Ik denk niet dat Claire dat durft. Ik denk dat ze hem zelf al overal gehad heeft, waar een gat in zit....quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat Claire Brian voortaan maar anaalridder moet noemen en Amanda is dan de anaalslet . Niveau is het niet, maar het is waarschijnlijk wel iets wat aankomt bij rat en z'n hoer.
volledige verhaal is, dat Huub zei dat ze er goed over moest nadenken of ze haar familie in het spel wilde betrekken; omdat het geheid t.v. zou worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Huub zijn bekkie is toch altijd nog sneller als zijn verstand. Hij begint al weer aardig terug te trekken en zegt tegen Claire, je moet er wel heel erg goed over na denken. Volgends mij knijpt hij hem toch wel een beetje.
Als in dank je wel of merci dat jij er bent?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef riri het volgende:
Brian:...Keihard in d'r gezicht...pijpslet....
No fucking merci.....
Zo is Amanda zelf de grootste pijpslet, helaas mis je het puntquote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Claire dat durft. Ik denk dat ze hem zelf al overal gehad heeft, waar een gat in zit....
Moet ze niet doen. En ze zouden stinkrat Brian eens hard moeten aanpakken wanneer hij alweer familieleden erbij haalt. Stel je eens voor dat Huub, Claire en Jaap Netty er ook weer bij mogen halen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
volledige verhaal is, dat Huub zei dat ze er goed over moest nadenken of ze haar familie in het spel wilde betrekken; omdat het geheid t.v. zou worden.
Ookquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
Hebben Brian en Amanda een status aparte dat ze op de slaapkamer tv mogen kijken?
Klopt, maar in eerste instantie was hij weer heel snel met zijn beslissingen. Hij zet Claire eerst onder druk door het samen met Jaap voor te stellen en daarna gaat hij er pas weer over nadenken. Dat doet hij met alles, vandaar dat hij ook steeds op zijn beslissingen terug komt of ze probeerd recht te paten.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef Desii het volgende:
[..]
volledige verhaal is, dat Huub zei dat ze er goed over moest nadenken of ze haar familie in het spel wilde betrekken; omdat het geheid t.v. zou worden.
Heb net een kaarsje van Pater Karel Bid voor Ons aangestoken...........het helpt?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet dat ik er mis, maar is Selene opgerot ???
Nee hoor ik mis niets maak je gen zorgen. Alleen als Amanda en Brain sex hebben dan zij nhet konijnen. Als Huub sex heeft wordt er geschreven er is niks mis met sex....quote:Op zondag 27 januari 2008 22:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo is Amanda zelf de grootste pijpslet, helaas mis je het punt
Ik ben bang dat dit inderdaad de streams voor de komende tijd zijn, aangezien Huub en Brian niet meer samen op hoeven te treden en ze dus niet de schijn meer op hoeven te houden, om de boel een beetje rustig te houden zullen ze er wel regelmatig voor de tv gezet worden, net als lastige kleine kinderenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop niet dat dit de streams zijn voor de komende weken .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zei niet eens bedankt? Jeetje, Claire is wel slecht opgevoed zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef riri het volgende:
Brian:...Keihard in d'r gezicht...pijpslet....
No fucking merci.....
Ik heb het idee dat je net binnen komt wandelen hier en niet de moeite hebt genomen even de vorige pagina's door te lezen. Wat je nu schrijft is niet aan de orde.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moet ze niet doen. En ze zouden stinkrat Brian eens hard moeten aanpakken wanneer hij alweer familieleden erbij haalt. Stel je eens voor dat Huub, Claire en Jaap Netty er ook weer bij mogen halen.
Psies, als het nodig is kunnen ze nog boven op elkaar gaan liggen ook op die bank...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ook, maar heeft er ook mee te maken dat de bank erg vol zit als ze er allemaal op moeten.
Nu liggen ze wat langer uit allemaal.
Ach ..... dat geouwehoer over sex......quote:Op zondag 27 januari 2008 22:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor ik mis niets maak je gen zorgen. Alleen als Amanda en Brain sex hebben dan zij nhet konijnen. Als Huub sex heeft wordt er geschreven er is niks mis met sex....Kan iemand de klokken van Arnemuiden (Huub) nog eens posten.....
![]()
Als jij nou even de vorige pagina's doorneemt, zul je zien dat ik niet net binnen kom wandelen. Woorden van Brian, zo ongeveer: Claire's vader en moeder zouden zich diep moeten schamen, want Claire is een pijpslet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je net binnen komt wandelen hier en niet de moeite hebt genomen even de vorige pagina's door te lezen. Wat je nu schrijft is niet aan de orde.
Mee eens.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach ..... dat geouwehoer over sex......
Ik konijn, hij konijnt en wij konijnen.......voorlangs, achterlangs, boven of onder............wat maakt het uit!
Denk dat de commentaren meer volgen op de opmerkingen van Brian en Huub over sex en ze bij elkaar proberen uitspraken te ontlokken.
Brian heeft het sinds vannacht toch tig keer over Claires ouders gehad?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je net binnen komt wandelen hier en niet de moeite hebt genomen even de vorige pagina's door te lezen. Wat je nu schrijft is niet aan de orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |