraagd of ze de polaroids terug mogen, dat horen ze na het weekend.
Ze bespreken of dit nou als een bericht dat Mona moet stoppen volgens haar man moet worden geïnterpreteerd of niet. Ze komen er niet uit. Karin heeft met haar man afgesproken: geen bericht is goed bericht, als er wel bericht komt is het dus per definitie de bedoeling dat ze thuiskomt.
pi_209551
quote:
op 10-28-1999 om 02:29 PM schreef Barbie het volgende:
Wat is er dan met de man van Mona, heeft dat iets met die brief te maken?

Ja, inderdaad. Mona heeft die brief van haar kinderen gehad en daar stonden wat dingen in waaruit bleek dat haar kinderen (en haar man, want die heeft, vermoed ik, wel wat dingen door de kinderen laten opschrijven) nogal moeite hadden met het geknuffel tussen Ruud en Mona. Ik meende te begrijpen dat ze daar ook door andere kinderen op werden aangesproken (dit weet ik echter niet zeker!). Nu twijfelt Mona of ze wel of niet naar huis zal gaan. Ze is daarmee volgens mij naar de DBK geweest; dat was ze althans wel van plan. Ik neem aan dat ze het liefst met haar man wil overleggen of het nodig is dat ze naar huis komt.
pi_209552
Karin: Mona moet met zichzelf overleggen of ze het huis wilt verlaten. Zij kent haar partner als beste, zij moet zelf haar conclussies uit die brief trekken of het wel of niet thuis goed gaat met de kids.
Het geluid valt vaker uit, dus ik mis enkele dingen.
maurice zijn broek is te klein, het ziet er wel erg fleurig en glimmend uit. Bart vind deze kleding maar niets. Op de achtergrond lacht Mona. maurice heeft een blote buik in zijn nieuwe outfitt.
Ruud tegen Mona over de kinderen: we doen toch niets fout hier. Ruud dacht dat BB 1x per week uitgezonden werd. Nee, zegt mona elke dag. Ze zijn nu grapjes aan het maken over de tv uitzending hoe mensen reageren: is Ruud homo, wat doen de handjes van Ruud onder de deken. Er wordt hard over gelachen.
Ruud hoopt dat zijn thuisfront geen problemen krijgt omtrent het feit dat hij daar zit. Mona opperde het idee dat ze toch meer info van buitenaf moesten krijgen. Willem vond dat ze meer steun van elkaar moesten krijgen. Ruud praat met Mona over wel of niet vertrekken, hun kunnen haar niet adviseren, is haar eigen beslissing. Je hoeft je er niet voor te schamen als je gaat. Het is je eigen keuze. Hijzelf gaat ook als het niet goed met zijn gezin gaat.
what's life without BB

donderdag 28 oktober 1999 @ 14:44:00 #22
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209553
Dank je wel Sombie en Binky
When I rush it hits me
pi_209554
Ruud en Mona hebben ze het over dat ze in de dagboekkamer iets hebben gezegd tegen hun kinderen en partner en dat als dat wordt uitgezonden, een hoop goedmaakt voor het thuisfront. Verder gaan ze er niet erg meer op in. Ruud zegt: "Wat een emotioneel dagje hier." Mona heeft over iets dat ze heeft verteld toen ze er net was. (Ik heb geen idee waar ze het over heeft.) Willem noemt haar een sterke vrouw vanwege wat ze allemaal heeft meegemaakt (?) en dat ze met BB mee is gaan doen, maar zij kunnen haar niet vertellen wat ze moet doen,
Mona: "Het liefts blijf ik gewoon maar als het niet gaat, ja…" Is Ruud het met eens. Willem zegt nog dat ze zich absoluut niet hoeft te schamen als ze naar huis gaat.
Mona heeft het over de live-uitzending. Ruud: "Misschien krijg je wel een goed bericht van thuis."
pi_209555
Ruud wordt naar de dagboekkamer geroepen. De anderen gaan brood eten. Willem klaagt over de weinige variatie in beleg. Bianca zit alleen buiten een broodje te eten. Willem zegt: "Wat een klotedag zo weer he?" Mona:"Nou." Stream 3 wisselt weer tussen tuin en huiskamer dus eventuele gesprekken zijn bijna niet meer te volgen en stream 4 (waar als enige andere stream ook de huiskamer is te zien) heeft nog steeds die ontzettende ruis. Correctie: Bianca zit niet alleen in de tuin, Karin is er aan het oefenen met koorddansen.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 14:56:00 #25
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209556
Bart kan achterstevoren koorddansen, volgens Willem is hij helemaal in zijn element in zijn blauwe broek. Ruud si weer terug uit de DBK en praat hierover met Mona, iets over een goede band hebben met iemand en iets over Mona en Bianca. Ik kan niet verstaan wat hij zegt. Bianca zit nog steeds in de tuin, te eten (zoals gewoonlijk). Ze komt nu terug naar binnen en vraagt aan Ruud wat de DBK wilde. Antwoord heb ik wederom gemist (grrr) doordat de stream versprong op omgeving. Ruud boert en zegt kut (in andere volgorde). Men zit hevig te zwijgen!!!Wat is er aan de hand?????????????
When I rush it hits me
pi_209557
Ruud heeft met Astrid (zijn begeleidster?) gesproken, maar ik kan niet horen waar het over ging want de stream schakelde over naar de tuin. Willem vraagt voor de derde keer of ze de bal terug mogen want ze willen nog oefenen.
Bianca stelde al eerder voor om te gaan monopolyen en nu roept Ruud iedereen om dat te gaan doen, geen reactie, Bianca roept nog een keer. En iedereen komt.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 15:02:00 #27
910 Barbie
Graduated Fool
pi_209558
De bal is over de schutting, dus nu gaan ze monopolieën. Twee bij twee, Maurice en Bianca, Moon en Ruud, Karin en ...shit, weer niet verstaan! Oh, Willem en Mona i.p.v. Ruud. Bianca wil aan het hoofd van de tafel en Karin is de bank. Bart en Ruud samen. Tsjeezus, wat een organisatie. Bianca heeft alweer een andere plaats bedacht en men weet Karin niet te plaatsen!
When I rush it hits me
pi_209559
quote:
op 10-28-1999 om 02:44 PM schreef Barbie het volgende:
Dank je wel Sombie en Binky

Niets te danken, graag gedaan.
Momenteel zijn ze nog aan het monopolyen, niet echt interessant.
Zojuist was de camera weer beelden vanuit de tuin aan het schieten,wanneer niet, en het viel mij buiten de camper op dat er nogal veel auto's staan. Staan deze auto's daar normaal ook? Ikzelf heb geen idee, iemand wel??

what's life without BB

pi_209560
ze nu momenteel om 15:20 een spelletje monopoly te spelen om straks een voorbeeld met 250.000 gulden kunnen speculeren zie je het voor je dat Ruud straks je huisbaas is.
kan je de hele dag In de stank van zijn scheten zitten..
aloha een zonnig bericht
pi_209561
Stream 1 geeft beelden van buiten de schutting. Je ziet daar verschillende auto's en allemaal mensen lopen. De bewoners zijn nog steeds aan het monapolyen.
pi_209562
15:45
Wat wat er op stream 1 aan de hand?
Ik zag mensen, auto's en inderdaad een soort
busje met een antenne. Is dit de gewone BB-crew of speelt er meer?

De bewoners spelen nog steeds monopoly.

pi_209563
Misschien komt de man van Mona haar moed inzingen!! grapje!!
Nou, dit was mijn bijdrage tot zover, weekend!!!. Ik wens de avond en nacht dienst veel kijk maar vooral veel schrijf plezier, ik kijk er weer naar uit om het te lezen.
Laatste wijziging, zojuist liep er een vreemde tussen de schutting en het blauwe doek? Iemand nog meer gezien???

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 28 Oktober 1999).]

what's life without BB

donderdag 28 oktober 1999 @ 16:20:00 #33
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_209564
Moon heeft het zwaar en zit alleen in de vrouwen slaapkamer op het bed. Ze heeft haar koffers nog niet gepakt maar denkt er volgens mij wel hard over. Kom op Mona laat je niet gek maken !

pi_209565
quote:
op 10-28-1999 om 02:37 PM schreef binky het volgende:
Ruud dacht dat BB 1x per week uitgezonden werd. Nee, zegt Mona elke dag.

Pfff... wat een helder licht, die Ruud...

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_209566
quote:
op 10-28-1999 om 03:55 PM schreef binky het volgende:

Laatste wijziging, zojuist liep er een vreemde tussen de schutting en het blauwe doek? Iemand nog meer gezien???

welk blauw doek????? ik reageer hier zo panisch op, omdat een zogenaamd blue screen vaak gebruikt wordt om beelden op te projecteren. zoals bijvoorbeeld weermannen eigenlijk voor een blauw doek staan in plaats van voor nederland met wolkjes. dus denk ik nu meteen dat de bewoners gewoon in de studio zitten, en veronica ondertussen almere/polder op de blue screen projecteert.

[Dit bericht is gewijzigd door hobbes (Datum 28 Oktober 1999).]

pi_209567
Mona huilt nu ook af en toe en ze kijkt alsof de wereld over een uur vergaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 28 Oktober 1999).]

donderdag 28 oktober 1999 @ 16:30:00 #37
1306 Felix
tja, kan d'r niks aan doe
pi_209568
[quote]op 10-28-1999 om 04:27 PM schreef hobbes het volgende:
welk blauw doek?????

Mischien het antidoorkijkdoek/ spionagedoek
om het BB-huis heen????

ff denken
pi_209569
Ruud moet nu naar de dagboekkamer komen.
Wat zal hij daar moeten doen?
pi_209570
Misschien moeten we dit wel op boek uit brengen. Fok! presents: tatadada Big Brother, the book
  donderdag 28 oktober 1999 @ 16:46:00 #40
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_209571
Nog steeds wordt er druk Monopoly gespeeld. Enorme discussies over huur, kopen van panden en bedragen betalen.
Op stream 4 geen geluid, alleen maar een hoop ruis? Mona was eerst te zien op stream 3 + 4, maar nu alleen nog maar op stream 2. Aan het licht te zien, wordt de IR-camera gebruikt, dus zit ze in het donker te huilen..
Mona zit zo te zien enorm te denken, ogen kijken vaak naar links-horizontaal of naar beneden..
Het begint een beetje een patroon te worden: zuchten, naar beneden kijken, naar de kamera kijken, zuchten, naar beneden kijken, etc..
Aha! AKTIE! De kamera zoomt uit op Mona. Hm. In de woonkamer wordt nog steeds enthousiast gemonopolied(sp?). Geluid is nergens te krijgen..

Verder geen nieuws..
Samenvatting: Mona ligt op bed te denken/treuren, de rest vermaakt zich met Monopoly..

Murphy

donderdag 28 oktober 1999 @ 16:53:00 #41
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_209572
quote:
op 10-28-1999 om 04:46 PM schreef MrMurphy het volgende: (bla bla ...)zuchten, naar beneden kijken, naar de kamera kijken, zuchten, naar beneden kijken, etc..(bla bla ...)

Voor zij die geen streams hebben, deze scene is voor het nageslacht bewaard op http://people.a2000.nl/rppannek/software/monadroevig.zip (2,2Mb gezipt, 11MB uitgepakt)

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 16:58:00 #42
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_209573

Maurice vraag aan Mona of ze bij de groep wil komen?
Weer discussies over Monopoly.. Maurice staat aan de vrouwendeur te luisteren?
Mona komt de slaapkamer uit. Op kamera 2: vliegtuigjes die rond het huis vliegen, met sleep-spandoek (onleesbaar),.
Mona en Maurice hebben het over weggaan.
Mona; "…gelijk naar huis..verder valt het me heel erg tegen".
Maurice: "je kan het moeilijk van je afzetten heh"
Mona: " …psychologisch moeilijk.."
Maurice: "…even zitten enneh.."
De Stem roept Mona: of ze even naar buiten wil kijken. Veel geroep en gelach: de bewoners zien de vliegtuigen ("wat leuk!", "geweldig!")
Bianca: "Ja Bart, wat nu, je kan NL niet teleurstellen. Je kan ons niet teleurstellen"
Bart: "brombrom" Bart wil niet komen of zo?
Bianca: "Sooooo.. hij moet gewoon overgehaald worden!"
Iedereen staat achterin de tuin naar de planes te kijken.
Willem: We moeten gaan Bart"… "schijterd"
.....
Gepraat van Mona op de achtergrond: "ik weet het niet.." nog meer gepraat, heel slecht te verstaan..

Murphy

donderdag 28 oktober 1999 @ 18:01:00 #43
631 GHaven
pi_209574
Ze zitten te eten. Ruud houdt een verhandeling over zijn sterke sluitspier. Bianca vindt hem "zielig"

oops, alles op testbeeld. This sucks.

pi_209575
ik krijg alleen maar testbeeld online te zien
;(
pi_209576
Karin werdt naar de DBK geroepen I.v.m. de zenders en werdt er gezegt, er is gelijk een mededeling. Karin weg, twee minuten later alles op kleurenbalk. Het is steeds duidelijker dat we alleen te zien krijgen wat niet zo belangrijk is. En VOO is steeds handiger geworden in het aan en uitschakelen van de info.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 18:08:00 #46
631 GHaven
pi_209577
De streams zijn er weer. Mona is weer vrolijk of doet net alsof.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 18:09:00 #47
631 GHaven
pi_209578
foutje, sorry

[Dit bericht is bla bla(bla)]

[Dit bericht is gewijzigd door GHaven (Datum 28 Oktober 1999).]

pi_209579
Danny,

Fantastische topic, daystreams. Alleen het downloaden van de hele topic neemt redelijk van tijd in beslag.

Kan jij soms de sortering van deze topic veranderen. Van nieuw naar oud?!

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_209580
Van de officiele BB-site:

Er staat iets heftigs te gebeuren in het Big Brother-huis. De sfeer is niet goed, en de bewoners lijken de moed op te geven. Zowel tijdens de televisie-uitzending van 20.00 uur als die van 22.30 wordt er LIVE naar het huis doorgeschakeld. Daar hebben de programma-makers een goede reden voor. Wat deze reden is, zal vanavond tijdens de uitzendingen duidelijk worden. Maar dat er iets dramatisch staat te gebeuren, is vrijwel zeker…….

pi_209581
18.40 u: de bewoners minus Mona zijn druk aan het oefenen voor de weekopdracht. Karin viel met een salto mortale van de draad af, maar heeft zich kennelijk niet (ernstig) bezeerd. Bart zit erbij met een air van 'ík hoef dit niet te oefenen, want ik kan het al, en jullie zijn zielig dat jullie het nog steeds niet lukt'

19.00 u: Bart en willem voetvolleyen. De rest is binnen, maar niet te zien op de streams

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 28 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 19:01:00 #51
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_209582

Bart en Willem staan te voet-volly'en ..
  donderdag 28 oktober 1999 @ 19:31:00 #52
631 GHaven
pi_209583
Bart is al een minuut of 10 in zijn eentje aan het koordlopen. De rest zit binnen, maar er zijn alleen maar beelden van de koelkast en de (lege) eettafel.

Op de achtergrond hoor je af en toe Ruud wat brommen, maar ik kan er geen reet van verstaan.

Nu gaat Bart ook naar binnen.

pi_209584
Bart, Mona en Ruud zijn aan het kaarten (te zien op drie streams) en de tuin is leeg. De anderen zitten waarschijnlijk in de huiskamer, maar ja dat kan ik dus niet zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')