Dan heb je het hoogst waarschijnlijk ook op de 31e in huis.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:31 schreef zirkulin2nd het volgende:
Mijn pakket is vannacht naar Fed-Ex gestuurd. Hoe lang moet ik dan nog wachten voordat ik het in huis heb? Fed Ex heeft het zelf over een estimated delivery op 31 januari, maar dat lijkt me wel heel snel.
Bedankt voor de clearance tip (cookie editor) heb nu 2 truien voor $ 40, geen geld!
hoe vonden je ouders de winkel? Mijn ouders vonden het maar niks, die harde muziek enzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef CrookedEye het volgende:
mijn ouders waren afgelopen weekend na londen gegaan en hadden als cadeau een shirt mee genomen uit de winkel daar. lange tijd heb ik niet in deze topic reeks gepost trouwens.
vorig jaar was ik ook in londen geweest ook in de winkel dus ik had ze al kunnen waarschuwen. al denk ik dat vooral mijn vader het vreemd vond van de zoals hij het noemde die ontblote bovenlijven van die jongens. en ze vonden het net zoals ik een beetje donker in de winkel maar voor de rest wel mooi ingedeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef men_in_red het volgende:
[..]
hoe vonden je ouders de winkel? Mijn ouders vonden het maar niks, die harde muziek enzo...
je verdwaalt er ook zo, gelukkig staan er bijna elke "kamer" een model niks te doen waar je het aan kan vragenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
vorig jaar was ik ook in londen geweest ook in de winkel dus ik had ze al kunnen waarschuwen. al denk ik dat vooral mijn vader het vreemd vond van de zoals hij het noemde die ontblote bovenlijven van die jongens. en ze vonden het net zoals ik een beetje donker in de winkel maar voor de rest wel mooi ingedeeld.
Is inderdaad erg jammer, maar je kunt er wel wat aan doen door een email te sturen naar Abercrombie Brand Protection.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:55 schreef men_in_red het volgende:
wel jammer dat die marktplaats en ebay gasten het merk een beetje kapot maken, maar je kan er behalve niets kopen weinig aan doen.
ook al bestel je maar 1 artikel, dan kan je alsnog een naheffing krijgen, heb het al 2 keer meegemaakt, 1 keer via abercrombie.com en 1 keer via abercrombiekids.comquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:26 schreef jap85 het volgende:
Volgende keer ga ik eens direct via de A&F site bestellen, kijken hoe dat bevalt. Maar als je haheffing wilt voorkomen is het dus aan te raden om niet teveel in 1x te bestellen, al betaal je dan uiteindelijk weer meer aan verzendkosten natuurlijk, maar volgens mij is dat minder dan zo'n naheffing als ik hier de absurde bedragen zie...
Ik heb ook heffing gekregen. Levering was laatste week voor kerst. Ik hoefde maar 22% af te tikken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef iosubSyS het volgende:
Had rond kerst voor 150E aan spullen gekocht
kreeg vandaag een naheffing van 25E, wel een enorme meevaller!
ik zou heel graag willen weten wat voor soort kleding je hebt besteld! t-shirts, truien, vesten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef iosubSyS het volgende:
Had rond kerst voor 150E aan spullen gekocht
kreeg vandaag een naheffing van 25E, wel een enorme meevaller!
inderdaad heel raar, zit er dan geen factuur bij die ze in kunnen kijken in de doos? Ik ben benieuwd of twee identieke bestellingen dezelfde invoerheffing meekrijgen, volgens mij kan het zo gebeuren dat de 1 een paar tientjes hoger is dan de ander.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik zou heel graag willen weten wat voor soort kleding je hebt besteld! t-shirts, truien, vesten?
ik had laatst alleen maar een broek in de uitverkoop besteld, $29.90 + $40 verzendkosten en daarover kreeg ik een naheffing van ¤41,93 (¤31,93 btw+invoerrechten en ¤10 voorschotprovisie), echt heel kut, ben bang dat het heel erg veel uitmaakt wat voor soort kleding het is en dat ze zo'n broek ook gewoon op een waarde van ¤115 schatten, vergelijkbaar met wat je in NL zou betalen, en ben bang dat ze misschien straks ook zoveel rekenen voor mijn laatste bestelling waar een winterjas bij in zat.
Ja ze zien wel de factuur, daarop zien ze precies wat je hebt betaald maar dan nog bepalen zij de waarde, die broek was $29.90, volgens de specificatie hebben zij zelf de waarde bepaald op $53.90 en vervolgens rekende ze 12% invoerrechten over ¤84 + 19% BTW over ¤115 + ¤10 voorschotprovisie wat op een totaal uit komt van ¤41,93. Met die geschatte waarde van $53.90 doen ze niets en waar ze die ¤84 en ¤115 vandaan halen weet ik niet, misschien zijn dat standaard bedragen die ze voor merkbroeken rekenen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef men_in_red het volgende:
[..]
inderdaad heel raar, zit er dan geen factuur bij die ze in kunnen kijken in de doos? Ik ben benieuwd of twee identieke bestellingen dezelfde invoerheffing meekrijgen, volgens mij kan het zo gebeuren dat de 1 een paar tientjes hoger is dan de ander.
Had uit de clearance: 1 hoodie 2 t-shirts en 2 overhemden..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik zou heel graag willen weten wat voor soort kleding je hebt besteld! t-shirts, truien, vesten?
ik had laatst alleen maar een broek in de uitverkoop besteld, $29.90 + $40 verzendkosten en daarover kreeg ik een naheffing van ¤41,93 (¤31,93 btw+invoerrechten en ¤10 voorschotprovisie), echt heel kut, ben bang dat het heel erg veel uitmaakt wat voor soort kleding het is en dat ze zo'n broek ook gewoon op een waarde van ¤115 schatten, vergelijkbaar met wat je in NL zou betalen, en ben bang dat ze misschien straks ook zoveel rekenen voor mijn laatste bestelling waar een winterjas bij in zat.
ik heb zelf vaak maat 32x32 in NL maar dan is de lengte vaak nog wel iets te lang maar kan het niet anders omdat ze vaak geen lengtemaat 30 hebben, van A&F bestel ik dus 32x30, daarvan is dan de lengtemaat wel goed, dit geldt voor de modellen Baxter en Remsen, met de andere heb ik geen ervaring maar daarvoor zou ik ook gewoon weer diezelfde maat bestellen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Qlubtempo het volgende:
Hey SatanicWarrior, jij kan ons wel vertellen hoe het met de broeken van A&F zit....
Als je in NL 32 - 32 hebt (G-star), zit dan een beetje losjes, wat moet je dan van A&F hebben?
Zal het weekend mijn aankopen trouwens eens posten!
De broeken zijn best raar. Ze hebben sowieso geen lengte 36 dus ik pas bijna niks, enige wat ik heb en pas is de Remsen Lowrise, 34 x 32 en alleen omdat die baggy is en op m'n kont hangt. Ik vind het beetje tricky met de broeken.. Elk model valt anders.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Qlubtempo het volgende:
Hey SatanicWarrior, jij kan ons wel vertellen hoe het met de broeken van A&F zit....
Als je in NL 32 - 32 hebt (G-star), zit dan een beetje losjes, wat moet je dan van A&F hebben?
Zal het weekend mijn aankopen trouwens eens posten!
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vandaag een bestelling in 3 dagen binnengekregen, dinsdag besteld, vandaag (vrijdag) binnen.
Deze 2 voor mij:
MacNaughton Mountain, Navy, Size S
[ afbeelding ]
Adams Mountain, Heather Grey, Size S
[ afbeelding ]
Deze voor men_in_red:
MacNaughton Mountain, Blue, Size S
[ afbeelding ]
Deze zijn heel snel naar de clearance pagina gegaan, ze zitten ook een stuk beter aangesloten dan de trui en longsleeve die ik de vorige keer heb besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |