Niet te hardquote:
Volgens mij toch LL. Ik zag het net met hoofdlettters op zijn voorhoofd staan.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef petraa het volgende:
L: ik ben niet iemand die gaat lopen stoken dat kan ik niet
Ben ik nu gek of is het LL
Nou niet helemaal, zoals Huub al zegt, als je tegen Selene gaat, dan krijg je er Amanda gratis bij en dientengevolge Brian ookquote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef pullup het volgende:
Slecht plan natuurlijk weer om alle ballen op Selene te willen mikkenJe wint er geen reet mee om die weg te krijgen
I know, karma is a bitch.........and be careful what you wish for........quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet te hard![]()
Huub probeert hem nu aan een verhaallijn te helpen (tegen Selene) om hem langer te laten blijven
Dat klopt dan wel weer maar waarom dan niet direct je daarop richten ?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, zoals Huub al zegt, als je tegen Selene gaat, dan krijg je er Amanda gratis bij en dientengevolge Brian ook
Mag Mike nog wel eens spelen op de PSP? Of heeft Brian hem een verbod opgelegd, vanwege zijn gedrag van donderdag? Psp-restrictie!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Owjee, ipv neuken gaat Brian weer PSP-en....
Dat gaat Amanda niet leuk vinden
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten van het gesprek.........bijzonder respectvol![]()
B - Oh, dat gaan we opvoeren.........jij met je dronken vriendje.....
B tegen C - Huub is weer weggeloodst!
Iemand - Is Huub dronken?
B - Jaaaaaaaaa, hij is helemaal lam, hij komt niet eens meer uit zijn woorden, net aan tafel........lullen
B - Shit op andere dingen gooien............SCHANDE! Hij probeert alles goed te praten.
L - Ik heb hem niet gedwongen, B ook niet, om te kussen met andere vrouwen!
A - Het is een volwassen vent, dat ie een keer eindelijk verantwoording neemt voor zijn dingen......
B - Toen ie de eerste keer ging zoenen stond de camera niet eens op hem, maar op mij.
B - Dus ik draai me om en zeg....WOOOOOOOOOOO en toen gingen ze Huub filmen.
B - Even later staan ik, H, L, bij elkaar, camera is uit, gewoon mannen onder elkaar, zegt Huub, Claire is gewoon voor de heb, voor de time being!
A - Jullie zijn de poort nog niet uit en hij vertelt al dat zij hem heeft afgezogen!
B - Huub trekt z'n batterij eruit..........dat weet ik niet eens zeker.........
B - Luc, wat zei Huub? Zij kan pijpen! Binnen 5 minuten had ze hem 2x afgezogen! Waar is je respect naar Claire toe dan?
B - Ik vind het prachtig! Claire, je zet jezelf zwaar voor schut!
C - Jullie ook!
B - Pik het vooral! Vandaag was je de stinkhoer op het podium! Echt waar! Dat je gewoon met Huub gaat ballen, focking skank ben je dan!!!!!
B - Dan kan je trippen in je kortstondige liefdes, maar je moet echt een gesprek met je vader gaan hebben.
C - Hou m'n vader erbuiten, Brian.
B - Fok dat, dan moet je oprotten ja, dan moet je oprotten!
B - Ik lach me helemaal plat!
Dat mag dan weer niet. Maar een gastspeler tegen een andere gastspeler opzetten, daar kan de FEBO toch geen bezwaar tegen hebben, hoop ikquote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weer maar waarom dan niet direct je daarop richten ?
Van wie is dat ding nou eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Owjee, ipv neuken gaat Brian weer PSP-en....
Dat gaat Amanda niet leuk vinden
Hey! Wie heeft er nu voor die PSP betaald? En wie heeft er nu voor gezorgd dat Mikey in de villa is en WIE heeft er voor gezorgd dat Mikey morgen aan het werk gaat. Almighty pimp Brian hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag Mike nog wel eens spelen op de PSP? Of heeft Brian hem een verbod opgelegd, vanwege zijn gedrag van donderdag? Psp-restrictie!
Mikequote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van wie is dat ding nou eigenlijk?
Nou..........Huub kan het een keer proberen, eens kijken hoe snel de plasma isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Ik snap er trouwens geen ruk van dat Brian uberhaupt mag spelen. Lijkt me sterk dat de anderen urenlang met een koptelefoon op stommetje mogen spelen.
Dan wordt het tijd dat die snackbar hem dat ding afneemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |