Misschien omdat de RAT het niet als een PSP spel ziet maar realiteit voor de toekomst?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:21 schreef Meganog1 het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat B&A ook op de PSP het verschil tussen realiteit en spel niet helemaal scherp zien...
Dan krijgen ze dus geen ruzie, Amanda wacht gewoon slaafs af tot haar pimp tijd voor haar heeftquote:Op zondag 27 januari 2008 21:29 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat A en B ruzie krijgen over de PSP? Amanda wil duidelijk aandacht, maarja, Brian mot nog ff een Ho ophalen
zoals we van Lieke gewend zijn zekerquote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef riri het volgende:
Amanda zegt dat ze Lieke binnenkort gaat uitnodigen in de villa....zou wel lachen zijn als die gastspeelster wordt
kan ze eens lekker mensen op hun plek neerzetten
Preciesquote:Op zondag 27 januari 2008 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zoals we van Lieke gewend zijn zeker
Skattie, ik maak graag zelf uit wie ik wel en geen aandacht geefquote:Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
Preciesbtw, geef dat geval geen aandacht want miss obsessed doelt natuurlijk weer eens op Huub.
Ik schoot in de lachquote:Op zondag 27 januari 2008 21:19 schreef pullup het volgende:
Brian: Ohoh een van die klanten liep weg zonder te betalen.
Amanda: Word je nu helemaal para ?
Brian: Zo, ik heb hem overreden
Amanda: Goede oplossing
En Huub vindt dat dom. Een mogelijkheid om Huub voor joker te zetten door de vader van Claire.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Ziet het volgende:
brian zegt idd nee
Is ook zoquote:Op zondag 27 januari 2008 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Skattie, ik maak graag zelf uit wie ik wel en geen aandacht geef
Hij voelt zich na het pimpje spelen op de PSP een echte Gangstaquote:
Beetje opgefokt van zijn pimp-spelletje op de PSPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |