Dit was stiekem met zijn undercover met0lbandjequote:
Daarom kom ik daar ook nooit....quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:37 schreef punkjunk het volgende:
Boh, post ik een keer op gitaarnet, valt gelijk half gitaarnet over me heen.
en waar ging het over?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom kom ik daar ook nooit....
Link?
Thanksquote:
Welke?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvptjeGisteren m'n nieuwe gitaar opgehaald
vet ding
Zijn Melodic Death Metal bandje. Met als thema: "teringherrie, maar vrolijk"quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dit was stiekem met zijn undercover met0lbandje
APH1 is wat Slash gebruikt in zijn Les Paul'squote:Op woensdag 30 januari 2008 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, ik ken de APH1 totaal niet. Weet alleen wel dat met de SH1 je nooit verkeerd kan zitten. Dus vol wijsheid is deze opmerking niet, behalve dat je niet bang hoeft te zijn spijt te krijgen van de SH2 mocht je daarvoor kiezen.
De SH1 en de SH2 worden vaak wel gebruikt door gitaristen als Jeff Waters en Dave Mustaine. Als je dat geluid van Slash wilt creeëren, heb je misschien wel meer aan de APH1 dan. Dan is de SH2 misschien wel te 'klinisch' voor je (niet echt, want het is geen EMG immersquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
APH1 is wat Slash gebruikt in zijn Les Paul's
Ik ga wel een beetje voor de "Estranged" Lead sound.
Hehe, ja dat kan ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
Beide kopen, beide proberen en dan houden welke je het lekkerst vind klinken
Ik ken de SH2 op een gitaar van een vriend van me en die klinkt ook echt te gek. Maar die APH1 lijkt me net ietsje warmer inderdaad. Blijft vervelend dat je elementen nooit echt lekker kan testen, en dat je ook maar moet zien hoe ze op jouw gitaar klinken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De SH1 en de SH2 worden vaak wel gebruikt door gitaristen als Jeff Waters en Dave Mustaine. Als je dat geluid van Slash wilt creeëren, heb je misschien wel meer aan de APH1 dan. Dan is de SH2 misschien wel te 'klinisch' voor je (niet echt, want het is geen EMG immers).
Klopt. Ik heb me dan ook maar voorgenomen om mij in te lezen wat briljant schijnt te zijn, dat te kopen en verder niet te zeuren haha.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ken de SH2 op een gitaar van een vriend van me en die klinkt ook echt te gek. Maar die APH1 lijkt me net ietsje warmer inderdaad. Blijft vervelend dat je elementen nooit echt lekker kan testen, en dat je ook maar moet zien hoe ze op jouw gitaar klinken.
Verbazingwekkendquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind het alleen zo jammer dat je voor 7-snaar eigenlijk een stuk midner keus hebt voor elementen... (zover ik weet)
Nou daar zijn er zo langzamerhand toch ook aardig wat van. Dimarzio heeft er behoorlijk wat en SD heeft volgens mij ook voor de meest gangbare elementen wel een 7-snarige versie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind het alleen zo jammer dat je voor 7-snaar eigenlijk een stuk midner keus hebt voor elementen... (zover ik weet)
Wat dacht je voor 7-snarige bassen dan!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |