Tja, ik ging er al niet vanuit dat je 'm op de voorkant plaktequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:58 schreef Witchfynder het volgende:
Meestal aan de achterkant waar "maintenance hatch" (zoals ik het altijd noem) toch al zit.
Wijsneusquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, ik ging er al niet vanuit dat je 'm op de voorkant plakte
Cool!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is de eerste dan
[ afbeelding ]
Verbazingwekkend genoeg, het is immers geen Fender of Gibsonquote:
En ze spelen ook fijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:16 schreef Cynic het volgende:
Dat Dimavery maakt echt hele vage gitaren. Stiekem zijn die ledjes natuurlijk hardstikke gaaf.
net als LA Gear Light
Bij mij is dat zo'n apart vakje ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wijsneus.
Bij elektro-/semi-akoestische zit hij nog weleens naast de EQ.
LA Gear Lightquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:16 schreef Cynic het volgende:
Dat Dimavery maakt echt hele vage gitaren. Stiekem zijn die ledjes natuurlijk hardstikke gaaf.
net als LA Gear Light
Reebok Pump heb ik niet gehad, LA Gear Light welquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
LA Gear LightZometeen begin je nog over Reebok Pump
Je kam laten zakken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:14 schreef LollerSjaak het volgende:
Ik wil graag dat de snaren wat dichter op mijn hals komen te liggen. De snaren aan de bovenkant van mijn hals zitten wel op de goede hoogte, maar naarmate ik verder in de richting van de brug ga gaan de snaren steeds meer van de hals af. Is er een makkelijke manier waarmee ik de snaren iets kan laten zakken?
Het gaat om een Dean Evo XM: Plaatje
Dat kan liggen aan de hoogte van je brug én aan de kromming van je hals. Je kan sowieso met zo'n brug de boel makkelijk laten zakken (gewoon draaien inderdaad) en dan kijken of de snaren niet aanlopen. In dat geval moet je de halspen waarschijn wat bijstellen (is sowieso wel een goed idee)quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:14 schreef LollerSjaak het volgende:
Ik wil graag dat de snaren wat dichter op mijn hals komen te liggen. De snaren aan de bovenkant van mijn hals zitten wel op de goede hoogte, maar naarmate ik verder in de richting van de brug ga gaan de snaren steeds meer van de hals af. Is er een makkelijke manier waarmee ik de snaren iets kan laten zakken?
Het gaat om een Dean Evo XM: Plaatje
Als ie fertbuzz geeft, moet je 'm dan aandraaien, of losser draaien?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan liggen aan de hoogte van je brug én aan de kromming van je hals. Je kan sowieso met zo'n brug de boel makkelijk laten zakken (gewoon draaien inderdaad) en dan kijken of de snaren niet aanlopen. In dat geval moet je de halspen waarschijn wat bijstellen (is sowieso wel een goed idee)
Dimarzio evolution.. een geweldig 7 snaar element...Geschikt voor het scheurwerk maar ook genuanceerd genoeg om er strakke solo's mee te spelen zonder dat het rommelig wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:43 schreef Aresdreams het volgende:
ik weet niet eens wat ik zou willen hebben, actief misschien ooit eens proberen...
Mag ik vragen waar je dat 'Respect my authority' plectrum vandaan hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een paar fotootjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal morgen foto's maken bij daglicht, zijn toch duidelijker dan met flits.
qbiwtkt!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat 'Respect my authority' plectrum vandaan hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf je een coole dude vinden omdat je Dean speeltquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:46 schreef LollerSjaak het volgende:
Ik heb nu eerst me brug naar beneden gesteld. Ik vind het veel fijner spelen nu en heb geen fretbuzz.
Bedankt [afbeelding]
Pssstquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef Sloggi het volgende:
Ok. Het klinkt wel erg tof vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Pssst
weinig volk wat de lick heeft uitgebrobeertSloggi wel
Ik heb hem geprobeerd maar kon er niks van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Pssst
weinig volk wat de lick heeft uitgebrobeert [afbeelding] Sloggi wel [afbeelding]The URL contained a malformed video ID.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet kunnen proberen, want ben nog niet in de buurt van een gitaar geweest.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |