Volgens internet over de 300,-quote:Op maandag 28 januari 2008 14:02 schreef signom het volgende:
Dat ding kost nieuw 275euro......
Vanaf ¤ 286 ¤ 208 hoor..... http://tweakers.net/pricewatch/143683/sony-ericsson-w850i.htmlquote:Op maandag 28 januari 2008 14:05 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Volgens internet over de 300,-
Zoals te lezen is i de OP: Niet reageren als je het niks vindt. Graag OT blijven.quote:
Zeer goede staat vind ik nogal vaag, dat is niet zo netjes als "zo goed als nieuw", maar beter dan "voor de handige doe het zelver"....quote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef DroogDok het volgende:
Hoeveel stof zit er achter het schermpje? krasjes?
Sorry, vergeten te antwoordenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef DroogDok het volgende:
Ik quote mezelf eventjes:
[..]
Zeer goede staat vind ik nogal vaag, dat is niet zo netjes als "zo goed als nieuw", maar beter dan "voor de handige doe het zelver"....
Jep, Memory Stick ProDuo van 1GBquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:13 schreef Sjaeck het volgende:
Zit er een geheugenkaart bij?
...................................quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:10 schreef zuigmarmot het volgende:
ik bied 50 euro
Wie zwijgt stemt toe ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
...................................
Graag serieuze biedingen, anders niet reagerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:21 schreef zuigmarmot het volgende:
51 euro dan ?
Dit is serieus bedoelt, de telefoon kost nieuw 200 euro, je hebt hem een jaar gebruikt, en dat is in de telecomwereld erg lang (telefoons hebben gewoon geen lange economische levensduur).quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Graag serieuze biedingen, anders niet reageren
Ok, je hebt me overtuigd dat verkopen geen optie is..quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:11 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Dit is serieus bedoelt, de telefoon kost nieuw 200 euro, je hebt hem een jaar gebruikt, en dat is in de telecomwereld erg lang (telefoons hebben gewoon geen lange economische levensduur).
Tevens is er met 2e hands spul grote kans dat door geheugeneffecten de batterij gaar is. Tevens is een telefoon erg gevoelig voor geruiks-schade (krasjes e.d.) omdat je dat ding altijd bij je hebt, en vaak in/uit je zak neemt
Ik denk dat je via marktplaats wellicht meer kunt vangen omdat er genoeg mensen daar rondthangen die te stom zijn om hetgeen wat ik hiervoor geschreven heb te bedenken, maar let wel op, als de reacties op fok je al niet aanstaat, moet je eens zien wat voor pauperidioten je dan langs ziet komenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:43 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ok, je hebt me overtuigd dat verkopen geen optie is..
Ik laat een slotje plaatsen. Toch bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |