Heuj Ibanez, watskebeurt met je oude acount?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef 98procentDNA het volgende:
In c gestemd een lage stemming?
Over laag gesproken:
[ afbeelding ]
Van de F omhoog gestemd!!!!!!!
Zoals ik me kan herinneren spelen Killswitch Engaged, 36 crazyfists, Hatebreed, BOrn From Pain, Metallica (soms) en A Perfect Murder ook in een open C
Zeg niet van die radicale dingen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Ah, dat is een gitaar voor bands zonder bassist! :'P
Pure ev0l met gitaren in F!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef 98procentDNA het volgende:
In c gestemd een lage stemming?
Over laag gesproken:
[ afbeelding ]
Van de F omhoog gestemd!!!!!!!
Zoals ik me kan herinneren spelen Killswitch Engaged, 36 crazyfists, Hatebreed, BOrn From Pain, Metallica (soms) en A Perfect Murder ook in een open C
Bij dit soort muziek wacht ik altijd tot die bende mensen van Monty Python om de hoek komen en keihard roepen: GET ON WITH IT!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:41 schreef SNArky het volgende:
[..]
Pure ev0l met gitaren in F!!!
http://www.youtube.com/watch?v=sO7VP34n2Ps
Tip: HARD aanzetten!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij dit soort muziek wacht ik altijd tot die bende mensen van Monty Python om de hoek komen en keihard roepen: GET ON WITH IT!.
Je meende het?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt nou al tig keer het antwoord gekregen. Wat wil je nou nog meer?
Hier heb je zo'n ding:
[ afbeelding ]
Ach, jullie noorderlingen weten ook niet wat dat isquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:47 schreef Cynic het volgende:
Ik moet zaterdag optreden en ik hoop in hemelsnaam niets van carnaval mee te krijgen. Zal in Hoogeveen ook wel meevallen
Wij kotsen alleen als we ziek zijn inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, jullie noorderlingen weten ook niet wat dat isIk ga in elk geval heel veel lol hebben
Check.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij kotsen alleen als we ziek zijn inderdaad.
Via marktplaats gevonden, er is een winkel in Heerlen ofzo die ze heeft,quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat 'Respect my authority' plectrum vandaan hebt?
Yep. 40 dagen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:55 schreef Cynic het volgende:
Precies, wel allemaal vasten daarna natuurlijk!
Bezoek Limburg eens met carnaval, het is gewoon een groot feest en heel Limburg ligt gewoon minimaal 3 dagen stil om feest te vieren. Ons bedrijf is bijvoorbeeld maandag en dinsdag standaard gesloten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Check..
Carnaval, pff. Alsof iemand het nog viert waarvoor het feest bedoeld is..
Dat is toch helemaal niet besteed aan ons stugge Noorderlingen, snap dat danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:41 schreef Metalfreak het volgende:
Carnavalblah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |