jawel..... Huub legt het net uit wat de bedoeling isquote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef pullup het volgende:
Slecht plan natuurlijk weer om alle ballen op Selene te willen mikkenJe wint er geen reet mee om die weg te krijgen
Ik ben benieuwd hoor en het klinkt wat aannemelijker, maar blijf het ver gezocht vindenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
jawel..... Huub legt het net uit wat de bedoeling is
Als Luc, Selene op de kast krijgt.... hopen ze dat Amanda of Brian een kant kiest en zo frictie tussen Brian en Amanda te creeeren
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:12 schreef BlaatGraag het volgende:Waar heeft Selene het over met Claire dan?
En toen ik op die streams ging leek het alsof ik moest betalen ofzo?
Een tellertje geloof ik, is het gratis?
Hebben ze nou nog niet door dat die 2 allebei heel basaal reageren?? Die blijven altijd achter elkaar staan, je krijgt ze alleen uit elkaar door één van twee iets onvergeeflijks tegen de ander te laten doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
jawel..... Huub legt het net uit wat de bedoeling is
Als Luc, Selene op de kast krijgt.... hopen ze dat Amanda of Brian een kant kiest en zo frictie tussen Brian en Amanda te creeeren
vond Huub ook... het is een long shotquote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoor en het klinkt wat aannemelijker, maar blijf het ver gezocht vinden
chufi, onderschriftje onder de caps zou wel aardig zijn, ik heb geen idee waar ze het over hebbenquote:
Das niet helemaal waar.... Amanda reageert (zeker met drank op) echt niet zoals Brian het hebben wil...quote:Op maandag 28 januari 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog niet door dat die 2 allebei heel basaal reageren?? Die blijven altijd achter elkaar staan, die krijg je alleen uit elkaar door één van twee iets onvergeeflijks tegen de ander te laten doen.
Brian en Amanda komen zelf niet verder dan het uitnodigen van vreemdgangers voor hun tegenspelers, maar hun tegenspelers doen dat niet terug... terwijl dat een breekpunt in de Brian & Amanda relatie zou zijn.
Maar daar komen ze nuchter iedere keer weer overheen....quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef Desii het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.... Amanda reageert (zeker met drank op) echt niet zoals Brian het hebben wil...
Ja, vroeger.... toen het voor niks was waren de streams ook veel leuker.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef BlaatGraag het volgende:
[..]
Zooi..weet nog wel dat ik er toen gewoon op kon.
das waar......... maar ze motten toch watquote:Op maandag 28 januari 2008 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar daar komen ze nuchter iedere keer weer overheen....
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
En Amanda ligt gedwee te wachten totdat Brian al z'n Ho's heeft opgehaald.
Ruud, ik ook niet en eigenlijk interesseerd me dat ook heel weinig.. (ene oor in andere weer uit). Maak gewoon ff een overzichtje van de huidige beelden voor de niet streamers ... in de hoop dat er andere zijn die het een en ander verduidelijken..quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
chufi, onderschriftje onder de caps zou wel aardig zijn, ik heb geen idee waar ze het over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |