Ja dat om de Hamburger heenzit zodat niet al die ketsjup met uitjes op je vingers komt want na het tussenuur begint school weer!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stukje van het papiertje afscheuren? wtf?
Dat dus!!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik krijg honger van dit topic.
En idd zonder augurk bestellen, voordeel is dan dat ze hem apart moeten maken en hij dus altijd warm is.
Maar duurt wel lang nu ga ik naar binnen bestel een hele zooi en als k dan wegga loop ik nog even heen kijk wat voor mcKrokets, mcChickens en hamburgers er nog in dat vak liggen en zeg doe mij maar die die der nog ligt.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
En idd zonder augurk bestellen, voordeel is dan dat ze hem apart moeten maken en hij dus altijd warm is.
Ik hoef nooit lang te wachten..... overigens duurt het niet langer om een hamburger zonder augurk te maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Maar duurt wel lang nu ga ik naar binnen bestel een hele zooi en als k dan wegga loop ik nog even heen kijk wat voor mcKrokets, mcChickens en hamburgers er nog in dat vak liggen en zeg doe mij maar die die der nog ligt.
Dat je het snapt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef Rekkie het volgende:
Bestel gewoon zonder augurk dan....![]()
is dat nou zo moeilijk
en jij denkt dat ze niet gewoon de augurk van een reeds gebakken hamburger verwijderen?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat doen ze niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze niet gewoon de augurk van een reeds gebakken hamburger verwijderen?
Ja opzichquote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze niet gewoon de augurk van een reeds gebakken hamburger verwijderen?
Nee want die ligt al met een papiertje erom te wachten op iemand die een hamburger besteld heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je krijgt dan inderdaad een verse hamburger zonder augurk, maar waarschijnlijk zit er dan wat anders tussen ipv augurk.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |