Dit zou ik doen, ondanks dat dit misschien erg moeilijk is.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef zquing het volgende:
Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:
Je denkt erover om je dochter in de steek te laten?
Je moet zelf weten wat je doet maar noem jezelf geen man meer oke
Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Dat ze zegt: ik ook op jou? Ik kan me namelijk geen andere reden bedenken.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ?
Wat speelt er precies allemaal? Dat zou ik eerst eens op een rijtje krijgen. Zoals iemand hierboven al zegt, het lijken gewoon 'straks zit ik vast'-kriebels. Ik geloof in elk geval wel dat het beter is om met je partner te praten i.p.v. het met een ander te doen, maar ja, je moet wel helder hebben wat je voelt, wat je wil en wat je van die ander verwacht. Want je kan denk ik wel raden hoe ze zal reageren. Zelf zou ik d'r niet al te idioot over doen en gewoon accepteren dat er tig mensen op de wereld zijn die ook wel leuk zijn. Je kan ze nou eenmaal niet allemaal trouwen, je hebt een keuze gemaakt, je hebt een kind gekregen, wat ik eigenlijk zou willen zeggen is: stel je niet aan!quote:Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
En als ze wel verliefd op je is? Ga je dan nieuwe schoenen passen en dan pas bedenken of je je oude weggooit? Dit is jouw probleem en hoe je het oplost zegt iets over jou. Als het nodig is mag je wat mij betreft ook overplaatsing naar een andere afdeling overwegen.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
Wat is dit nou weer voor adviesquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Tournesol het volgende:
Herkenbaar.. collega's zijn vervelend.. zeker als het aantrekkelijke dames zijn. Ik zou even wachten met trouwen.. dat kan altijd nog. Ga een leuke dingen doen met die collega.
Mee eens, wat een slappe zak zou je zijn dat je je dochtertje en je huidige vriendin laat lopen voor een collega die je over een bepaalde tijd ook gaat zien zoals je nu je vriendin ziet....quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:
Je denkt erover om je dochter in de steek te laten?
Je moet zelf weten wat je doet maar noem jezelf geen man meer oke
quote:jezus christus te paard
Br33z@h'squote:dit is voor altijd en eeuwig
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn
en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!
je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.
ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |