Okee. Toch bedankt voor de caps. Die zijn in ieder geval scherper dan mijn streamsquote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ruud, ik ook niet en eigenlijk interesseerd me dat ook heel weinig.. (ene oor in andere weer uit). Maak gewoon ff een overzichtje van de huidige beelden voor de niet streamers ... in de hoop dat er andere zijn die het een en ander verduidelijken..
Als ik iets zinnigs opvang dan probeer ik dat er meestal wel ff bij te zetten , maar kom net binnen en er is volgens mij de hele dag geen ruk meer gebeurd , behalve wat bashen van Claire tijdens diner of zo
Nee, Huub is weer aan het verkondigen dat Luuk in al die maanden dat hij er is nog nooit iets slechts over Brian tegen hem heeft verteld en ook niks slechts over hem tegen Brian...zucht..quote:
Dank voor het onderschrift.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire luistert naar Huubs uitleg hoe hij L&S probeert te bespelen om tegen A&B te spelen
Volgens mij heeft AH helemaal geen gerechten van Lonny meer in de schappen liggenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
Aman vraagt zich af wat ze nu met die kok gaan doen..
S: Lonny Lonny
Echt niet..het is precis hetzelfde nummer en Huub speelt hem hetzelfde..hij moet oefenen want morgen heeft hij weer les...quote:Op maandag 28 januari 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Claire weg en de piano wordt weer zachter door Huub bespeeld
[ afbeelding ]
Zou ie zich vanwege een bezoek aan DGK teruggetrokken hebben van het AH imago mandjes syndroom?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AH helemaal geen gerechten van Lonny meer in de schappen liggen
Het klonk zonet toch echt harder volgens mij of heb ik inmiddels mn geluid zachter ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Echt niet..het is precis hetzelfde nummer en Huub speelt hem hetzelfde..hij moet oefenen want morgen heeft hij weer les...
je moet niet overdrijven..... dat stuk wat hij speelt moet juist harder en zachter worden afgewisseld.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Claire weg en de piano wordt weer zachter door Huub bespeeld
[ afbeelding ]
Toch heb ik altijd genoten van de tv die Lonny maakte ergens in een kampong. samen met dat schatje ... Masmeier (hoe heette ze ook alweer?)quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie zich vanwege een bezoek aan DGK teruggetrokken hebben van het AH imago mandjes syndroom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |