je makt je band er aan vast en hangt hem om je nek?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:08 schreef Leonos het volgende:
Hoi, ik heb een Dean perfomer E gekocht maar er zit alleen aan de achterkant een ophanging van de gitaarstrap(b?). Hoe werkt dat dan?
Waarschijnlijk eerder zo'n mooie acoustische gitaar oplossing waarbij je zelf aan de halskant moet gaan knopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je makt je band er aan vast en hangt hem om je nek?
Mijn elektrische gitaar had 2 ophanginspunten en deze acoustische maar 1. Toch beetje raarquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je makt je band er aan vast en hangt hem om je nek?
Communiceren is voor het forum voorbehouden en daarvoor is goed lezen een vereiste.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, daar doelde ik ook meer op dat dat lijstje niet klopt...
beter lezen is voor cursus voorbehouden, niet forum
You lucky, lucky bastard! De mijne heeft er geen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn elektrische gitaar had 2 ophanginspunten en deze acoustische maar 1. Toch beetje raar
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
You lucky, lucky bastard! De mijne heeft er geen..
.
Gegeven dat Steve Hackett (de gitarist in mijn avatar) in zijn tijd bij Genesis ook gewoon zittend zat te spelen zie ik het probleem ook niet zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Soms moet je ze gewoon ff op weg helpen he?.
Of Duct tape natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:42 schreef Witchfynder het volgende:
Anders is er nog altijd de Willie Nelsonmanier:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:42 schreef Witchfynder het volgende:
Dan hoop ik dat je staand Fokt, anders mag je hier niet meer komen..
Je kunt er zelf een knop in schroeven natuurlijk, maar Spaans gitaar hoor je zittend te spelen, vandaar dat er geen knoppen op zitten. Anders is er nog altijd de Willie Nelsonmanier:
[ afbeelding ]
Jullie spelen toch ook wel eens in drop C ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel laag niet
Kan je voorbeelden van bands geven die daar ook in staan?
school? wasda?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Communiceren is voor het forum voorbehouden en daarvoor is goed lezen een vereiste..
Of doe je dat in je band ook zo? Allemaal wat anders spelen, een grote cacofonie creeëren en dan zeggen "tja, goed luisteren is voor school voorbehouden"..
fatsoenlijke indruk...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
school? wasda?
maar het is maar net wat je wilt maken he?
Ik heb dat eens geprobeerd met zoiets, maar bij mij wilde de gitaar steeds weer kantelen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:42 schreef Witchfynder het volgende:
Dan hoop ik dat je staand Fokt, anders mag je hier niet meer komen..
Je kunt er zelf een knop in schroeven natuurlijk, maar Spaans gitaar hoor je zittend te spelen, vandaar dat er geen knoppen op zitten. Anders is er nog altijd de Willie Nelsonmanier:
[ afbeelding ]
Omdat het touwtje om je kop moet met een veterquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:29 schreef Leonos het volgende:
Waarom zit er dan wel een knop aan de rechterkant op de zijkant?
Nee, ik hang alleen een gitaar om zodat ik vrouwen kan krijgenquote:
Kan nou niemand ff helpen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat het touwtje om je kop moet met een veter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |