abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56355459
Ik ben echt superverliefd op een collega van mij. Zij is in mijn ogen op dit moment echter perfect en heb ook wel het gevoel dat ze me leuk vind. Er is echter een probleempje. Ongeveer een week voordat ik echt verliefd op haar werd heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Ik en mij vriendin hebben al een relatie van meer als 8 jaar. De relatie zit eigenlijk absoluut niet in een sleur, maar van verliefdheid is geen sprake meer. Ook is het nog zo dat we een dochtertje hebben van inmiddels 7 maanden.
Ik zit op dit moment dus met veel tegenstrijdige gevoelens. Al een maand lang probeer ik een oplossing te vinden. Het probleem is dat ik mijn collega dus elke dag zie en dat de verliefdheid daardoor zeker niet minder word. Het is een constante strijd tussen mijn hart en mijn hersenen. Zelfs als ik leuk weg ben met mijn verloofde en dochter denk ik aan mijn collega. Sterker nog er gaat bijna geen minuut voorbij waarbij ik niet aan haar denk.
Is er iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt ? Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ?
Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
pi_56355541
klinkt meer als "laatste moment daarna zit ik vast" kriebels. weet je zeker dat je niet verliefd bent op het gevoel verliefd te zijn?

anyway: probeer te bedenken wat jij graag wilt, en weeg dat af tegen je verplichtingen tegenover je verloofde en dochtertje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_56355599
Je gaat trouwen en wil nog snel iemand anders neuken. De vraag is of dat verstandig is en je hebt ook nog een dochtertje.......

Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56355632
porbber het toch maat te negeren
veel mensen zullen dit wel eens meemaken!
nu weet je wat je hebt,en die collega kan nog zo leuk en perfect zijn, op je werk
je weet niet hoe ze is ,buiten het werk,vaak is het dan minder perfect dan je denkt
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_56355635
Niets doen, verder gaan met je leven, en ZEKER niet met je verloofde over praten!

Waarschijnlijk ben je, zoals hier boven al gemeld, verliefd op het gevoel verliefd te zijn. Leuk, maar heel erg tijdelijk. Er is geen enkele reden om je verloofde dit te vertellen. Het heeft uiteindelijk geen enkele invloed op je relatie en je kunt haar er alleen maar onzeker mee maken.

Ik zou, als ik jou was, zeker genieten van dat gevoel van verliefdheid. Het is namelijk gewoon een erg leuk gevoel. Maar om je 8 jaar zekerheid en je dochter in te gaan ruilen voor een verliefdheid is dom en onzinnig.
pi_56355646
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef zquing het volgende:

Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
Dit zou ik doen, ondanks dat dit misschien erg moeilijk is.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_56355693
Heel herkenbaar. De verliefdheid gaat over, het is wel lastig dat je haar dagelijks ziet.
En degene die je nu als de ideale match ziet, is dat over een paar jaar ook niet meer. Als je een tijd bij elkaar bent kan het gebeuren dat je verliefd wordt op een ander en het is aan jou of je er iets mee doet.

Als je een vriendin hebt waar je mee wil trouwen en een dochter van 7 maanden, zou ik nog een goed achter mijn oren krabben en lekker voor haar gaan. Tenzij je een puinhoop van je leven wilt maken.
pi_56355742
Je denkt erover om je dochter in de steek te laten?

Je moet zelf weten wat je doet maar noem jezelf geen man meer oke
Beter 1 vogel in de hand dan geen hand
pi_56355769
Je hebt vaker spijt van de dingen die je niet hebt gedaan dan van de dingen die je wel hebt gedaan.

Wel vreemd trouwens dat je tot over je oren verliefd wordt op iemand die je niet kent buiten het werk (neem ik dan maar even aan), je bent toch geen puber meer?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56355777
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56355885
Tsja, lastig. Maar denk er goed over na voor je je relatie en misschien zelfs de relatie vader-dochter te grabbel gooit.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56356060
Je kind gaat voor je eigen gevoelens. Jullie hebben ervoor gekozen dit kind op de wereld te brengen dan moet je er ook voor zorgen dat het in een stabiele omgeving opgroeid. En paps die er vanwege een losse verliefdheid vandoor is gegaan is niet bepaald stabiel. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?

Daarbij, hebben jij en je verloofde nooit besproken over hoe en wat als 1 van beide verliefd wordt op een ander? Mijn vriend en ik hebben dit besproken en ik weet dat hij het van mij wel zou willen weten en ik wil het van hem niet weten. Wel verwachten wij van elkaar dat als het gebeurd, de ander afstand neemt.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 09:28:05 #13
43556 miss_dynastie
pi_56356107
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ?
Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Dat ze zegt: ik ook op jou? Ik kan me namelijk geen andere reden bedenken.
quote:
Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
Wat speelt er precies allemaal? Dat zou ik eerst eens op een rijtje krijgen. Zoals iemand hierboven al zegt, het lijken gewoon 'straks zit ik vast'-kriebels. Ik geloof in elk geval wel dat het beter is om met je partner te praten i.p.v. het met een ander te doen, maar ja, je moet wel helder hebben wat je voelt, wat je wil en wat je van die ander verwacht. Want je kan denk ik wel raden hoe ze zal reageren. Zelf zou ik d'r niet al te idioot over doen en gewoon accepteren dat er tig mensen op de wereld zijn die ook wel leuk zijn. Je kan ze nou eenmaal niet allemaal trouwen, je hebt een keuze gemaakt, je hebt een kind gekregen, wat ik eigenlijk zou willen zeggen is: stel je niet aan!
pi_56356234
Herkenbaar.. collega's zijn vervelend.. zeker als het aantrekkelijke dames zijn. Ik zou even wachten met trouwen.. dat kan altijd nog. Ga een leuke dingen doen met die collega.
Signature
  Vis een optie? maandag 28 januari 2008 @ 09:39:28 #15
70532 loveli
N
pi_56356290
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
En als ze wel verliefd op je is? Ga je dan nieuwe schoenen passen en dan pas bedenken of je je oude weggooit? Dit is jouw probleem en hoe je het oplost zegt iets over jou. Als het nodig is mag je wat mij betreft ook overplaatsing naar een andere afdeling overwegen.
En waarom heb je je vriendin ten huwelijk gevraagd als je helemaal niet zeker van je zaak bent? Verliefd zijn terwijl je verloofd bent klinkt als een laatste escape, 'what if'. Vertel je vriendin niet over je collega, maar hou wel goed contact met haar.

En je collega is 'perfect'. Hoe makkelijk is het om verliefd te zijn op een onbereikbare (?), perfecte vrouw. Je kunt je complete ideaalbeeld over haar projecteren. Maar is ze ook zo perfect als ze een relatie van 8 jaar, een kind van 7 maanden heeft en een twijfelende vriend heeft?
crap in = crap out
pi_56356409
Die verliefdheid gaat wel over, en zeker als die collega een relatie krijgt maar hopelijk niet met jou.
Iedereen is weleens verliefd of het nu een man is of een vrouw, samenwonend of getrouwd, en pas nadien als je toch gekozen hebt voor je vrouw, of in jouw geval je vriendin waar je een kind bij hebt, pas dan zie je in dat je blij bent dat je je relatie niet opgezegd hebt, voor iets als verliefdheid.
Ja tis een fijn gevoel, maar denk ook eens na over het aantal jaren dat je nu al hebt opgebouwd in je huidige relatie, en die je zou laten vallen.
Al die jaren moet je dan wéér opbouwen en wie zegt dat dat goed gaat?
Daarnaast is je kind er nog, die verder zou moeten zonder vader in het gezin.
Mocht je toch je aanstaande bruid verlaten dan is een dikke alimentatie betalen en dus de verder rest van je leven dik in de schuld zitten méér dan terecht.
Had je maar niet moeten toegeven aan een dom iets als verliefd zijn, want geloof me er komen nog wel meer dames waar je "verliefd"op word.
Op je werk honger krijgen en thuis gaan eten dus :-)
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
  maandag 28 januari 2008 @ 09:49:55 #17
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56356445
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Tournesol het volgende:
Herkenbaar.. collega's zijn vervelend.. zeker als het aantrekkelijke dames zijn. Ik zou even wachten met trouwen.. dat kan altijd nog. Ga een leuke dingen doen met die collega.
Wat is dit nou weer voor advies ?
Wil je dat hij zijn vrouw en dochtertje verlaat ofzo?
There is no rehab for stupidity.
  maandag 28 januari 2008 @ 09:50:17 #18
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56356451
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:

Mee eens, wat een slappe zak zou je zijn dat je je dochtertje en je huidige vriendin laat lopen voor een collega die je over een bepaalde tijd ook gaat zien zoals je nu je vriendin ziet....

Leuk ook om later met je dochter te praten over eerlijkheid e.d.

jaaahaaa,want paps hier is bij jouw mama weggegaan, omdat hij zo nodig een kleegatje moest ketsen
We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
pi_56356458
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn

en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!

je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.

ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 28 januari 2008 @ 09:56:42 #20
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56356560
quote:
jezus christus te paard
quote:
dit is voor altijd en eeuwig
Br33z@h's .
There is no rehab for stupidity.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 januari 2008 @ 10:00:19 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56356613
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn

en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!

je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.

ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
pi_56356681
Deze verliefdheid zal ook weer overgaan. Als je hieraan toegeeft eindig je op den duur weer met niks.
pi_56356691
Het is vrij simpel met je vriendin heb je nu acht jaar. Dat je er uberhaupt al over denkt met een dochter. Jij bent echt een fucking loser. Je bent zeker zo'n sjonny pappa met hippe kleertjes, pall mall shirtje, strakke broek en van die puntschoenen.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:06:35 #24
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_56356725
Vriendin dumpen, kind ontkennen en verdergaan met je collega. Zij is de ware.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_56356792
Heb je je alleen voor dit topic vandaag geregistreerd?
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')