Dat weet niemand....quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet de spelersgroep niet weg dan? Wie heeft daar de leiding dan?
Ik denk dat oudjes Hofland en Makaay de dienst uitmaken in Rotterdam.quote:
Dat is waar. Maar dit is natuurlijk het slechtste moment. Na het mooi-weer spelen in de winterstop. Dit hadden ze in december dan moeten doen. Als de RvC dit nu laat passeren, is het beleid echt dramatisch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef methodmich het volgende:
Toch sneu voor Verbeek dat zijn eerste "grote" klus niet geslaagd is. En toch ergens wel zwak van Feyenoord, aangezien ze wisten wie ze haalden en hem in de zomer volop ruimte gaven om de boel - letterlijk - te verbouwen. Maar ja, geen punten, dan gaat het spel op de wagen en is de trainer dus meestal slachtoffer.
Dat hadden ze volgens mij ook moeten doen. Uitzoeken wie de echte zeikerds zijn en die terugzetten naar het tweede. Het seizoen is toch al niet meer te redden. Dan een half jaar voorbereiden op het volgende seizoen. Dit is weer een partij paniekvoetbal waaraan niemand wat heeft. Ja, die spelers die te hard moesten werken. Of weet-ik-wat ze te zeiken hadden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dit is natuurlijk het slechtste moment. Na het mooi-weer spelen in de winterstop. Dit hadden ze in december dan moeten doen. Als de RvC dit nu laat passeren, is het beleid echt dramatisch.
Bestuur en directie moet de spelers de waarheid zeggen. Dan maar 6 spelers schorsen en met een hele jonge selectie gewoon de boot in gaan.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:57 schreef SCH het volgende:
Kan Verbeek niet naar Utrecht, daar willen ze wel hard trainen volgens mij.
Waarom ben jij nooit meer in het Ajax topic te vinden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom ben jij nooit meer in het Ajax topic te vinden?Ik ga nu meteen posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
Je vergeet Henk Timmer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat oudjes Hofland en Makaay de dienst uitmaken in Rotterdam.
Zo'n groep steekt elkaar ook aan.Het is niet altijd zo dat je er duidelijk de rotte appels uit kan pikken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat hadden ze volgens mij ook moeten doen. Uitzoeken wie de echte zeikerds zijn en die terugzetten naar het tweede. Het seizoen is toch al niet meer te redden. Dan een half jaar voorbereiden op het volgende seizoen. Dit is weer een partij paniekvoetbal waaraan niemand wat heeft. Ja, die spelers die te hard moesten werken. Of weet-ik-wat ze te zeiken hadden.
Dat lukte AZ dit jaar wél. Maar ik gun dit Feyenoord niet en Gert Jan Verbeek al helemaal niet. Lijkt me een zeer sympathieke man en ook een goede trainer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n groep steekt elkaar ook aan.Het is niet altijd zo dat je er duidelijk de rotte appels uit kan pikken.
Al ligt het voor de hand dat de oudere garde de dwingende methodiek van Verbeek niet pikte.
D'r was geen sjémiequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n groep steekt elkaar ook aan.Het is niet altijd zo dat je er duidelijk de rotte appels uit kan pikken.
Al ligt het voor de hand dat de oudere garde de dwingende methodiek van Verbeek niet pikte.
Er is in ieder geval iets in gang gezet qua groepsdynamiek dat niet meer terug te draaien was. Het kan zijn dat Verbeek zijn hand heeft overspeeld, de tijd zal het leren.
Maar het is heel bijzonder dat een (ex-)trainer van een elftal dat zó slecht presteert, zo veel krediet heeft bij supporters. Iedereen rond de club voelde dat dit een trainer was die bij de club past. Helaas voelden de hoofdrolspelers, namelijk de spelers, dat anders.
Ga jij nou maar kwijlen bij Luik - Bastenaken - Luik.quote:
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Door beide kampen kan ook. Dat zou wat zijn.
De Hoflandgroepquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet de spelersgroep niet weg dan? Wie heeft daar de leiding dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |