Hij heeft dezelfde kledingmaat als ik, zal niet echt een probleem vormen dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Weet je broer welke maat hij moet kopen?
Ik heb best een groot hoofd en M zat al behoorlijk ruim.
We hebben het hier niet over kleding maar hersenvolume.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kledingmaat als ik, zal niet echt een probleem vormen dus
Ja, weet ik, maar ook dat is geen probleemquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over kleding maar hersenvolume.
als je het van de gewone postbode hebt gekregen dan had je die naheffing direct aan de deur moeten betalen dus je bent er onderuit gekomen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef cs-Blade het volgende:
nope... of dat moet nog komen? er zat in ieder geval niets bij..
het was verstuurd als een gift van $100, misschien dat dat doorslaggevend was?
Dus je hebt minder kans om gepakt te worden als je het als gift verzend?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef cs-Blade het volgende:
nope... of dat moet nog komen? er zat in ieder geval niets bij..
het was verstuurd als een gift van $100, misschien dat dat doorslaggevend was?
In Vegas zitten er sowieso 2, en ik geloof zelfs3 ! Tenminste in September nog wel... een in de Fashion Show Mall waar ook de Zara zit enzo vlakbij Treaseure Island. En ook 1 in de Ceasar Forum. Bij die andere ben ik niet geweest..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:22 schreef iosubSyS het volgende:
[..]
Die in Vegas had een beduidend kleiner assoirtiment dan die in San Diego..
Wel een grote winkel, maar je kwam dan ook 3x hetzelfde tegen zeg maar
volgens de website zit de 3e in Town Square, 6623 Las Vegas Boulevard South.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:03 schreef Albee het volgende:
[..]
In Vegas zitten er sowieso 2, en ik geloof zelfs3 ! Tenminste in September nog wel... een in de Fashion Show Mall waar ook de Zara zit enzo vlakbij Treaseure Island. En ook 1 in de Ceasar Forum. Bij die andere ben ik niet geweest..
Wat was je in euro's kwijt qua verzenden en invoeren?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
als je het van de gewone postbode hebt gekregen dan had je die naheffing direct aan de deur moeten betalen dus je bent er onderuit gekomen.
-----------------------
Net deze broek uit de clearance besteld:
Premium Remsen Low Rise Straight
Dark Wash
van $198.00 voor $48.90
[ afbeelding ]
$48.90 voor de broek + $40 verzendkosten, invoerrechten is nog afwachten maar de vorige keer moest ik 40 euro invoerrechten betalen voor 1 broek van $29.90 die ik in de uitverkoop had gekocht, de douane kijkt dan gewoon naar wat zo'n broek hier in NL kost en berekent dan de btw en invoerrechten, die broek van $29.90 hadden ze toen op een waarde van 115 euro geschat.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Wat was je in euro's kwijt qua verzenden en invoeren?
Dat mag toch helemaal niet? Je kan ze dan de bon laten zien dat je broek maar 30 dollar kostte en dat ze daar dan invoerrechten over doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
$48.90 voor de broek + $40 verzendkosten, invoerrechten is nog afwachten maar de vorige keer moest ik 40 euro invoerrechten betalen voor 1 broek van $29.90 die ik in de uitverkoop had gekocht, de douane kijkt dan gewoon naar wat zo'n broek hier in NL kost en berekent dan de btw en invoerrechten, die broek van $29.90 hadden ze toen op een waarde van 115 euro geschat.
geen idee, in de specificatie stond dat de geschatte waarde volgens de douane iets van $57 was maar met die waarde werd verder niets meer gedaan, ze rekende 19% btw over ¤115 en 12 % invoerrechten over iets van ¤85 en helaas kwam er ook nog ¤10 voorschotprovisie bij, dus in totaal iets van ¤42.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef Koentj het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Je kan ze dan de bon laten zien dat je broek maar 30 dollar kostte en dat ze daar dan invoerrechten over doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |