quote:Op maandag 28 januari 2008 23:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet lekker mee soleren
quote:
Ja, dat was ook echt per ongelukquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh god de 4-snaren eenheid is compleet...
Waarom is er btw nooit een Floyd Rose voor de bas uitgevonden... dat lijkt me zo zwaar cool
Kijk in de gangkast. Daar raakt onze zanger zijn gitaren ook weleens kwijttwee weken lang...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ben op zoek naar een gitaar maar ik kan er geeneen vinden
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Als ik deze twee posts combineer dan heeft Witch een voorkeur voor 7-jarigen...
Niks mis met een 7-jarig wijntje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
al moet ik er nu niet aan denken![]()
* Dean kijkt bij Conorach's zanger in de gangkastquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijk in de gangkast. Daar raakt onze zanger zijn gitaren ook weleens kwijttwee weken lang...
Daar kun je een hoop tegen komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
* Dean kijkt bij Conorach's zanger in de gangkast
Daarvoor hebben we de idiot-check uitgevondenquote:
En wat houd dat in?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de idiot-check uitgevonden
Je weet hoe vroeger je moeder twee wanten met een touwtje aan elkaar vast maakte zodat je ze niet kwijtraakte? Datzelfde met zangers en gitarenquote:
Lijkt me niet handig, tenzij je van tshirts kopen houdt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Goed plan, gitaar strap door je tshirt... ene mouw in, andere mouw weer uit
Nee man, gewoon die strap direct op je zanger krammen, ben je meteen klaarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die ken ik
Goed plan, gitaar strap door je tshirt... ene mouw in, andere mouw weer uit
En dan de backup nodig hebben...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee man, gewoon die strap direct op je zanger krammen, ben je meteen klaar
Ook een backupzanger. Opgelost, volgende probleemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dan de backup nodig hebben...
Was alles maar zo makkelijk op te lossenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook een backupzanger. Opgelost, volgende probleem.
Als je genoeg loog hebt is alles op te lossen, zelfs zangersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was alles maar zo makkelijk op te lossen
Ook wel iets voor drummers met hun stokjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet hoe vroeger je moeder twee wanten met een touwtje aan elkaar vast maakte zodat je ze niet kwijtraakte? Datzelfde met zangers en gitaren.
Hoezo? Hun zanger heeft ook geen gitaar op het podium.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
En jullie zijn tenslotte ook geen Iron Maiden
Maar daarvoor hoef je geen Iron Maiden te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar kwa drie gitaren bedoel ik
Komt wel op de plaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef Witchfynder het volgende:
Oh..
Nou, hij heeft weleens een akoestische gitaar vast gehad, maar dat nummer spelen we niet meer.
Is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je geen Iron Maiden te zijn.
Wij staan ook gewoon met 3 gitaren op het podium maar dat is eigenlijk uit noodzaak, we moeten onze zang overstemmen want echt zuiver klinkt het nog steeds niet.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |