Nou ja, die voegen wat toe. Iets wat ik de 7-snaren brigade nog moet zien doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh god de 4-snaren eenheid is compleet...
Heb je 'm aangeraakt?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:22 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dan was je het dus (zie een van de laatste posts in het vorige topic).
Je probeert er nog steeds subtiel achter te komen waar Witchy's virusje vandaan komt?quote:
Ik ga er nog steeds vanuit dat alles wat ik op internet lees waar is.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je probeert er nog steeds subtiel achter te komen waar Witchy's virusje vandaan komt?.
Als ik deze twee posts combineer dan heeft Witch een voorkeur voor 7-jarigen...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat alles wat ik op internet lees waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Je bedoelt dus 2007 jaar oud, ipv 7?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat alles wat ik op internet lees waar is.
Dus gij zijt weder gekeerd?!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bedoelt dus 2007 jaar oud, ipv 7?
De Vader en Zoon herken ik, maar weet je zeker dat de Heilige Geest gebruikelijkerwijs met zweepje wordt geleverd?quote:
Om je slechte geweten op zijn flikker te gevenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Vader en Zoon herken ik, maar weet je zeker dat de Heilige Geest gebruikelijkerwijs met zweepje wordt geleverd?
Keihard op je plaat!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Om je slechte geweten op zijn flikker te geven
http://www.allposters.com/-sp/Jesus-Rocks-Posters_i855739_.htmquote:Op maandag 28 januari 2008 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Vette poster!!
Waar kan je die ergens krijgen?![]()
Vet! Dankjewelquote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://www.allposters.com/-sp/Jesus-Rocks-Posters_i855739_.htm
Whahaha die heeft vriendje op een T shirt.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Keihard op je plaat!
[ afbeelding ]
ik wel....quote:
ik vind dat ik wel iets toevoeg aan mijn bandquote:Op maandag 28 januari 2008 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, die voegen wat toe. Iets wat ik de 7-snaren brigade nog moet zien doen.
Met je gewicht het podium in balans houden?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:40 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind dat ik wel iets toevoeg aan mijn band
*schiet pijl in Litpho grootste teen*quote:Op maandag 28 januari 2008 20:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met je gewicht het podium in balans houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |