Wat had je gevraagd als we het mogen weten? Heraanvraag na ban ofzo? Mijn account is ook geblokkeerd door mijn vrienden (ja, van vrienden moet je het hebben)quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ahja! Het heeft gewerkt
.
"Uw aanmelding voor Google AdSense is goedgekeurd. U kunt nu uw account
activeren en binnen enkele minuten Google-advertenties op uw site
weergeven."
ik blokkeer adsense altijdquote:Op maandag 2 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
Kleine kick om eens te zien hoe iedereen er nog voor staat
Adsense hangt nergens voor, adsense maakt geen geluid en adsense geeft in 90+% van de gevallen geen banner. Mensen als jij remmen de groei van het internet. Is leeg wit nou echt zoveel interessanter dan een paar advertenties? Of hoop je elitair over te komen door je te goed te voelen voor het klikken op iets waar een ander een centje aan verdiendt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik blokkeer adsense altijd![]()
als ik ze niet wil zien wil ik er ook niet op klikken (bespaart bedrijf geld en mij ook)
Dat is wel typisch Nederlands hequote:Op donderdag 5 juni 2008 00:19 schreef star_gazer het volgende:
Of hoop je elitair over te komen door je te goed te voelen voor het klikken op iets waar een ander een centje aan verdiend?
Grooste onzin die je maar kunt bedenken die jij nu uit kraamt. Typisch antwoord van een money hunter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Adsense hangt nergens voor, adsense maakt geen geluid en adsense geeft in 90+% van de gevallen geen banner. Mensen als jij remmen de groei van het internet. Is leeg wit nou echt zoveel interessanter dan een paar advertenties? Of hoop je elitair over te komen door je te goed te voelen voor het klikken op iets waar een ander een centje aan verdiendt?
Motiveerquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Grooste onzin die je maar kunt bedenken die jij nu uit kraamt. Typisch antwoord van een money hunter.
Typisch antwoord van iemand die meeloopt in de hype van Adsense blockenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Grooste onzin die je maar kunt bedenken die jij nu uit kraamt. Typisch antwoord van een money hunter.
Ik block helemaal niets. Blocken vind ik voor bomenknuffelaars.... Maar er over klagen dat iemand blockt met een motivatie dat ie de ontwikkeling van het web zou tegen houden daarmee is je reinste onzin. Die dat roept moet maar eens wat serieuse research gaan uitvoeren of verder kijken dan zijn bankrekening.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Typisch antwoord van iemand die meeloopt in de hype van Adsense blocken
Met flashbanners enzo kan ik het begrijpen, maar die Adsense textblokken hebben vaak nog dezelfde kleur als de layout waardoor ze ook niet/minder opvallen
Het is jouw nog nooit opgevallen dat op bij wijze van spreken 9.999 van de 10.000 websites advertenties staan? DIt met uitzondering van websites die producten en diensten verkopen zoals bol.com e.d?quote:En die 3 websites van jou op die miljarden overige sites maakt echt niets uit
Ja, maar die maken niet het web zoals beweerd werd....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het is jouw nog nooit opgevallen dat op bij wijze van spreken 9.999 van de 10.000 websites advertenties staan? DIt met uitzondering van websites die producten en diensten verkopen zoals bol.com e.d?
Dat hangt van de adverteerder af. Europese adverteerders hebben over het algemeen een budget in euro's, Amerikanen in dollars. En verder is de niche ook belangrijk. Ik zie clicks van $0,03 langs komen, maar ook van dollars. De topper tot nu toe was een verwijzingsadvertentie van $71.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:11 schreef M3CABRIO het volgende:
Wat brengt een adsense click tegenwoordig gemiddeld nog op in $?
Dankzij ome Bush stelt het in pleuro's allemaal niet veel meer voor vrees ik.
Verwijzingsadvertentie als in gewoon een text ad?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hangt van de adverteerder af. Europese adverteerders hebben over het algemeen een budget in euro's, Amerikanen in dollars. En verder is de niche ook belangrijk. Ik zie clicks van $0,03 langs komen, maar ook van dollars. De topper tot nu toe was een verwijzingsadvertentie van $71.
Verhoudingsgewijs zullen ze waarschijnlijk minder opleveren dan link-unitsquote:Op zondag 15 juni 2008 17:13 schreef star_gazer het volgende:
Verwijzingen leveren niets op. Je kan beter een link-unit plaatsen als je plek over hebt.
Link units vereisen misschien een dubbele klik, maar die verwijzingen vereisen een transactie. Je bent dan dus zeer afhankelijk van het conversiepercentage van de landingpage. Ik gebruik ze in ieder geval geen van beide. Mocht ik ruimte over hebben, dan gooi ik er wel affiliate spul op.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs zullen ze waarschijnlijk minder opleveren dan link-units
stijging gaat soms snel he, nu is het wel zomerm aanden dat betekent: minder bezoekers hogere inkomsten, komt door dat ze meer moeten betalen voor de ads , dus voor ons een voordeel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef AstroNova het volgende:
Eerste maand met mijn site zo'n 300 euro (mei), vorige maand 350, en deze maand verwachting 450 (als je gemiddelde neemt van alle dagen tot nu toe *31)
Ik wou het eerst een reclamevrije site houden, maar de verleiding is groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |