Je weet hoe vroeger je moeder twee wanten met een touwtje aan elkaar vast maakte zodat je ze niet kwijtraakte? Datzelfde met zangers en gitarenquote:
Lijkt me niet handig, tenzij je van tshirts kopen houdt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Goed plan, gitaar strap door je tshirt... ene mouw in, andere mouw weer uit
Nee man, gewoon die strap direct op je zanger krammen, ben je meteen klaarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die ken ik
Goed plan, gitaar strap door je tshirt... ene mouw in, andere mouw weer uit
En dan de backup nodig hebben...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee man, gewoon die strap direct op je zanger krammen, ben je meteen klaar
Ook een backupzanger. Opgelost, volgende probleemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dan de backup nodig hebben...
Was alles maar zo makkelijk op te lossenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook een backupzanger. Opgelost, volgende probleem.
Als je genoeg loog hebt is alles op te lossen, zelfs zangersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was alles maar zo makkelijk op te lossen
Ook wel iets voor drummers met hun stokjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet hoe vroeger je moeder twee wanten met een touwtje aan elkaar vast maakte zodat je ze niet kwijtraakte? Datzelfde met zangers en gitaren.
Hoezo? Hun zanger heeft ook geen gitaar op het podium.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
En jullie zijn tenslotte ook geen Iron Maiden
Maar daarvoor hoef je geen Iron Maiden te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar kwa drie gitaren bedoel ik
Komt wel op de plaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef Witchfynder het volgende:
Oh..
Nou, hij heeft weleens een akoestische gitaar vast gehad, maar dat nummer spelen we niet meer.
Is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je geen Iron Maiden te zijn.
Wij staan ook gewoon met 3 gitaren op het podium maar dat is eigenlijk uit noodzaak, we moeten onze zang overstemmen want echt zuiver klinkt het nog steeds niet.
quote:
quote:
Nummer is niet goed genoeg uiteindelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ja maar, ja maar, hoe.... ik dan... ja maar... nahhh.... waarom..... ohhh![]()
Klopt, maar tussen niet altijd zuiver en altijd niet zuiver zit een groot verschil.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
Het hoeft ook niet altijd zuiver, als je het maar meent!
Hallo zeg. Een CD maak je niet zomaar ff.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
Schiet eens op man
Of stuur me zolang een shirt op om me zoet te houden
Jawel hoor, kan binnen een week, inclusief het schrijven. Kijk maar naar the Black Crowes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hallo zeg. Een CD maak je niet zomaar ff..
Als jullie dan ook zo'n kneiter maken vergeef ik het je wel weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet miepen. Metallica doet er gemiddeld 5 jaar over..
Uhm... ga Live after death nog eens kijken en dan met name Revelationsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Hun zanger heeft ook geen gitaar op het podium..
Binnen 48 uur voor Led Zeppelin Iquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jawel hoor, kan binnen een week, inclusief het schrijven. Kijk maar naar the Black Crowes.
juist!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Jazz 2 van JD, speelt wel heerlijk, klein, stevig en kan er best snelle dingen mee uithalen.
voor me acoustische 12-snaar gebruik ik een of andere wazige plectrum waar medium op heeft gestaan ooit
Maar die hoefden ook niet zonodig allerlei fluitjes en draaiorgels enzo op te nemenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Binnen 48 uur voor Led Zeppelin I.
Hij deed het wel meer met zijn eigen soloband.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uhm... ga Live after death nog eens kijken en dan met name Revelations.
http://youtube.com/watch?v=hjoxJsgbWbM
toegegeven, dat is ook de enige keer dat ik het hem heb zien doen
hopelijk veel eerder...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:48 schreef Cynic het volgende:
Ons vorige album is ook alweer van 2004. Ons streven is om hem in ieder geval voor "Chinese Democracy" uit te brengen
| 1 2 3 4 5 6 | B||--5----5----5-----5--8--|--L------------------|--8----8----8--7--------| G||---------------7--------|-----7------L--------|------------------7-----| D||------------------------|---------------------|------------------------| A||------------------------|---------------------|------------------------| E||------------------------|---------------------|------------------------| |
waar is je pet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste live foto met nieuwe gitaar![]()
wel een hele vette gitaar!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
idd, de LTD is ook al 999 euro bij Feedback:
http://www.feedback.nl/?b=LTDEC1000VBK&a=
Dan zal de ESP wel minstens 16-1700 euro zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |