abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56334894
Ons nieuwbouwhuis wordt veel later opgeleverd dan gepland (was december, toen februari en nu mei ongeveer), Ons huidige huis is verkocht en moeten we 1 maart opleveren. Nu gaan we dus tijdelijk in een huurwoning wonen of bij familie.

Heeft iemand hier ervaring met het wijzigen van dingen als post, internet, telefoon en al die andere aansluitingen, diensten en abonnementen die overgezet moeten worden naar het nieuwe adres?

Post kan vast doorgestuurd worden naar het tijdelijke adres, maar kunnen al die andere dingen 'on hold' gezet worden tot we op het nieuwe adres wonen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56335200
Lijkt mij wel, aangezien je nieuwe huis nog niet eens gebouwd is. Het zou me erg stug lijken als je nu gewoon dubbel moet betalen voor diensten die je niet gebruikt.
  zondag 27 januari 2008 @ 10:09:38 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56335212
Je zal al je aansluitingen simpelweg per stuk moeten laten weten wat er gaat gebeuren...
censuur :O
pi_56335321
Je post kun je in elk geval voor zo'n 50 euro drie maanden lang door laten sturen naar een ander adres.

Overige diensten zou je inderdaad per geval na moeten vragen of je het tijdelijk stop kunt zetten, of gewoon opzeggen en dan per 1 mei weer een nieuw abonnement/aansluiting nemen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_56335354
quote:
Op zondag 27 januari 2008 10:24 schreef Biancavia het volgende:
Je post kun je in elk geval voor zo'n 50 euro drie maanden lang door laten sturen naar een ander adres.
Wat overigens alleen geldt voor post die door TNT/TPG bezorgd wordt. Sandd en zo die bezorgen gewoon fijn door op je oude adres.
pi_56335377
Ik was er ook al bang voor dat dat stuk voor stuk moest
Morgen maar eens bellen met TNT, KPN etc.
  zondag 27 januari 2008 @ 10:30:00 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56335382
Op het verhuis/postdoorstuurformulier van de post kan je ook aangeven dat ze je adreswijziging doorgeven aan ANWB, bank, tijdschriften ed.. Werkte bij mij alleen voor geen meter. Moest bijna overal zelf nog eens achteraan.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56335410
Ja, en mijn probleem is dus dat je op dat formulier alleen kan aangeven dat je de ene dag op je oude adres woont en de volgende dag op je nieuwe. En dat is in mijn geval nou juist het probleem, er zitten zo'n 4 maanden tussen.
pi_56335433
quote:
Op zondag 27 januari 2008 10:30 schreef Hyperdude het volgende:
Op het verhuis/postdoorstuurformulier van de post kan je ook aangeven dat ze je adreswijziging doorgeven aan ANWB, bank, tijdschriften ed.. Werkte bij mij alleen voor geen meter. Moest bijna overal zelf nog eens achteraan.
Het kan nog erger.
Ik heb een ziektekostenverzekering bij het IZA. Bij het IZA doorgegeven dat ik verhuisd ben.
Ik heb ook een doorlopende reisverzekering bij het IZA. Die stuurden ze nog vrolijk naar mijn oude adres (werd doorgestuurd door TNT). Ik bellen "ja, dat gaat niet automatisch, da's een ander kantoor."
Hoe moet ik weten dat ik voor elke verzekering afzonderlijk moet doorgeven
pi_56335448
quote:
Op zondag 27 januari 2008 10:32 schreef snoopy het volgende:
Ja, en mijn probleem is dus dat je op dat formulier alleen kan aangeven dat je de ene dag op je oude adres woont en de volgende dag op je nieuwe. En dat is in mijn geval nou juist het probleem, er zitten zo'n 4 maanden tussen.
Wat Biancavia zegt: je kunt het door laten sturen naar een ander adres (bv. vakantie-adres).
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 januari 2008 @ 11:14:08 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56335885
Misschien kun je tijdelijk een postbus huren? Dat is niet zo duur (tientje per maand ongeveer). Ik denk dat je daarmee aardig wat kunt ondervangen.

Krant kun je over het algemeen zonder veel problemen naar een ander adres laten sturen. Andere abonnementen kunnen naar de postbus tot je verhuisd bent. Veel adreswijzigingen kun je tegenwoordig zelf opgeven via internet (bijvoorbeeld alle abonnementen die via Sanoma lopen).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56336402
Mijn ervaring is dat zulke mutaties soms lang duren en dat er wel eens wat tussen wal en schip valt. Dus 2x dat proces in een paar maanden levert geheid moeilijkheden op.
Is het een optie om alvast je nieuwe adres in gebruik te nemen? Desnoods met een zelf getimmerde buitenbrievenbus voor poststukken en het kiezen van installatiedatums over een paar maanden.
-
pi_56338593
Een brievenbus is er nog niet en een tijdelijk brievenbus is geen optie omdat er nog hekken van de bouwers omheen staan. Ik denk dat we toch maar voor dat doorsturen van de post moeten gaan en idd installatiedata met KPN etc. afspreken.
pi_56356791
Net KPN gebeld en het tijdelijk 'bevriezen' van mijn InternetPlus-abonnement is niet mogelijk
Omdat ik ons telefoonnummer wil houden heb ik hem per 29 februari omgezet naar ons nieuwe adres (waar we dan nog niet kunnen wonen) en dat pakt het systeem gewoon. Dan betalen we dus wel een paar maanden abonnementsgeld voor niks maar dat moet dan maar.
pi_56365969
Als het goed is bestaat er ook een mogelijkheid om je post tijdelijk niet te laten uitgeven... dan moet je het zelf op het postkantoor ophalen. (Ik weet even niet of dat hetzelfde is als een postnus)

Wat jij bij de KPN hebt heb ik ook bij Casema gehad. Ik ging op 1 februari uit mijn oude huis en de planning was 1 maart in ons nieuwe huis (2007). Ik wilde geen abbonement doorbetalen voor ongebruikt internet, dus ik moest het opzeggen. Er bestond geen mogelijkheid tot een 'bevriezing'. Uiteindelijk ging ik 9 februari mijn nieuwe huis in en had ik per 14 februari weer internet van Casema met 6 maanden korting
pi_56370199
Dat van die post klinkt interessant Ga ik uitzoeken iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')