Amanda mag van het hokje de ceepees van Lieke verdelen, omdat ze dat zoooo goed en onpartijdig kanquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Voorbereiding PP? Na het debacle van de stemming in de afgelopen week.
Ik probeer ook maar wat te bedenken.
Zo dom is hij nu ook weer niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En over wat Natasja zei over Amanda en Brian, verplicht dekken van Amanda door Brian om Amanda in hun kamp te krijgen maar dat zegt hij niet.
Keine ahnung. Ik verwacht de PoPo eigenlijk wel vanavond, zal tijd worden dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
Voorbereiding PP? Na het debacle van de stemming in de afgelopen week.
Ik probeer ook maar wat te bedenken.
Brian zei net - Oh shit!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:03 schreef Lady-night het volgende:
Moet die gek niet trainen ipv PSP_en....lees stikum internetten
Vervolgens krijgt ze geen bijval van Amanda en loopt weg, stom wijf.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef Dark het volgende:
Selene - Huub viel vooral mij aan de hele tijd!
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vervolgens krijgt ze geen bijval van Amanda en loopt weg, stom wijf.
Och, gelukkig leeft ze nog.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef Dark het volgende:
Selene - Huub viel vooral mij aan de hele tijd!
Moest tie ff wat te drinken inschenken?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian zei net - Oh shit!
Denk dat de verbinding met FOK! even wegviel
Het leven van een pimp vereist veel denkwerkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef Lady-night het volgende:
Hij zit regelmatig te lezen....zonder zijn vingers te bewegen
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef Margo37 het volgende:
Moest tie ff wat te drinken inschenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |