Jij met je stijve kop zal en moet alleen op 7 snaren spelen, dan moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind het alleen zo jammer dat je voor 7-snaar eigenlijk een stuk midner keus hebt voor elementen... (zover ik weet)
zag het net op de site ja...quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou daar zijn er zo langzamerhand toch ook aardig wat van. Dimarzio heeft er behoorlijk wat en SD heeft volgens mij ook voor de meest gangbare elementen wel een 7-snarige versie.
Welk element zat je aan te denken dan? Volgens mij zijn er met name van de "metalelementen" wel 7-snarige varianten namelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zag het net op de site ja...
maar ach ja, zolang ik nog geen andere 7-snaar gitaar heb, om mee te kloten, hou ik het wel op de elementen die er in mijn B.C zitten.
Tja, ik ging er al niet vanuit dat je 'm op de voorkant plaktequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:58 schreef Witchfynder het volgende:
Meestal aan de achterkant waar "maintenance hatch" (zoals ik het altijd noem) toch al zit.
Wijsneusquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, ik ging er al niet vanuit dat je 'm op de voorkant plakte
Cool!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is de eerste dan
[ afbeelding ]
Verbazingwekkend genoeg, het is immers geen Fender of Gibsonquote:
En ze spelen ook fijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:16 schreef Cynic het volgende:
Dat Dimavery maakt echt hele vage gitaren. Stiekem zijn die ledjes natuurlijk hardstikke gaaf.
net als LA Gear Light
Bij mij is dat zo'n apart vakje ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wijsneus.
Bij elektro-/semi-akoestische zit hij nog weleens naast de EQ.
LA Gear Lightquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:16 schreef Cynic het volgende:
Dat Dimavery maakt echt hele vage gitaren. Stiekem zijn die ledjes natuurlijk hardstikke gaaf.
net als LA Gear Light
Reebok Pump heb ik niet gehad, LA Gear Light welquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
LA Gear LightZometeen begin je nog over Reebok Pump
Je kam laten zakken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:14 schreef LollerSjaak het volgende:
Ik wil graag dat de snaren wat dichter op mijn hals komen te liggen. De snaren aan de bovenkant van mijn hals zitten wel op de goede hoogte, maar naarmate ik verder in de richting van de brug ga gaan de snaren steeds meer van de hals af. Is er een makkelijke manier waarmee ik de snaren iets kan laten zakken?
Het gaat om een Dean Evo XM: Plaatje
Dat kan liggen aan de hoogte van je brug én aan de kromming van je hals. Je kan sowieso met zo'n brug de boel makkelijk laten zakken (gewoon draaien inderdaad) en dan kijken of de snaren niet aanlopen. In dat geval moet je de halspen waarschijn wat bijstellen (is sowieso wel een goed idee)quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:14 schreef LollerSjaak het volgende:
Ik wil graag dat de snaren wat dichter op mijn hals komen te liggen. De snaren aan de bovenkant van mijn hals zitten wel op de goede hoogte, maar naarmate ik verder in de richting van de brug ga gaan de snaren steeds meer van de hals af. Is er een makkelijke manier waarmee ik de snaren iets kan laten zakken?
Het gaat om een Dean Evo XM: Plaatje
Als ie fertbuzz geeft, moet je 'm dan aandraaien, of losser draaien?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan liggen aan de hoogte van je brug én aan de kromming van je hals. Je kan sowieso met zo'n brug de boel makkelijk laten zakken (gewoon draaien inderdaad) en dan kijken of de snaren niet aanlopen. In dat geval moet je de halspen waarschijn wat bijstellen (is sowieso wel een goed idee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |