ik wilde het ook al vragen, chris brown heeft echt wel meer stijl dan al die kansloze kinders hierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef donroyco het volgende:
Waarom staat Chris Brown ertussen?
[ afbeelding ]
Merkkleding is niks mis mee , maar om de hele wereld te laten zien dat je zelfs je boxer van een merk is , vind ik ik wel zo in en in triest.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:26 schreef Untouchables het volgende:
Grappig dat je in 1 post loopt te zeiken over dat iemand een merkboxer aan heeft en dat er "megapauper" H&M vestjes gedragen worden.
Overigens is die bolle dude briljant.
Chris Brownquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:34 schreef donroyco het volgende:
Waarom staat Chris Brown ertussen?
[ afbeelding ]
quote:ik wilde het ook al vragen, chris brown heeft echt wel meer stijl dan al die kansloze kinders hier
Uhu, maar ik blijf me er dood om lachenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:09 schreef Enchanter het volgende:
Die laatste foto PSP boy of zo toch ?
Zeg haar dan ff van mijn zusje af te blijven.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
weet je nog waar je de bovenste foto vandaan hebt, net mijn nichtje toch eens vragen wat die allemaal uitvoert
Die gast is echt zo'n kankerkneus. Zag hem ook een keer bij TMF Jump toen filmde ze hem en zijn vrienden toen ze uitgingen (@ de hollywoudquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:43 schreef KimetJ het volgende:
Die ene met die pet op is toch ook hij die melbourneshuffle?
OMGquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:29 schreef WheeleE het volgende:
Het fenomeen blijft zich verbreiden: Barstool Sports - New Jersey Freakshows
Met een paar bekenden!
Te grappigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:29 schreef WheeleE het volgende:
Het fenomeen blijft zich verbreiden: Barstool Sports - New Jersey Freakshows
Met een paar bekenden!
Volgens mij heeft ze haar mond volquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:35 schreef Jeltos het volgende:
Onderschrift ik had het zo heet![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn die Lee Hotti's en die komen ook uit de statesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
OMG, ze hebben de states gehaald
Mama van Kamper Pietquote:Op maandag 11 februari 2008 02:11 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oudje , ik weet het , maar hij blijft ubertriest
[ afbeelding ]
Wat heeft 'ie aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker origineel ook zo 'n tribal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer van z(w)anger Bob ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit was het weer , tot de volgende keer
Fokking hell wat een wenkbrauwen zeg!quote:Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
lekker liggen he
[ afbeelding ]
van buiten oo zo vrolijk, maar van binnen kapot door wat je me heb aan gedaan
[ afbeelding ]
...heb nog steeds pijn in me hart door jou liefde
[ afbeelding ]
kan wel ondeugend kijken
![]()
![]()
![]()
Ze lijkt hier wel op Margreet Dolman, het typetje van Paul Haenen.quote:Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
kan wel ondeugend kijken
![]()
![]()
![]()
WTF IS DIT EEN JONGEN OF EEN MEID? ECHT ZIEKquote:Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
lekker liggen he
[ afbeelding ]
van buiten oo zo vrolijk, maar van binnen kapot door wat je me heb aan gedaan
[ afbeelding ]
...heb nog steeds pijn in me hart door jou liefde
[ afbeelding ]
kan wel ondeugend kijken
![]()
![]()
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op maandag 11 februari 2008 18:29 schreef Sakray het volgende:
Haha geweldig topic dit xD Lach me suf
alleen kan iemand me zegge wat TVP betekent?? kan ik maybe harder mee lachen voortaan ;p
Neuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh wat doe jequote:Op maandag 11 februari 2008 02:11 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oudje , ik weet het , maar hij blijft ubertriest
[ afbeelding ]
Wat heeft 'ie aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker origineel ook zo 'n tribal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer van z(w)anger Bob ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit was het weer , tot de volgende keer
Joh , ik heb het over die andere gasten met die wortelkoppiesquote:Op maandag 11 februari 2008 03:08 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Dat zijn die Lee Hotti's en die komen ook uit de states
Die laatste vond ik ook leuk en spontaan. Maar ik vroeg me vooral af waarom ze verder 22 foto's heeft waar ze zo moeilijk kijkt, uit een rare hoek genomen en met getuite lippen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:20 schreef Catch22- het volgende:
mooi meisje toch? ze heeft wat weg van Hayden Pannetiere
Dat heet lipgloss, nerd.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ahja, dat vind ik altijd zo vreemd: van die lippenstift met huiskleur-kleur. Net alsof het leuk is er uit te zien als een plastic pop ofzo...
Haha, deze is ook euh apart:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:19 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
zou me niks verbazen als haar bh is opgevuld met kipfilter, kan best een man zijn
http://www.sugababes.nl/*DiamOnd__
Veeg me opquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:38 schreef WheeleE het volgende:
De wind-omhoog-kapsels, pruilmondjes en quasi-stoere-poses hebben ook de wereld van de webcomic Ctrl-Alt-Del bereikt:
[ afbeelding ]
Ze zit teveel naar links als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, deze is ook euh apart:
[ afbeelding ]
WTF dat lijkt echt net een ventquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:19 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
zou me niks verbazen als haar bh is opgevuld met kipfilter, kan best een man zijn
http://www.sugababes.nl/*DiamOnd__
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |