Ja, op mijn elektro-akoestische had ik dat dus, maar op zich moet de kam ook nog wat meer afgevijld worden...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Cynic het volgende:
probeer eerst je brug maar naar beneden te stellen, dat is veel makkelijker dan de hals.
of heb je dat al gedaan en heb je nu fretbuzz?
Dat dusquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd maar kon er niks van maken.
The cream of Claptonquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Pssst
weinig volk wat de lick heeft uitgebrobeertSloggi wel
![]()
Whehe hip show elementquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is de eerste dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:27 schreef Goover het volgende:
"Respect my Authoritah!"
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat kost dat dan inc vrzendkosten ?
¤35quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat kost dat dan inc vrzendkosten ?
quote:
Geen idee wat .12 kost eigenlijk voor .11 en .10 betaal ik 4 euro hier. Maar dat is nog goedkoper danquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
¤35
Zijn .12 setjes, hier in de winkel ben ik daar ¤7 per setje voor kwijt geloof ik...
vanaf .12 worden om de één of andere reden de setjes duurder. In Drenthe althansquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee wat .12 kost eigenlijk voor .11 en .10 betaal ik 4 euro hier. Maar dat is nog goedkoper dan
Naar C terugstemmen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
.10 is ook dik genoeg toch? Wat doe je met .12
Halve basgitaar man
Ja dat is best wel laagquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel laag niet
Kan je voorbeelden van bands geven die daar ook in staan?
Kyuss.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel laag niet
Kan je voorbeelden van bands geven die daar ook in staan?
euhm... the wounded?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat is best wel laag
Heb er nooit zo over nagedacht welke bands nog meer zo stemmen, maar dit zijn er een paar volgens wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/C_Tuning
Die moet ik er eigenlijk even bijzetten jaquote:
"For the Star Trek: The Next Generation episode, see The Wounded (TNG episode)."quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die moet ik er eigenlijk even bijzetten ja
Ja, en er staan ook bands tussen waar gewoon al achter staat dat ze in C# spelen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ze noemen ook Amon Amarth. Dat vind ik een beetje apart, gezien ze 7-snarige gitaren gebruiken.
ST:TNG is gaafquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"For the Star Trek: The Next Generation episode, see The Wounded (TNG episode).".
.
maar 7-snaar is Bquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, en er staan ook bands tussen waar gewoon al achter staat dat ze in C# spelen...
Maarja als je zo laag gaat komt het ook niet meer op een halve toon aan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |