Sorry, maar jij quote op desii en dat had niets te maken met wat je nu schrijft, een beetje verwaring dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij nou even de vorige pagina's doorneemt, zul je zien dat ik niet net binnen kom wandelen. Woorden van Brian, zo ongeveer: Claire's vader en moeder zouden zich diep moeten schamen, want Claire is een pijpslet.
Veel triester kan het met rat niet worden, of toch wel
Is dat frustratie omdat Amanda dat niet doet of is Amanda eigenlijk ook een pijpslet?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij nou even de vorige pagina's doorneemt, zul je zien dat ik niet net binnen kom wandelen. Woorden van Brian, zo ongeveer: Claire's vader en moeder zouden zich diep moeten schamen, want Claire is een pijpslet.
Veel triester kan het met rat niet worden, of toch wel
De toegevoegde waarde is op dit moment minimaal idd, ben ik met je eens. Wat ik minder vind is dat mensen zelfs om een nekschotje gaan lopen vragen zoals hier: Selene verdient een nekschot. Ik dacht dat daar zelfs een ban op stond (doodverwensingen), maargoed. Zal wel weer.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas, ze is er nog .... toch mogen deze twee gastspelers van mij snel opzouten.
[ afbeelding ]
Ik quote op wie? Lees je eigen bagger eens terugquote:Op zondag 27 januari 2008 22:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry, maar jij quote op desii en dat had niets te maken met wat je nu schrijft, een beetje verwaring dus.
Dat laatse. De frustratie is het onzinnig laag en inspiratieloze 'beigen' van Brian en Amanda.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Is dat frustratie omdat Amanda dat niet doet of is Amanda eigenlijk ook een pijpslet?
Wie weet hoeveel vrouwen zich hier nu aangesproken voelenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Is dat frustratie omdat Amanda dat niet doet of is Amanda eigenlijk ook een pijpslet?
Zo praten 'mannen' onder elkaar nog wel eens. Vrouwen onder elkaar doen dat gelukkig niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel vrouwen zich hier nu aangesproken voelen
Ik weet wel dat ik het smerig, a-sociaal en ver beneden peil vind van een man die uit grootsdoenerrij roept dat zijn vrouw/vriendin zo lekker pijpt. Ik had hem de volgende keer eraf gebeten en gevraagd....zo, hoe lekker is dit
Je mag niet praten met je mond volquote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het smerig, a-sociaal en ver beneden peil vind van een man die uit grootsdoenerrij roept dat zijn vrouw/vriendin zo lekker pijpt. Ik had hem de volgende keer eraf gebeten en gevraagd....zo, hoe lekker is dit
Aangesproken omdat Brian dat zo noemt? Sex is heel normaal en het is Brian die van pijpen iets vulgairs of abnormaals maakt door Claire zo te noemen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig doet Brian zelf niet aan sex... kan hij ook nix vulgairs doenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Aangesproken omdat Brian dat zo noemt? Sex is heel normaal en het is Brian die van pijpen iets vulgairs of abnormaals maakt door Claire zo te noemen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Aangesproken omdat Brian dat zo noemt? Sex is heel normaal en het is Brian die van pijpen iets vulgairs of abnormaals maakt door Claire zo te noemen.
Sommige vertellen dan welke smaak ze geproefd hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo praten 'mannen' onder elkaar nog wel eens. Vrouwen doen dat onder elkaar gelukkig niet.
Ik ben het volledig met je eens, maar dit geldt dan toch ook voor Amanda en Brain. En dat mis ik dan weer. Zodra die sex hebben is er weer zoveel commentaar, dat vind ik hypocriet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Sommige vertellen dan welke smaak ze geproefd hebben.
Dit is duidelijk frustratie omdat Amanda het niet of niet goed doet. Wat een big deal over gepijp, er lopen heel wat pijpsletten rond.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat Brian een rat isquote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, maar dit geldt dan toch ook voor Amanda en Brain. En dat mis ik dan weer. Zodra die sex hebben is er weer zoveel commentaar, dat vind ik hypocriet.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Brian over het respect wat Claire zou moeten hebben..
http://www.clipser.com/watch_video/79535
Het is altijd grappig om te zien hoe Amanda masseert. Ze doet maar watquote:Op zondag 27 januari 2008 23:02 schreef Dark het volgende:
Aha, Amanda is haar pricefighter lekker aan het masseren
Met 1 oog op de TV, dat dan weer wel !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |