abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209442
op stream 1 en 2 de zitkamer vanuit een ongebruikelijke hoek, op stream 3 de tuin, op stream 4 de commode tegenover de wastafel. Het hele huis lijkt in rust te zijn
  donderdag 28 oktober 1999 @ 04:52:00 #27
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209443
Lijkt me geen slecht idee. Wij zijn nog de enige idioten die wakker zijn. Gaaap.
Groowwwl!

pi_209444
Ik ben weer wakker en zie in deze topic, dat er van het gisteren gemaakte plan: allemaal vroeg naar bed en vooral niet laat naar bed, niets terecht gekomen is. Verbaast ben ik niet.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 09:20:00 #29
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_209445
Om 9:16 is er nog steeds niemand te zien, het plan van Karin/BB, lijkt een vroege dood te sterven. Het bioritme wordt (vooralsnog) niet aangepast. Van Bart vindik dit niet vreemd, hij lag er pas rond 4:00 uur in, doordat hij de taak van het broodbakken op zich had genomen.
De rest heeft minder goede redenen. Kunnen ze nu a.u.b. wakker gemaakt worden? Anders moeten we vannacht weer tot 4 uur doorgaan.
9:30 => eindelijk is Karin wakker, zij houdt zich bezig met het zetten van thee/koffie. Ze wenst iemand goedemorgen, op dit punt is het onduidelijk wie.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?

[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 28 Oktober 1999).]

Life is what you make it.
pi_209446
Ik zie Karin haar haren kammen, de eerste is dus al wakker....
Verder hoorde ik net een stem de bewoners wekken.
Binaca is ook wakker, chagerijnig vraat ze Karin hoe laat zij haar bed uitgegaan is. "Net" zegt karin. Bianca zegt dat de douche (warm water waarschijnlijk) het niet doet. Is die de methode van VOO om de bewoners eerder op te laten staan?? Bianca is is zo te horen niet blij mee, ze wilde net haar haren wassen...
------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 28 Oktober 1999).]

fake a dream
  donderdag 28 oktober 1999 @ 09:48:00 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_209447
Voorlopig bied de regie ons niet veel. Alleen Karin bij de eettafel: het is duidelijk, dat zij de huiselijke sfeer het meest mist, ze staat zich al weer in te spannnen.
Life is what you make it.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 10:46:00 #32
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_209448
10.41 Er zitten vier bewoners te ontbijten. Karin, Bianca, Ruud, Willem
Ik hoor Mona ook. (Het is nu ochtend en dus vrij rustig op internet, waarom die streams het dan zo slecht doen is me een raadsel).
Bianca is in de tuin gaan zitten en Mona heeft haar plaats aan de tafel overgenomen.
Ze praten over de uitzending van BB en dat het slechts een korte samenvatting is die uitgezonden wordt.
Ruud en Mona zitten weer eens lekker met elkaar te kloten (fysiek)

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_209449
Op dit moment zitten ze nog steeds aan de onbijttafel, Ruud Karin Mona Willem Maurice, en het lijkt alsof er een brief geschreven wordt (naar de kinderen van mona?)

B.t.w. er heeft iemand een topic verslagen daystreams 29/10 geopend met de gebeurtenissen van vandaag, correctie please!!

fake a dream
  donderdag 28 oktober 1999 @ 10:57:00 #34
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_209450
10.51 Het lijkt erop dat ze een brief aan het schrijven zijn naar hun kinderen (ben er niet zeker van, iedereen weet hoe slecht het geluid is)
En in het kader daarvan hebben ze het over het aan de kinderen duidelijk maken hoe alles eraan toegaat (zie vorige post over samenvatting v/d uitzending) en dat ze steun hebben aan elkaar etc.
Het lijkt erop dat het niet echt een brief is voor de kinderen per bewoner, maar meer een algemene verklaring die ze voor zullen lezen (zo interpreteer ik het meewerken van iedereen aan de brief die Ruud aan het schrijven is, ik neem aan dat hij anders zelf wel een brief in elkaar zou kunnen prutsen)
Nee, het is toch een individuele brief. (sorry voor alle uitwijdingen, ik had dit alles ook in één zin kunnen schrijven)

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_209451
Ja, en die oen ben ik. Sorry, voor de verwarring.

Phileine, kun je deze Topic svp wijzigen?

Maar ondanks deze stomme fout (voormij is het eigenlijk al vrijdag) blijf ik volhouden:

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

donderdag 28 oktober 1999 @ 11:10:00 #36
976 John S.
Oud, maar fit
pi_209452
Kan er een deel II worden gemaakt voor de dag ?

BVD enzo...

Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_209453
Ik heb een topic gemaakt voor 29/10 day-stream.
Ik heb al gevraagd of 29/10 gewijzigt kan worden 28/10
what's life without BB

pi_209454
quote:
op 10-28-1999 om 02:46 AM schreef DomP het volgende:
Hoe zit het nu met die brief van Mona ??

Kan er verder niets mer over vinden

Zie 'Daystreams 27/10', daar heb ik het gesprek n.a.v. de brief weergegeven.

pi_209455
Ik begon al te tijfelen Bink aan de dag, maar er zal wel iets aan gedaan worden.

Shit nu ben ik vergeten te kijken toto hoeer de verslagen lopen, ik zal wel zeggen wat ik nu zie:
1. aan de leren broek te zien is het Karin de ovor de speigel staat het haar te drogen (ze is al een tijdje op maar ik heb haar ook zien sporten)
2.idem: ze praat tegen Bart en hebben het over het koude water, ja het is Karin (close up)
Bart heeft lekker geslapen, Karin zegt terloops: "Je ging er laat in he?" Bart reageert hier niet echt op.
3.Willem oefent op het koord met Maurice
4.idem

------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 28 Oktober 1999).]

fake a dream
pi_209456
Yes, yes, yes, Bedankt voor het compliment Kimmie.
Zullen we dan verder gaan onder mijn foutieve topic 29/10?
Kan deze gesloten worden.
Danny of Phileine 29/10 svp wijzigen in 28/10. Thanks
what's life without BB

pi_209457
Kimmie, bedankt voor je verslag. Er is inmiddels een 'Daystreams 29/10' geopend waar de dagverslagen van 28/10 in worden gezet (we wachten alleen nog tot ons aller Phileine de naam wijzigt in 28/10). Wil je daar verder posten? Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')