abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56340768
quote:
Vanaf zaterdag 26 januari is het eindelijk zover! Het nu al meest spraakmakende programma van 2008, De Nieuwe Uri Geller, gaat dan van start! In De Nieuwe Uri Geller gaan tien kandidaten met bijzondere gaven elke week de strijd met elkaar aan om te bepalen wie zich de Uri Geller van Nederland mag noemen. Wie de uitverkoren Nederlandse mentalisten zijn, wordt op 26 januari in de eerste live show bekend gemaakt. Het programma wordt gepresenteerd door Tooske Ragas en Henkjan Smits.

Uri Geller zelf vervult een grote en speciale rol in het programma en is bij elke live uitzending aanwezig. De kijkers thuis bepalen uiteindelijk welke kandidaat het in zich heeft de ultieme mentalist van Nederland te worden. De wekelijkse live show staat garant voor spektakel in de studio én thuis. De kijkers moeten zich opmaken voor onverklaarbare dingen die bij hen thuis kunnen gebeuren. Uri Geller zal er vanuit de studio namelijk voor zorgen dat onder meer kapotte horloges weer op gang zullen komen en lepels van de tv af zullen springen. De mensen thuis kunnen dan ook gaan doorgeven wat er bij hen in de huiskamer gebeurd.

Kortom een show die je niet mag missen!
Elke zaterdag avond om 20:00 op SBS 6 dus

Links:
Website show: http://urigeller.sbs6.nl/
Deel 1: De nieuwe Uri Geller
gr gr
pi_56340943
ow gaan we hier verder vooruit dan maar L:D
Life is a witch and then u fly
  zondag 27 januari 2008 @ 15:12:06 #3
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56340959
tvp..
deel 1 nog ff lezen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56341386
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:12 schreef marcel-o het volgende:
tvp..
deel 1 nog ff lezen
Dat ja
Vivre
  zondag 27 januari 2008 @ 15:41:47 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_56341617
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Flyduck het volgende:
Het is idd een show vol met mentalisten...
voor en door mentaal gehandicapten bedoel je zeker; ik heb gisteren aan vijf minuten (die taugay / homo aan touwtje) genoeg gezien om ook mijn eerdere indruk bevestigd te krijgen: die vent is meester in oplichterij, een slechte illusionist en de mensen die denken dat hij echt deze gaves heeft, verdienen eigenlijk een door uri gebogen loden kogel in den nek.

hoe kansloos... dat vorige topic is trouwens ook
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_56342485
Maar is het nou ergens terug te zien?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56343064
iemand al een link naar de uitleg van de chinees, de dolk en de papieren kokers?

ik neem aan dat die gozer een magneetje heeft of dat de koker een minimale marker heeft?
pi_56343339
Ach ja, ik blijf bij mijn standpunt dat het gewoon show is en geen oplichterij. So what dat het trucs zijn?? Het gaat toch om de show! En degene die dat het beste kan, of het in ieder geval het beste kan overbrengen, die wint. Simpel!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_56343445
Ook ik vind het niet zo zeer oplichertij, als ik aan oplichting denk denk ik aan iets negatiefs, deze show is inderdaad gewoon vermaak.

Moet zeggen dat ik het ook meer als illusionisme zag dan mentalisme. Hoe die man dat deed met die roos en die doorn, dat vond ik wel leuk om te zien.

En inderdaad echt een tegenvaller dat in Duitsland gewoon een paar dezelfde acts zijn geweest, én dat dezelfde persoon immuniteit heeft gekregen.

Sbs sausje
Vivre
pi_56343622
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 27 januari 2008 @ 17:31:28 #11
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56343829
Zeggen dat je een illusionist bent en mensen laat betalen voor trucs is entertainment. Beweren dat je paranomale (of iets in die richting) gaven hebt en mensen laten betalen voor iets dat gewoon simpele trucs zijn, dat is bedrog.
pi_56343936
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:20 schreef RaymanNL het volgende:
Aaaahh! Het is terug te zien: http://www.garnierstreami(...)ler/20080126_uri.wmv
Thanks!!

Edit: Hmm, moet hij het wel doen

Edit 2: kwam zo te zien door m'n PC

[ Bericht 6% gewijzigd door DaFrenk op 27-01-2008 17:45:19 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_56344605
Vraag me toch af hoe dat werkt met dat mes in die kokers. Moet toch ergens een logische verklaring zijn iig
pi_56344757
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef DaFrenk het volgende:
Vraag me toch af hoe dat werkt met dat mes in die kokers. Moet toch ergens een logische verklaring zijn iig

Hij had een knoepert van een ring om. Misschien een magneetje er in? Zodat het mes in de koker gaat trillen en hij kan dat horen of zo?? Weet ik veel!
pi_56344873
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hij had een knoepert van een ring om. Misschien een magneetje er in? Zodat het mes in de koker gaat trillen en hij kan dat horen of zo?? Weet ik veel!
Nee, dat was de ring van Patty. Hij zelf had geen ring om iig.. ook voor de rest niks op z'n armen en polsen.

Nu viel me wel op dat hij Patty slechts een bepaald deel van de blinddoek liet zien, dus het zou me niks verbazen dat het gedeelte wat hij voor z'n ogen kreeg wel doorzichtig was. Dus hij zou de koker met het mes erin kunnen herkennen. Maar ja, dat moet dan wel een hele onopvallend merkje zijn.

Anyway.. die Owen "Darque" was wel slecht zeg
pi_56344975
De koker met het mes erin kan ook gemerkt zijn met een haartje. Je ziet het niet maar als je er met je hand overheen gaat kan je dat wel voelen.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_56344997
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Als het een magneet zou zijn, dan voelt hij gewoon bij welke koker zijn ring wordt aangetrokken door het mes.
Maar ik denk gewoon dat patty van te voren een opdracht heeft gekregen onder welke koker ze het mes moest zetten.
gr gr
pi_56345398
OMG.. bij die "Mental Carlo" zag je gewoon het visdraadje waarmee hij Patty aanraakte
pi_56345473
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Als het een magneet zou zijn, dan voelt hij gewoon bij welke koker zijn ring wordt aangetrokken door het mes.
Maar ik denk gewoon dat patty van te voren een opdracht heeft gekregen onder welke koker ze het mes moest zetten.
Dat denk ik dan weer niet! Zo'n kerel gaat toch niet zijn leven (nou ja, in dat geval zijn hand) in de handen van een nepdiva leggen die ook nog eens enorm hyper is en in het verleden al meermalen heeft bewezen dat er af en toe een kronkel door haar hersens loopt??
Nee, zonder gekheid, ik geloof echt niet dat ze het laten afhangen van anderen. Er zal inderdaad wel een merkje o.i.d. opgezeten hebben....
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 19:07:35 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_56345704
Ik ben allang blij dat al mijn klokken en horloges nog lopen en niet uit protest stil zijn gaan staan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_56347354
Zo, nu ook eindelijk helemaal gezien. Best wel een leuke show, tenminste, als je het ziet als goochelshow En die truuk van Ramana was ook wel slecht zeg misschien zat er wel iets in die zware kokers om het draad door te snijden, wanneer hij kneep in de koker. Ook stom dat ze het niet gingen controlleren.

Wat me ook steeds meer opvalt is dat Uri zelf zo overdreven verrast is als hij een klok laat tikken. Echt zo van: "Zie je wel! Ik kan het wel!" Dat doet tie altijd!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_56349237
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
Wat me ook steeds meer opvalt is dat Uri zelf zo overdreven verrast is als hij een klok laat tikken. Echt zo van: "Zie je wel! Ik kan het wel!" Dat doet tie altijd!
Ja klopt ja. En dat terwijl hij zegt al honderden klokken weer aan de praat te hebben gekregen.

Die kerel doet me trouwens ook hieraan denken:

gr gr
pi_56351052
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja klopt ja. En dat terwijl hij zegt al honderden klokken weer aan de praat te hebben gekregen.

Die kerel doet me trouwens ook hieraan denken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uri Geller heeft Pokemon toch een keer aangeklaagd voor dat monster? Hij vond dat hij er te veel op leek. En die "SS-symbolen" op het lichaam van dat beest vond hij als jood zijnde zeer kwetsend.
  zondag 27 januari 2008 @ 23:30:42 #24
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56352302
whehehe
k zat al op n topic zoals dit te wachten.
ik heb de show gekeken, vond t wel aardig en was mooi in elkaar gezet.

die act met Patty en die knakker met die mind verwisseling.
bij elke actie die die "illusionist" doet, zegt ie niks maar vlak voor het prikken telt ie hardop.
maakte het voor mij ongeloofwaardig.

De ondertitels stonden er al voordat het gezegd was(de uitzending zou wat achter kunnen lopen, maargoed)

Om het geloofwaardiger te maken, hadden ze wat uit het SBS jostie publiek kunnen halen. steeds dezelfde personen vond ik te opvallend.
daarbij, mn lamp is nogsteeds stuk, de lepel ligt er nogsteeds
[/quote]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56353004
Die eerste act van die man met die kokers was zo ontzettend doorzichtig, als de camera inzoomt zie je dat de kokers die geen mes hebben kleine gaatjes hebben en de andere niet, bij het inzoomen zag je al welke hij wel en welke hij niet ging doen.. :S
Huh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')