Nee, juist ideaal. We vlogen om 6u sochtends dus nog een ruime dag toen we daar waren en vlogen terug om 22u savondsquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef The_Hives het volgende:
hebben/hadden jullie ook van die waardeloze vliegtijdenOp dag 1 kom ik om kwart voor 12 in de avond op het vliegveld aan
. Zal wel uur of 3 pas in hotel zijn
dag 1
Transavia. terug vlieg ik om 1300 uur. Dat is op zich niet erg. Als je dan 's avonds vliegt en je bijvoorbeeld om 10 uur al uit het hotel moet zit je eigenlijk ook maar de hele dag te wachten totdat je gaat vliegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, juist ideaal. We vlogen om 6u sochtends dus nog een ruime dag toen we daar waren en vlogen terug om 22u savonds![]()
Waar vlieg je mee dan?
Joh, savonds vliegen is niet zo erg. Beetje liggen en luieren op het strand en in de meeste hotels mag je je spullen nog gewoon laten staan. We hadden terug wel 3 uurtjes vertraging, dat welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Transavia. terug vlieg ik om 1300 uur. Dat is op zich niet erg. Als je dan 's avonds vliegt en je bijvoorbeeld om 10 uur al uit het hotel moet zit je eigenlijk ook maar de hele dag te wachten totdat je gaat vliegen.
Nu zit ik op de vertrek dag ook de hele dag thuis terwijl je zoals bij jou eigenlijk rond de middag al op je vakantiebestemming had kunnen zijn.
Pff kan me het nog goed herrinderen dat e vorig jaar met 4 man bij de burgerking gingen eten, we waren 80 euro kwijtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Nesle het volgende:
[..]
Joh, savonds vliegen is niet zo erg. Beetje liggen en luieren op het strand en in de meeste hotels mag je je spullen nog gewoon laten staan. We hadden terug wel 3 uurtjes vertraging, dat welen vliegveld Antalya is donders duur.
deze misschien..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef pkpique het volgende:
Weet iemand trouwens welk turks nummer er nog meer gedraait werden. Het was ook een up tempo nummer, waarbij je ook al die turkse (fluiten) hoorde. Dit nummer hoorde je vooral in de winkels en op de boot.
Dum tek tek van Hadise had ik al, maar ik kan die andere niet vinden.
Groet!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef Maikuuul het volgende:
Dit jaar was de vliegtuigmaatschappij die ik had Sky-Airlines.
Erg fijne maatschappij, ik kon gewoon languit liggen in de stoel en raakte de stoel voor mij niet aan ( probeer dat maar eens bij transavia).
Kregen 2x iets te drinken en een broodje gezond met een chocolade cake.
Gewoon gratis
En de heenweg was al helemaal fijn zaten we bij de nooduitgang en dan hebje nog meer beenruimte want 1 rij stoelen is weg
Transavia
Ik was naar Side geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:17 schreef marcusa het volgende:
[..]
![]()
Maikuuul in Alanya, hoe kan ik jou niet tegengekomen zijn..
welk hotel zat je?
daar ben ik uitgeweest, in Club Athena..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was naar Side geweest
Maar aangezien er geen Side topic is post ik hier maar in
Hotel van ons heette Sertkaya
Ik ben 2 jaar geleden met mijn vriend naar Troy Aqua en Dolphinarium geweestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Eggos het volgende:
ik heb gisteren geboekt naar Alanya samen met m'n vriendin!
we gaan 18 september voor 8 dagen naar Hotel Paradiso all-in!
heb er veel zin in. heb veel goede recencies gelezen over dit hotel.
kan iemand mij meer vertellen over wat voor excursies er te doen zijn? ik heb ook gehoord dat je mee kan op een boot om haaien te vangen! lijkt me heel gaaf!
jeep safari lijkt me ook wel leuk inderdaad! Dolphinarium hoef ik niet naar toe, ik woon zelf bij Harderwijk namelijk...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden met mijn vriend naar Troy Aqua en Dolphinarium geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebben wij een jeep safari geboekt waarbij je naar het binnenland trekt. Hierbij kregen wij de mogelijkheid om een moskee te bezoeken en een frisse duik te nemen in een berg rivier.
Hotel paradiso, of Club paradiso? Dit laatste ben ik namelijk geweest, die 1e wat je zegt ken ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Eggos het volgende:
ik heb gisteren geboekt naar Alanya samen met m'n vriendin!
we gaan 18 september voor 8 dagen naar Hotel Paradiso all-in!
heb er veel zin in. heb veel goede recencies gelezen over dit hotel.
kan iemand mij meer vertellen over wat voor excursies er te doen zijn? ik heb ook gehoord dat je mee kan op een boot om haaien te vangen! lijkt me heel gaaf!
Moet je doen (volgens mij zusje die er een half jaar was, ik heb het zelf niet gedaan)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:59 schreef Eggos het volgende:
iemand ervaring met een excursie naar Cappedocie??
Club Paradiso inderdaad! hebben ze daar trouwens ook cocktails in de all-in formule??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:52 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Hotel paradiso, of Club paradiso? Dit laatste ben ik namelijk geweest, die 1e wat je zegt ken ik niet.
in Harderwijk volgens mij niet inderdaad, in turkije wel dan?? dan word het wel weer wat interessanter!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen (volgens mij zusje die er een half jaar was, ik heb het zelf niet gedaan)
Mocht je daar niet met dolfijnen zwemmen? in Harderwijk toch niet neem ik aan?
haha uhm dat durf ik je niet te vertellen heb er niet naar gevraagd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef Eggos het volgende:
[..]
Club Paradiso inderdaad! hebben ze daar trouwens ook cocktails in de all-in formule??
ik had inderdaad al heel veel zeer positieve verhalen gelezen op zoover.nl!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha uhm dat durf ik je niet te vertellen heb er niet naar gevraagd.
Je gaat in ieder geval wel een mooie vakantie tegemoet want het is een heerlijk hotel![]()
Als je specifiek nog vragen hebt hoor ik het graag.
In die tijd dat ik er was hadden ze dat wel en had ik niks te klagen over het eten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:09 schreef Eggos het volgende:
[..]
ik had inderdaad al heel veel zeer positieve verhalen gelezen op zoover.nl!
nog wat specifieks, hebben ze ook broodjes kebab?
ik heb er goed zin, ff een weekje lekker niks doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |