Elke zaterdag avond om 20:00 op SBS 6 dusquote:Vanaf zaterdag 26 januari is het eindelijk zover! Het nu al meest spraakmakende programma van 2008, De Nieuwe Uri Geller, gaat dan van start! In De Nieuwe Uri Geller gaan tien kandidaten met bijzondere gaven elke week de strijd met elkaar aan om te bepalen wie zich de Uri Geller van Nederland mag noemen. Wie de uitverkoren Nederlandse mentalisten zijn, wordt op 26 januari in de eerste live show bekend gemaakt. Het programma wordt gepresenteerd door Tooske Ragas en Henkjan Smits.
Uri Geller zelf vervult een grote en speciale rol in het programma en is bij elke live uitzending aanwezig. De kijkers thuis bepalen uiteindelijk welke kandidaat het in zich heeft de ultieme mentalist van Nederland te worden. De wekelijkse live show staat garant voor spektakel in de studio én thuis. De kijkers moeten zich opmaken voor onverklaarbare dingen die bij hen thuis kunnen gebeuren. Uri Geller zal er vanuit de studio namelijk voor zorgen dat onder meer kapotte horloges weer op gang zullen komen en lepels van de tv af zullen springen. De mensen thuis kunnen dan ook gaan doorgeven wat er bij hen in de huiskamer gebeurd.
Kortom een show die je niet mag missen!
voor en door mentaal gehandicapten bedoel je zeker; ik heb gisteren aan vijf minuten (die taugay / homo aan touwtje) genoeg gezien om ook mijn eerdere indruk bevestigd te krijgen: die vent is meester in oplichterij, een slechte illusionist en de mensen die denken dat hij echt deze gaves heeft, verdienen eigenlijk een door uri gebogen loden kogel in den nek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Flyduck het volgende:
Het is idd een show vol met mentalisten...
Thanks!!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:20 schreef RaymanNL het volgende:
Aaaahh! Het is terug te zien: http://www.garnierstreami(...)ler/20080126_uri.wmv
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef DaFrenk het volgende:
Vraag me toch af hoe dat werkt met dat mes in die kokers. Moet toch ergens een logische verklaring zijn iig
Nee, dat was de ring van Patty. Hij zelf had geen ring om iig.. ook voor de rest niks op z'n armen en polsen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij had een knoepert van een ring om. Misschien een magneetje er in? Zodat het mes in de koker gaat trillen en hij kan dat horen of zo?? Weet ik veel!
Als het een magneet zou zijn, dan voelt hij gewoon bij welke koker zijn ring wordt aangetrokken door het mes.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij had een knoepert van een ring om. Misschien een magneetje er in? Zodat het mes in de koker gaat trillen en hij kan dat horen of zo?? Weet ik veel!
Dat denk ik dan weer niet! Zo'n kerel gaat toch niet zijn leven (nou ja, in dat geval zijn hand) in de handen van een nepdiva leggen die ook nog eens enorm hyper is en in het verleden al meermalen heeft bewezen dat er af en toe een kronkel door haar hersens loopt??quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als het een magneet zou zijn, dan voelt hij gewoon bij welke koker zijn ring wordt aangetrokken door het mes.
Maar ik denk gewoon dat patty van te voren een opdracht heeft gekregen onder welke koker ze het mes moest zetten.
Ja klopt ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
Wat me ook steeds meer opvalt is dat Uri zelf zo overdreven verrast is als hij een klok laat tikken. Echt zo van: "Zie je wel! Ik kan het wel!" Dat doet tie altijd!
Uri Geller heeft Pokemon toch een keer aangeklaagd voor dat monster? Hij vond dat hij er te veel op leek. En die "SS-symbolen" op het lichaam van dat beest vond hij als jood zijnde zeer kwetsend.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja klopt ja.En dat terwijl hij zegt al honderden klokken weer aan de praat te hebben gekregen.
Die kerel doet me trouwens ook hieraan denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |