Ach ja, waren zijn eigen uiteraardquote:Op maandag 28 januari 2008 09:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij hebben ze sinds Jason weg is wat minder bassen. Het schijnt dat hij er redelijk wat meegenomen heeft. Niet dat dat uitmaakt, Robert speelt volgens mij toch alleen maar op Ibanez.
Onze eigen Menno hier heeft zo'n zelfde, of wast dat nou een LTD?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:07 schreef Gitarist het volgende:
Ik zat gisteren de nieuwe editie (#202) van de Gitarist te lezen en daar viel mijn oog op de advertentie van ESP, aan de binnenkant van de omslag.
Daar stond deze gitaar:
[ afbeelding ]
En dan die specs! Ik was gelijk verkocht.
Iemand ervaring met deze gitaar van ESP, of gitaren van ESP in het algemeen?
Kom ze de laatste tijd veel tegen ja, nooit op gespeeld, maar prijs/kwaliteit lijkt me heel goed. Wel echte scheurbeesten volgens mij, helemaal met die EMG's erin.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:07 schreef Gitarist het volgende:
Ik zat gisteren de nieuwe editie (#202) van de Gitarist te lezen en daar viel mijn oog op de advertentie van ESP, aan de binnenkant van de omslag.
Daar stond deze gitaar:
[ afbeelding ]
En dan die specs! Ik was gelijk verkocht.
Iemand ervaring met deze gitaar van ESP, of gitaren van ESP in het algemeen?
Ah ok, nou ja, omdat ik Kirk nog nooit op zo'n rode Flying V had zien spelen, dacht al dat die nieuw was...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vroeger hebben ze die gemaakt .Ik meen dat er toen ook wat rechtzaken enzo kwamen. Als het goed is, zijn het ook gitaren die zij nog in de jaren 80/begin 90 aangeschaft hebben.
FYI: dit is de man die er op speeltquote:Op maandag 28 januari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
Het idee is wel cool opzich, met dat verlichte kruis
Naja, met dix op je voorhoofd....quote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
FYI: dit is de man die er op speeltDus dat past er dan wel weer bij...
[ afbeelding ]
Idd... man?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet bekend met de elektrische LAG's, maar ik weet van de akoestische gitaren van LAG dat dat goede, mooi klinkende en mooi afgewerkte gitaren zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:11 schreef brother52 het volgende:
Ik kwam net deze 2 tegen.
http://www.musik-produkti(...)0-blk-100039732.aspx
http://www.musik-produkti(...)0-blk-100039638.aspx
Ik ken het merk verder niet, ik weet alleen dat het uit frankrijk komt.
Is het wat?
Man ja... artiestennaam is Mana en speelt in Moi dix Mois...quote:Op maandag 28 januari 2008 11:20 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Idd... man?![]()
[..]
Ik ben niet bekend met de elektrische LAG's, maar ik weet van de akoestische gitaren van LAG dat dat goede, mooi klinkende en mooi afgewerkte gitaren zijn.
Is dat de gitarist van Onmyoza toevallig?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ok.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Man ja... artiestennaam is Mana en speelt in Moi dix Mois...
LTD is goede prijs/kwaliteit verhouding, ESP is nogal een stukje duurder dus dan is de kwaliteit vast heel goed maar daar betaal je dan ook stevig voor.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kom ze de laatste tijd veel tegen ja, nooit op gespeeld, maar prijs/kwaliteit lijkt me heel goed. Wel echte scheurbeesten volgens mij, helemaal met die EMG's erin.
De adviesprijs op die reclamepagina in de gitarist was ¤ 2100 *slik*quote:Op maandag 28 januari 2008 11:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
LTD is goede prijs/kwaliteit verhouding, ESP is nogal een stukje duurder dus dan is de kwaliteit vast heel goed maar daar betaal je dan ook stevig voor.
Yep... een soort budget-editie (alhoewel de prijzen nog best hoog zijn) net als Epiphone van Gibson en idd Squier van Fender.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
De adviesprijs op die reclamepagina in de gitarist was ¤ 2100 *slik*
Overigens, ik lees net dat LTD zeg maar de Squier van ESP is...
idd, de LTD is ook al 999 euro bij Feedback:quote:Op maandag 28 januari 2008 12:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
De adviesprijs op die reclamepagina in de gitarist was ¤ 2100 *slik*
Overigens, ik lees net dat LTD zeg maar de Squier van ESP is...
Bij MP beginnen de ESP's idd in die prijsklasse. Maar die specifieke gitaar waar mee werd geadverteerd is helaas niet te vinden.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
idd, de LTD is ook al 999 euro bij Feedback:
http://www.feedback.nl/?b=LTDEC1000VBK&a=
Dan zal de ESP wel minstens 16-1700 euro zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |