Waar op te halen : In Elst Gelderland en kan ook een compromie gemaakt worden met reisen (heb weekend Ov)quote:Op maandag 28 januari 2008 18:04 schreef Mitchelll het volgende:
waar evt af te halen ? hoe oud is de 55-200 Ed VR ?
Kras vrij dat is zeker, altijd op geruimd in het doosje.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het filter veel gebruikt, en is het krasvrij?
Heb eventueel wel interesse in de VR maar ik vind de prijs nou niet bepaald denderend laag, eigenlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op mensen, zulks een mooie aanbieding.
Goedkoper vind je niet!
U weet dat camera objectieven duur zijn en vooral die van nikon.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Heb eventueel wel interesse in de VR maar ik vind de prijs nou niet bepaald denderend laag, eigenlijk.
Dat weet ik, ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:21 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
U weet dat camera objectieven duur zijn en vooral die van nikon.
U bent dan verzekerd van een uitstekend objectief, waar bovendien de bon nog van aanwezig is.
AF-S DX VR Zoom-Nikkor 55-200 mm f/4-5.6G IF-EDquote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef MissBliss het volgende:
Welke f waardes heeft die 55-200?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals Daantke net zij van f/4 bij 55mm en 5.6 op 200mm, maar door de vr functie kun je toch mooie foto's maken bij momenten waar minder licht aanwezig is.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef MissBliss het volgende:
Welke f waardes heeft die 55-200?
Die 20,- euro extra is alleen als je het objectief (55-200 Vr) los koopt bij het duo, dus de 18-55& 55-200 vr heeft dat niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat weet ik, ja.
Maar je zegt dat ze nieuw 260 kosten, en je verkoopt ze voor 220. Dat vind ik te veel voor een tweedehands objectief.
Derhalve bied ik 180.
Het is een circular polarizing filter. en de pitch is 0,75.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:31 schreef Erasmo het volgende:
Heb je wat meer informatie over de filter? Wat voor coatings zitten er bv. op?
Ook weer handig, iemand die kan vertellen wat polarisatie nog meer betekend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:10 schreef thettes het volgende:
Polarisatie is een nieuw woord om mensen de mond te snoeren
Nee sorry, ik verveelde me heel erg, hopelijk stoort het je niet maar zie je het als een gratis kickjequote:Op donderdag 31 januari 2008 10:01 schreef vogelkooi het volgende:
Maar veel heb ik daar niet aan, heb je intresse?
dankuwel nog maals.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee sorry, ik verveelde me heel erg, hopelijk stoort het je niet maar zie je het als een gratis kickje
Hier weet je zeker dat hij het doet, en is nog steeds 40 euro goedkoper.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef Dethroned het volgende:
Is die 55-200 lens dezelfde als op deze site
http://www.cameranu.nl/ar(...)f_4-5_6_G_IF-ED.html
Hier is ie NIEUW voor ¤ 239.
Ik, net als de meeste mensen, ga er vanuit dat wat nieuw is, vaak werkend word geleverd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hier weet je zeker dat hij het doet, en is nog steeds 40 euro goedkoper.
En als je hem liever nieuw hebt, ga je hem daar halen.
Mischien ben ik vergeten te zeggen, alle bonnen zitten er bij dus nog garantie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik, net als de meeste mensen, ga er vanuit dat wat nieuw is, vaak werkend word geleverd.
En met nieuwe produkten heb je garantie.
¤ 40,- is verschil is weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |