Hey,
Ik heb dze topic helemaal gelezen en volgens mij komt het hier een beetje op neer
1, Ga werken met mensen: Je hoeft de eerste tijd (zo lang als je wilt) niet super gericht praatjes maken maak het gevoel van onder de mensen zijn je eigen en ga daarna een stapje verder of niet het ligt allemaal in jouw hand

Vraag in het begin desnoods kleine dingen heb je nog papier voor printer of kan je me de afwasmiddel aangeven ect.. Bouw het stelsel matig op

Doe er zo lang mogelijk als je wilt. Maak stappenplan (zonder data of tijd.)
2, Ga naar een sportschool en nu weet ik als je iets minder prettig in je lichaam voelt stap je niet zo snel een sportschool in

Ga gewoon eerst hardlopen in het donker niemand die je ziet. Probeer met een aardige regelmaat te jokken en loop net zo kg er af tot het tot een normaal gemiddelt mannen gewicht is voor jouw leeftijd en lengte. ( Ik weet niet of je ongezond eet maar dat zou ik minimaliseren tot 0) Emaal kilo's eraf (Messchien ben je een beetje sterker van geest geworden, ook al voel je dat niet meestal wel zo;) ) Probeer daarna de sportschool.(door gezond eten word je zelfbeeld ook weer beter;) ) Ga bruine;) verzin zelf ook leuke dingen na dat je "basis" hebt gedaan.
3, Praat er met iemand over

Gewoon een vertruiwens persoon ( Moeder)
Probeer het overzichtelijk te zien en toch een beetje plezier te hebben.
Probeer relevant te blijven en de dingen die gebeuren te eveluweren voor jezelf.
Nog vragen stel ze gewoon er is een heel asenaal aan mensen dat je graag en met liefde willen helpen
Fabian
( Er is al en tijdje voorbei gaat het al beter dan 665 dagen geleden?:)