Nee. Het gaat erom zelf zo'n slecht erotisch stukje te schrijven.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:50 schreef Milamber_conDoin het volgende:
TS: bedoel je nou dat wij dit verhaaltje afmaken of niet...
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee. Het gaat erom zelf zo'n slecht erotisch stukje te schrijven.
Literaire vrijheidquote:Op maandag 28 januari 2008 20:48 schreef charon het volgende:
druipte?
quote:De aftrap:
Daar lag ik, glimmend van het zweet in de Thaise massagehut. Een tsunami van erotiek werd mij gewaar.
Haar fluweelzachte handen kneedden mijn afgetrainde billen. De heerlijk geurende olie kroop in mijn bilnaad.
Mijn penis klopte als een zwerende vinger. Wat een sensualiteit.
Plots voelde ik hoe haar duim in mijn anus verdween. Een apart gevoel. Ze ging half op me liggen en haar lichaam masseerde mijn bezwete rug. Toen hoorde ik voor het eerst haar stem. Een zachte donkere stem. Ik voelde haar borsten nauwelijks. Maar dat deerde me niet op dat moment.
Terwijl ze iets onverstaanbaars zei, masseerden haar beide duimen mijn slapen.
Beide duimen? Wacht eens even.
Waarmee zat ze dan nu in mijn anus?
U mag 3 maal raden.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:16 schreef blonchi het volgende:
Schrijfster Lulu Wang heeft zojuist een prijs in onvangst mogen nemen voor het schrijven van de slechtste seksscène.
Slechtste seksscène van Lulu Wang
Natuurlijk kunnen wij Fokkers dat veel slechter.
De aftrap:
Daar lag ik, glimmend van het zweet in de Thaise massagehut. Een tsunami van erotiek werd mij gewaar.
Haar fluweelzachte handen kneedden mijn afgetrainde billen. De heerlijk geurende olie kroop in mijn bilnaad.
Plots voelde ik hoe haar duim in mijn anus verdween. Een apart gevoel. Ze ging half op me liggen en haar lichaam masseerde mijn bezwete rug. Toen hoorde ik voor het eerst haar stem. Een zachte donkere stem. Ik voelde haar borsten nauwelijks. Maar dat deerde me niet op dat moment.
Is dit nog te overtreffen?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:16 schreef blonchi het volgende:
I doubt itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:56 schreef Rosbief het volgende:
Volgens mij he...was het gewoon een vent!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |