Dimarzio evolution.. een geweldig 7 snaar element...Geschikt voor het scheurwerk maar ook genuanceerd genoeg om er strakke solo's mee te spelen zonder dat het rommelig wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:43 schreef Aresdreams het volgende:
ik weet niet eens wat ik zou willen hebben, actief misschien ooit eens proberen...
Mag ik vragen waar je dat 'Respect my authority' plectrum vandaan hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een paar fotootjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal morgen foto's maken bij daglicht, zijn toch duidelijker dan met flits.
qbiwtkt!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat 'Respect my authority' plectrum vandaan hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf je een coole dude vinden omdat je Dean speeltquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:46 schreef LollerSjaak het volgende:
Ik heb nu eerst me brug naar beneden gesteld. Ik vind het veel fijner spelen nu en heb geen fretbuzz.
Bedankt [afbeelding]
Pssstquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef Sloggi het volgende:
Ok. Het klinkt wel erg tof vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Pssst
weinig volk wat de lick heeft uitgebrobeertSloggi wel
Ik heb hem geprobeerd maar kon er niks van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Pssst
weinig volk wat de lick heeft uitgebrobeert [afbeelding] Sloggi wel [afbeelding]The URL contained a malformed video ID.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet kunnen proberen, want ben nog niet in de buurt van een gitaar geweest.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Ja, op mijn elektro-akoestische had ik dat dus, maar op zich moet de kam ook nog wat meer afgevijld worden...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Cynic het volgende:
probeer eerst je brug maar naar beneden te stellen, dat is veel makkelijker dan de hals.
of heb je dat al gedaan en heb je nu fretbuzz?
Dat dusquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd maar kon er niks van maken.
The cream of Claptonquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Pssst
weinig volk wat de lick heeft uitgebrobeertSloggi wel
![]()
Whehe hip show elementquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is de eerste dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:27 schreef Goover het volgende:
"Respect my Authoritah!"
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat kost dat dan inc vrzendkosten ?
¤35quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat kost dat dan inc vrzendkosten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |